Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت از عزم دولت برای واگذاری استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: وزارت ورزش، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی به طور جدی پیگیر خصوصی سازی این دو باشگاه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ علی بهادری جهرمی پیرامون موافقت با حضور تماشاگران در دیدار تیم ملی ایران با عراق و تغییر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش برای عدم حضور هوادار در دیدار امروز شاگردان دراگان اسکوچیچ با تیم ملی امارات اظهار داشت: سویه اُمیکرون خیلی جدی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا قبل از بازی با عراق نیز بحث زیادی در این زمینه صورت گرفت. نمودار مربوط به ابتلای کرونا در سویه جدید نیز به اصطلاح آسانسوری بوده است و سیر صعودی آن سرعت خیلی بالایی دارد و جای ریسک نداشت.

سخنگوی دولت در ادامه بیان داشت: کارشناسان پزشکی پیشنهادشان این بود که تجمعات به حداقل برسد. فکر می‌کنم در مصوبه جدید نیز سقف تعداد افراد حاضر در یک جلسه، ۳۰ نفر در هر یک ساعت و نیم تعیین شد. در جلسات مربوط به حضور تماشاگران بحث‌های زیادی شد. من جزو یکی از کسانی بودم که برای حضور تماشاگران در بازی با عراق معتقد بودم مردم زیاد تلخی کشیده‌اند و بحث صعود تیم ملی نیز مطرح است؛ پس بهتر است هوادار حاضر باشد. من در آن نشست هم زیاد بحث کردم که با همراهی معاون اول رئیس جمهور و تاکید بر سلامتی مردم به عنوان اولویت اول رئیس جمهور قرار شد بازی با حضور تماشاگر باشد.   وی تصریح داشت: آقای رئیسی به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد اگر سلامتی مردم در خطر است اجازه حضور هوادار در ورزشگاه را ندهد اما به نوعی توانست موافقت آنها را نیز جذب کند. پس از آن هم در بیش از ۱۰ جلسه شرکت کردم تا حوزه‌های مرتبط با حضور هواداران مورد بررسی قرار بگیرد که خوشبختانه بازی با حضور تماشاگران انجام شد. به دلایل مربوط به سویه امیکرون که گفتم بازی با امارات قطعاً بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.   بهادری جهرمی در خصوص اینکه خیلی‌ها در حال جهت دهی به طرفداری وی و دولت از استقلال و پرسپولیس هستند، گفت: من طرفدار تیم ملی ایران هستم.   سخنگوی دولت درباره اعتراض طرفداران پرسپولیس به وضعیت مدیریتی این باشگاه و حضور تعدادی از آنها مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی تاکید داشت: من در جریان این موضوع نیستم اما قطعاً باید به مسائل طرفداران باشگاه‌های بزرگ ایران توجه و رسیدگی شود.   بهادری جهرمی در خصوص سرنوشت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس گفت: خصوصی سازی در حال انجام است. جمله‌ای که می‌گویم در هیأت دولت بیان شده است که استقلال و پرسپولیس تیم‌های مردم هستند و باید به مردم هم واگذار شوند. وزارت ورزش، وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی به طور جدی پیگیر ماجرا هستند.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس حضور تماشاگران بهادری جهرمی خصوصی سازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال

پلیس آگاهی تهران بزرگ به موضوع حمله سارقان به امین منوچهری بازیکن سابق باشگاه استقلال ورود کرد.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته امین منوچهری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گویی اعلام کرده بود که در ترافیک اتوبان چمران مورد حمله سارقان قرار گرفته که در این کش و قوس گردنبند طلای او به سرقت رفته است.

او گفته بود: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودروی من خورد و پس از آن شروع به فریاد زدن مرد و با دست به شیشه خودرو می‌کوبید؛ زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزیی ببیند.

منوچهری در ادامه گفته بود از این صحنه شوکه شده و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم؛ این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند.

او یادآور شد: پیگیری نکردم چون به نظرم به جایی نمی‌رسد؛ بارها این اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد.

در این رابطه سردار علی ولی‌پور گودرزی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران در واکنش به این موضوع گفت: این شهروند همانند دیگر شهروندان باید به پلیس اعتماد کند و موضوع را به ما اطلاع دهد تا ماموران متوجه وقوع جرم شوند و آن را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: حتما هر شهروندی اتفاقی برایش رخ می‌دهد باید به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کند؛ ابتدا مامور در محل حاضر و اظهارات ثبت می‌شود و پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، کار به صورت تخصصی پیگیری می‌شود.

به گفته سردار ولی‌پور گودرزی، اگر موضوعی برای شهروندی پیش آمده باید به پلیس اطلاع رسانی کند و مطمئن باشد که پلیس پیگیری می‌کند؛ ما سعی بر کسب رضایت مردم داریم و موضوعات آنها را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

رییس پلیس آگاهی تهران با تاکید بر اینکه اعتماد شهروندان به پلیس مهم است، گفت: در عین حال همه مردم برای ما عزیز و شریف هستند و فرقی بین آنها نمی‌گذاریم، پلیس پشتیبان هر کسی است که تعرض یا ظلمی به وی شده و با خاطی برخورد می‌کند.

وی تاکید کرد: ما کار همه مردم را انجام می‌دهیم و برای پلیس فرقی ندارد فردی که به او ظلم شده، چه شغل و سمتی دارد چرا که رضایتمندی آحاد مردم برای ما مهم است.

سردار ولی‌پور گودرزی این را هم گفت که پس از این اتفاق ابلاغ کرد که با این شهروند تماس گرفته و او را به پلیس دعوت کنند تا کار وی پیگیری شود.

دیگر خبرها

  • پیگیری‌های پلیس نبود، «یسنا» را آزاد نمی‌کردند
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال