Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - جولایی گفت: در دو تا سه روز گذشته مصرف گاز تقریبا ۵ تا ۷ درصد افزایش پیدا کرده و به ۶۱۰ میلیون مترمکعب در روز رسیده است. پیش بینی می‌شود که این مقدار در هفته آینده افزایش پیدا کند.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز می‌گوید: در حال حاضر بیشترین مصرف گاز در استان‌های تهران، البرز و قم ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان‌های شمال غرب، شمال و شمال شرق در رتبه‌ بعدی مصرف قرار دارند که بیشترین مصرف گاز را دارند.  از ابتدای فصل زمستان با اقدامات انجام شده اُفت فشار یا قطعی گاز نداشتیم و شاهد شرایط پایدار در این زمینه هستیم.

بیشتر بخوانید

هشدار افزایش مصرف گاز طی هفته اول دی ماه

چگینی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفته بود: دوم بهمن ماه امسال، مصرف گاز در بخش خانگی با عبور از مرز ۶۹۰ میلیون مترمکعب رکورد زد. این میزان مصرف نشان می‌دهد که مدیریت مصرف به‌ویژه در بخش خانگی الزام‌هایی دارد که همه باید به آن پایبند باشیم.

از ابتدای آذرماه تاکنون در مقایسه با سال گذشته، حدود یک میلیارد مترمکعب گاز بیشتر به بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده اختصاص پیدا کرده که نشان‌دهنده تاب‌آوری بیشتر شبکه است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز مصرف گاز نفت ایران مصرف گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند

در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل  برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد  ۴۱۸ هزار و ۷۴۱  رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • رشد ۳برابری مسمومیت با قارچ‌های سمی/ ۱۴نفر بستری شدند
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • عوارض مصرف بیش از اندازه برنج سفید
  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان