Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@22:01:26 GMT

اوبامیانگ به بارسلونا پیوست + عکس

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۷۹۲۸

اوبامیانگ به بارسلونا پیوست + عکس

به نقل از نشریه اسپورت، پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی ماه ژانویه شب گذشته (دوشنبه) بسته شد و در آخرین ساعات آن جابجایی‌های مهمی صورت گرفت که انتقال پیر امریک اوبامیانگ به بارسلونا یکی از آن‌ها بود. با این حال این جابجایی هنوز از سوی باشگاه اعلام رسمی نشده و این در حالی است که تصاویری از خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا منتشر شده که او و تعدادی دیگر از مدیران بارسلونا را به همراه اوبامیانگ در حال امضای برگه‌های قرارداد نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل اینکه چرا بارسلونا هنوز اوبامیانگ را بازیکن جدید خود معرفی نکرده است برای خیلی‌ها سؤال‌برانگیز بود. اوبامیانگ در حالی به بارسلونا پیوست که قراردادش را با آرسنال فسخ کرد. او تا سال ۲۰۲۳ با توپچی‌ها قرارداد داشت، اما با توافق دوجانبه با مسئولان این باشگاه قراردادش را فسخ کرد تا به‌عنوان بازیکن آزاد راهی مقصد بعدی‌اش شود.

طبق قوانین باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان آزاد محدودیت زمانی ندارند و حتی بعد از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات هم می‌توانند آن‌ها را جذب کنند. بارسلونا هم ظاهراً به همین دلیل نخواسته برای اعلام عقد قرارداد با تنها سومین بازیکن گابنی تاریخ لالیگا عجله کند.

به نوشته اسپورت قرارداد اوبامیانگ با بارسلونا شش ماهه و دارای گزینه تمدید برای یک فصل دیگر است. با جذب اوبامیانگ، بارسلونا سرانجام یکی از مهاجمانی که مدنظر سرمربی‌اش ژاوی هرناندس بود را به نوکمپ می‌آورد. البته گزینه اول ژاوی آلوارو موراتا بود که در یوونتوس ماندنی شد، چون صاحب اصلی این بازیکن، اتلتیکومادرید با انتقال او به تیمی که رقیبش در لالیگا محسوب می‌شود، مخالف بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر آیت الله صافی گلپایگانی اوبامیانگ بارسلونا نقل و انتقالات مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها

 باشگاه بارسلونا برای تأمین بودجه خریدهای تابستانی‌اش سعی دارد دو بازیکن خود را برای رفتن به لیگ عربستان سعودی متقاعد کند.

به گزارش تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت؛ یکی از مهمترین و شاید مهمترین برنامه بارسلونا پس از راضی کردن ژاوی هرناندس به ادامه مربیگری، تأمین بودجه لازم برای خرید‌هایی است که قول‌شان را به او داده است. با توجه به وضعیت تراز مالی باشگاه و قوانین فعلی لالیگا در حوزه نقل و انتقالات، برای بارسلونا خرید بازیکنان جدید مشروط به فروش بازیکن خواهد بود و به همین دلیل انتظار می‌رود در تابستان گروهی از بازیکنان این تیم ترک کنند. در این میان اما بارسلونا روی خروج دو بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است، دو بازیکنی که در حال حاضر به صورت قرضی برای تیم‌هایی در لیگ برتر انگلیس بازی می‌‌کنند.

یکی از این بازیکنان آنسو فاتی هافبک هجومی برایتون است و دیگری کلمن لنگله مدافع فرانسوی استون‌ویلا. در مورد لنگله عزم بارسا برای برنگرداندن او آنقدر زیاد هست که طبق اعلام اسپورت، ممکن است حتی به او پیشنهاد فسخ قرارداد بدهد. دلیل اصلی آن هم حقوق بالای این بازیکن است که تنها چند باشگاه از پس پرداخت آن برمی‌آیند.

 اولویت بارسایی‌ها اما کسب درآمد از فروش هر دو بازیکن به عربستانی‌هاست که حاضرند ارقام قابل توجهی بپردازند. این در حالیست که لنگله پیش از این هم از خاور میانه پیشنهاد داشت اما آن را رد کرد. در مورد فاتی که انتقال او به عربستان با توجه به سن و سال پایین‌اش حتی بعیدتر است. خبر بدتر برای بارسایی‌ها در مورد فاتی اینکه طفره رفتن‌های اخیر روبرتو دزربی سرمربی برایتون از پاسخگویی درباره آینده فاتی، نشانه‌ای از بی‌میلی او برای نگه داشتن این بازیکن در ورزشگاه آمکس قلمداد شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ریکارد: نمی توانم عربستان را بارسلونا کنم هافبک بارسلونا به الاهلی عربستان پیوست

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد