Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان استان پرداخت شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مختار مهاجر ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار داشت: در دهه مبارک فجر 136 پروژه عمرانی و تولیدی و اشتغالزای استان با یک هزار و 123 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها بیش از 8 هزار خانوار در استان از نعمت آن برخوردار خواهند شد و برای بیش از 900 نفر نیز شغل در بخش‌های مرتبط با کشاورزی، شغل ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به برخی از این پروژه‌ها بیان داشت: اتمام و افتتاح زیرساخت‌های مربوط به شهرک‌های گلخانه‌ای، بهره برداری از سردخانه و واحدهای سورتینگ، زهکشی اراضی اولویت‌دار، سامانه‌های نوین آبیاری و غیره بخشی از طرح‌های شاخص قابل افتتاح و بهره برداری در دهه مبارک فجر امسال است.

وی در ادامه با اشاره به افزایش سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان گفت: از ابتدای امسال تا کنون حدود یک هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات به 3 هزار و 350 طرح در بخش کشاورزی داده شده است.

طرح نوسازی و بازسازی صنایع کشور با اولویت کشاورزی ابلاغ شدکارگروه تنظیم بازار محصولات کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی منتقل شدتَرَک تشنگی بر لب دریاچه "پریشان" در استان فارس/ کشاورزی و برداشت بی‌رویه آب متهمان ردیف اولمهاجر اضافه کرد: از سال 92 مبلغ تسهیلات بانکی پرداخت شده به بخش کشاورزی استان از 84 میلیارد تومان به یک هزار و 400 میلیارد تومان رسیده است.

وی گفت: در بخش‌ اعتبارات عمرانی نیز شاهد رشد و جهش خوبی برای تأمین زیرساخت‌های بخش کشاورزی بودیم و اعتبارات ما از 43 میلیارد تومان مصوب سال 92 امسال به 615 میلیارد تومان رسید و میزان تخصیص‌ها نیز از 27 میلیارد تومان به 580 میلیارد تومان افزایش یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان داشت: با سرمایه‌گذاری‌هایی که در سال‌های اخیر در بخش کشاورزی استان انجام شده میزان تولید محصولات کشاورزی از 3 میلیون تن در سال به 5.4 میلیون تن رسیده است.

وی گفت: سهم بخش کشاورزی از اعتبارات استانی نیز در سال‌های اخیر با رشد خوبی که داشت از 7.8 درصد به 28 درصد رسیده است که امیدواریم این جهش ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/582/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بخش کشاورزی استان بخش کشاورزی میلیارد تومان جهاد کشاورزی بهره برداری یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

محمود یزدی گفت: این تسهیلات با هدف توسعه، تامین سرمایه ثابت و در گردش تعاونی ها، از محل منابع داخلی بانک ها و بند "ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ اعطا شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار فعال است که از طریق فعالیت آن‌ها برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: عمده تعاونی های ایجاد شده در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی تشکیل شده است.

یزدی افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده و همچنین فعالیت اتاق تعاون سبزوار رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران را به دنبال داشته است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • نیروگاه تجمیعی خورشیدی در استان یزد احداث می‌شود
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • کشاورزان گلستانی آب ماندگی را از سطح مزارع خود خارج کنند
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند