Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قادری روز سه شنبه در نخستین روز از آیین های دهه مبارک فجر در جلسه شورای اداری مهاباد با گرامیداشت این ایام افزود: مسوولان باید این فرصت را مغتنم شمرده و تا جایی که در توان دارند، در خدمت به مردم گام بردارند.

وی اضافه کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هرکس در هر مسوولیتی باشد، باید گرهی از مشکلات مردم باز کرده و از این فرصت نهایت بهره را برای خدمتگزاری به مردم ببرد زیرا حرمت، عزت و کرامت مردم، افتخاری برای ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه "پاک دستی"، "پاک چشمی"، "دلسوزی برای مردم" و "داشتن ارتباط با مردم" از شاخص هایی است که باید در مسوولان این شهرستان وجود داشته باشد، افزود: تیمی از فرمانداری این شهرستان عملکرد ادارات این شهرستان را در زمینه های مختلف رصد خواهد کرد.

مهاباد برای قرار گرفتن روی ریل توسعه، نیازمند یک جهش است

قادری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهرستان مهاباد از پتانسیل های بسیار خوبی به ویژه در بخش کشاورزی با میانگین بارش ۴۵۰ میلی متر برخوردار است، گفت: این شهرستان برای قرار گرفتن در روی ریل توسعه نیازمند یک جهش واقعی است.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به لزوم تقویت بخش خصوصی و با دعوت از سرمایه گذاران برای کمک به توسعه منطقه افزود: باید بخش خصوصی را بیش از پیش تقویت کرد زیرا برگ برنده توسعه در مهاباد حضور این بخش برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف است.

وی اضافه کرد: باید این واقعیت را بپذیریم که دولت به تنهایی قادر به فعالیت در همه زمینه ها نیست بنابراین باید با یک برنامه ریزی اصولی و مطمئن زمینه حضور بخش خصوصی را در این شهرستان فراهم سازیم.

قادری تاکید کرد: در کنار امر توسعه باید به بخش های دیگر نیز توجه کرد که یکی از این بخش ها محیط زیست است.

وی با بیان اینکه تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن سیب درختی در مهاباد یکی از نقاط قوت این شهرستان به حساب می آید، افزود: باید نقاط قوت این شهرستان شناسایی و با سرمایه گذاری مناسب برروی آنها ضمن رونق اقتصاد زمینه اشتغالزایی را نیز فراهم ساخت.

امکانات ورزشی ادارات دولتی در اختیار ورزشکاران قرار گیرد

فرماندار مهاباد همچنین با اشاره به پایین بودن سرانه ورزشی در این شهرستان افزود: برای توسعه ورزش و پربارکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان باید امکانات ورزشی به ویژه سالن های ورزشی ادارات دولتی در اختیار این قشر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه ورزش در هر جامعه موجب کاهش معضلات اجتماعی و بزهکاری می شود، اظهار داشت: شمار زیادی از ورزشکاران هستند که متقاضی دریافت تسهیلات برای ساخت اماکن ورزشی هستند که بانک ها باید در این زمینه همکاری لازم را در کمک به آنها انجام دهند.

قادری با تاکید بر اینکه این شهرستان از پتانسیل های بسیار خوبی در زمینه ورزش برخوردارست گفت: همه حتی خیران باید دست به دست هم داده و یار و یاور ورزشکاران این شهرستان و سوق دادن جوانان به سوی ورزش باشند.

مردم همچنان کرونا را جدی بگیرند

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به شیوع دوباره موج ششم کرونا در این شهرستان نیز گفت: سویه اومیکرون قدرت سرایت پذیری بالایی دارد و در چند روز اخیر شمار بیماران سرپایی کرونا نه تنها در کشور بلکه در این شهرستان نیز افزایش یافته که نگران کننده است و باید مردم به توصیه‌های مسوولان بهداشتی در خصوص تکمیل واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توجه کنند.

قادری تاکید کرد: با توجه به اینکه این بیماری غیرقابل پیش بینی بوده و در هر مقطعی با سویه جدیدی خود را نشان می دهد از اینرو مردم باید با زدن ماسک و پرهیز از حضور در دورهمی ها از شیوع آن جلوگیری کنند.

وی با تاکید بر دریافت دز سوم واکسن توسط مردم افزود: مردم پس از دریافت واکسن نیز می‌بایستی کماکان مراقبت‌های بهداشتی را رعایت کنند چون عادی‌انگاری می‌تواند به موج جدید بیماری منجر شود.

وی همچنین از همه دستگاه های اجرایی این شهرستان خواست تا شبکه بهداشت و درمان را برای مقابله با این بیماری یاری رسانند.

انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان می درخشد

امام جمعه مهاباد نیز در این جلسه با تبریک آغاز ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران هم اکنون در اوج اقتدار و شکوه خود در منطقه و جهان می درخشد و موجب امیدواری همه آزادیخواهان جهان شده است.

