Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه بارسلونا با وجود قطعی شدن انتقال کاپیتان سابق آرسنال به نوکمپ هنوز به صورت رسمی او را به‌عنوان بازیکن جدید آبی‌و‌اناری‌پوشان معرفی نکرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت، پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی ماه ژانویه شب گذشته (دوشنبه) بسته شد و در آخرین ساعات آن جابجایی‌های مهمی صورت گرفت که انتقال پیر امریک اوبامیانگ به بارسلونا یکی از آنها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این جابجایی هنوز از سوی باشگاه اعلام رسمی نشده و این در حالی است که تصاویری از خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا منتشر شده که او و تعدادی دیگر از مدیران بارسلونا را به همراه اوبامیانگ در حال امضای برگه‌های قرارداد نشان می‌دهد.

به همین دلیل اینکه چرا بارسلونا هنوز اوبامیانگ را بازیکن جدید خود معرفی نکرده است برای خیلی‌ها سؤال‌برانگیز بود. اوبامیانگ در حالی به بارسلونا پیوست که قراردادش را با آرسنال فسخ کرد. او تا سال 2023 با توپچی‌ها قرارداد داشت، اما با توافق دوجانبه با مسئولان این باشگاه قراردادش را فسخ کرد تا به‌عنوان بازیکن آزاد راهی مقصد بعدی‌اش شود.

مهمترین اتفاقات روز پایانی بازار نقل و انتقالات زمستانی؛ اوبامیانگ بارسلونایی شد، دمبله جایی نرفت!

 

طبق قوانین باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان آزاد محدودیت زمانی ندارند و حتی بعد از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات هم می‌توانند آنها را جذب کنند. بارسلونا هم ظاهراً به همین دلیل نخواسته برای اعلام عقد قرارداد با تنها سومین بازیکن گابنی تاریخ لالیگا عجله کند.

به نوشته اسپورت قرارداد اوبامیانگ با بارسلونا شش ماهه و دارای گزینه تمدید برای یک فصل دیگر است. با جذب اوبامیانگ، بارسلونا سرانجام یکی از مهاجمانی که مدنظر سرمربی‌اش ژاوی هرناندس بود را به نوکمپ می‌آورد. البته گزینه اول ژاوی آلوارو موراتا بود که در یوونتوس ماندنی شد، چون صاحب اصلی این بازیکن، اتلتیکومادرید با انتقال او به تیمی که رقیبش در لالیگا محسوب می‌شود، مخالف بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا آرسنال بارسلونا اوبامیانگ لالیگا آرسنال بارسلونا اوبامیانگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست

سرجی روبرتو از تصمیم ژاوی برای ماندن در بارسلونا حمایت کرد.

طرفداری | بارسلونا در نخستین بازی پس از اعلام ماندگار شدن ژاوی در این تیم، موفق شد والنسیا را با نتیجه 4-2 شکست دهد. سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا پس از این دیدار مقابل خبرنگاران حاضر شد و گفت:

با توجه به فرم اخیر ما، این پیروزی بسیار مهمی است. تیم می داند که باید در بازی های باقی مانده پیروز شویم و فصل را در جایگاه دوم به پایان برسانیم. امسال گل های زیادی از روی ضربات شروع مجدد و ایستگاهی به ثمر رساندیم. سرجیو آلگره مسئول این استراتژی هاست و بازیکنان خوبی در این زمینه داریم. بازی مقابل ژیرونا در هفته آینده، همانند یک فینال است. لواندوفسکی بازیکن بسیار مهمی برای ماست و امیدواریم تا پایان فصل به هت تریک در بازی ها ادامه دهد.

ژاوی؟

از زمانی که اعلام شد ژاوی در تیم می ماند، رختکن بسیار متحد بوده و عملکرد بسیار خوبی داریم. ما همگی خواهان ادامه کار او بودیم. باعث تاسف است که در فصل جاری هیچ جامی کسب نکردیم. هر چند با ماندن ژاوی برای فصل آینده و تیمی که داریم، می توانیم برای کسب همه چیز رقابت کنیم. بازیکنان و من تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم. می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست