Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:24:05 GMT

توافق نهایی بارسلونا با اوبامیانگ و آرسنال

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۵۳۹۷

توافق نهایی بارسلونا با اوبامیانگ و آرسنال

باشگاه بارسلونا در دقایق پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم آرسنال، با این باشگاه به توافق رسید.

به گزارش "ورزش سه"، تلاش بارسا برای جذب اوبامیانگ در ساعات پایانی شب گذشته قابل توجه بود و مدیران این تیم در نهایت موفق شدند  این انتقال را عملی کنند.

این در حالی است که بسیاری معتقد بودند جذب اوبامیانگ منوط به جدایی عثمان دمبله است اما  این بازیکن پس از کش و قوس‌های فراوان تا  پایان فصل در این تیم ماندگار شد و اوبامیانگ هم به جمع بازیکنان بارسا پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که مهلت قرارداد قرضی این ماجم اهل گابن با بارسلونا تا پایان فصل جاری است اما امکان تمدید آن برای یک فصل دیگر با رضایت طرفین نیز وجود دارد.

 

 

مدیران بارسا پیش از این با اوبامیانگ به توافق شخصی رسیده بودند و به همین دلیل او ظهر روز گذشته وارد شهر بارسلونا شده و در انتظار انجام آزمایش‌های پزشکی بود.

هرچند جزییات بسیاری در مذاکرات بارسلونا و آرسنال بود که باعث شد این توافق تا لحظات پایانی به طول بیانجامد. حتی ساعاتی از شب گذشته بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی خبر دادن که این انتقال به طور کامل منتفی است اما تلاش‌های مدیران این باشگاه کاتالان جواب داد و آنها در نهایت موفق شدند اوبامیانگ را از آن خود کنند.

گفته می‌شود یوردی کرویف و متئو آلِمانی نقش موثری در متقاعد کردن مدیران آرسنال داشتند و ساعات‌ها با آنها به مذاکره پرداختند. انتظار می‌رود که معارفه این بازیکن به زودی برگزار شود.

آرسنال پییر امریک اوبامیانگ بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم

شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال را مشاهده می کنید.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • رایزنی‌های مصر برای حل اختلافات ۲ طرف درباره آتش‌بس در غزه
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی
  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • توافق گروه ۷ برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا ۲۰۳۵
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!