ماموستا عبدالسلام امامی افزود: امروز انقلاب اسلامی ایران پس از ۴۳ سال که از عمر پربرکت و افتخارآمیز آن می‌گذرد، توانسته بیش از هر زمان دیگری جایگاه تاثیرگذار و تعیین‌کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحکیم بخشد و با پیام الهام‌بخش و عزت‌آفرین خود موجب حرکت عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی ملت‌های ستمدیده و مظلوم جهان شود.

وی گفت:  انقلاب اسلامی به پشتوانه در صحنه بودن ملت غیور ایران همچنان می تواند، فراز و نشیب‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب را با صلابت و موفقیت پشت سر گذاشته و در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان ایفای نقش کند.

رنگ زرد کرونایی به مهاباد بازگشته است

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به افزایش آمار مراجعه کنندگان بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان گفت: هم اکنون وضعیت رنگ بندی این شهرستان پس از سه ماه به از حالت آبی به رنگ زرد تغییر یافته و عملا این شهرستان نیز وارد پیک ششم شده است.

بهاء الدین حسینی با اشاره به افزایش شمار مراجعه روزانه بیماران مبتلا به کرونا افزود: هم اکنون ۱۱ نفر در بخش کرونای این شهرستان بستری هستند که از این تعداد ابتلای یک نفر قطعی بوده و ۱۰ نفر نیز مشکوک هستند.

وی با بیان اینکه نوع جدید کرونا بیشتر افراد کودک را درگیر خود می کند، ادامه داد: در همین راستا واکسیناسیون سنین ۹ تا ۱۲ سال از شنبه هفته جاری در این شهرستان آغاز شده است که از والدین انتظار می رود فرزندان خود را برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون بیاورند.

حسینی با بیان اینکه سرعت انتشار اومیکرون بسیار بیشتر از سویه‌های قبل است تا حدی که در فاصله کوتاه رنگ بندی شهرها تغییر می‌کند و اگر شیوه نامه‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشود، سویه امیکرون گریبانگیر خانواده‌ها خواهد شد افزود: هم اکنون ۷۷ درصد از جمعیت واجد شرایط این شهرستان دز نخست ، ۷۳ درصد دز دوم و ۲۲ درصد نیز دز سوم را تزریق کرده اند. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: شهروندان علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید نسبت به دریافت مراحل سه گانه واکسیناسیون به ویژه دز سوم مراجعه کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی توسعه اقتصادی وزارت ورزش و جوانان استانداری آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی توسعه اقتصادی وزارت ورزش و جوانان استانداری آذربایجان غربی انقلاب اسلامی هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد،، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد با تبریک فرارسیدن هفته کارگر اظهار کرد: جایگاه و نقش کارگران در تحقق شعارهای چند سال گذشته به ویژه شعار امسال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه خداوند در آیات قرآنی بر آمادگی و مقابله با دشمنان تاکید دارد، اضافه کرد: لازمه پیشرفت و قدرت یک جامعه، ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در حوزه‌های مختلف بویژه در بخش اقتصاد بوده که به دست کارگران و زحمت آنان محقق می‌شود.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) کارگران را به مانند جهادگران راه خداوند دانسته است، گفت: بزرگترین افتخار برای قشر زحمتکش کارگران، بوسیدن دست پینه‌بسته یکی از صحابه توسط پیامبر اسلام است که هرگز آتش جهنم را نخواهد دید.

ماموستا امامی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی زمینه بوجود آمدن سایر آسیب‌های جامعه است، افزود: جامعه‌ای که سرمایه‌گذاران، مسئولان با ایمان و نیروی کار صادق و مخلص داشته باشد، به طور حتم پیشرفت خواهد کرد.

وی از سرمایه‌داران خواست که اموال خود در بخش تولید و ایجاد اشتغال سرمایه‌گذاری کنند تا ضمن رفع برخی از مشکلات جامعه، کمک حال نیازمندان به ویژه افراد مستحق اطراف خود باشند.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اهمیت جایگاه شوراها نیز گفت: شوراها باید کسانی باشند که خود را خشم، بغض و کینه دور نگه داشته و از باند و باندسازی خودداری کنند، همچنین بجای مال‌اندوزی از راه ناحق، اهل بخشش اموال به غیرخود بوده و در نهایت نیز در امور خود مشورت‌پذیر باشند.

وی با ابراز تاسف درخصوص تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین گفت: پیداشدن گورهای دسته‌جمعی در کنار مراکز درمانی و قتل و عام بیماران جزء جنایت‌هایی است که اگر کشور مسلمانی مرتکب آن می‌شد، با واکنش و قطعنامه های سریع شوراهای امنیت و سازمان ملل روبرو بود.

ماموستا امامی افزود: در دورانی که انسان‌های آزادی‌خواه جهان با هر دین و مذهبی نسبت به جنایت خاک فلسطین به پا خواستند، ضروری است که مردم مومن جهان اسلام و حاکمان آنها هم بیش از پیش حمایت خود را از مردم بی‌گناه فلسطینی نشان دهند.

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • مدیران نگاه عابربانکی را از شهرداری‌ها بردارند
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند