Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@17:56:14 GMT

گرامیداشت دهه فجر با برگزاری پنج شب خاطره

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۹۱۹۷

گرامیداشت دهه فجر با برگزاری پنج شب خاطره

دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، پنج ویژه‌برنامه «شب خاطره» را در شهرستان‌های آران و بیدگل، سمیرم و گلپایگان برگزار می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، منصور قربانی مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری اصفهان گفت: صدوشانزدهمین شب خاطره دفتر پایداری ساعت ۱۸:۳۰ دوشنبه هجدهم بهمن‌ماه با حضور راویان حاج اکبر حسن‌زاده، حاج عباس رئیسی و سرهنگ محمد قاسم پور در سالن اندیشه اداره کتابخانه‌ها در شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صدوهفدهمین شب خاطره دفتر پایداری حوزه هنری استان اصفهان نیز در ساعت ۱۵:۳۰ روز سه‌شنبه نوزدهم بهمن در سالن همایش‌های دانشگاه پیام‌نور گلپایگان برگزار خواهد شد و راویان این برنامه سرهنگ حاج علی شاه‌نظری، سرهنگ حاج محمود نجیمی و سرهنگ حاج حسین سالمی هستند.

قربانی بابیان اینکه صدوهجدهمین شب خاطره دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری نیز ساعت ۱۸:۳۰ روز سه‌شنبه نوزدهم بهمن‌ماه در آستانه امامزاده علمدار روستای نیوان‌ نار گلپایگان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این برنامه سرهنگ حاج محمود نجیبی، سرهنگ حسین سالمی سرهنگ حاج علی شاه نظری به‌عنوان راوی حضور دارند.

وی تصریح کرد: دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان اصفهان با برنامه شب خاطره صدونوزدهم و صدوبیستم، میهمان مردم شهیدپرور سمیرم است و ما در این شهرستان دو ویژه‌برنامه خواهیم داشت؛ یکی ویژه خواهران که روز پنج‌شنبه بیست‌ویکم بهمن‌ماه ساعت ۱۵:۳۰ در پایگاه کوثر برگزارمی شود و دیگری ویژه عموم که در ساعت ۱۸:۳۰ همان روز(پنج‌شنبه بیست‌ویکم بهمن‌) در پایگاه بسیج مسجد قبا برگزار می‌شود.

مدیر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان اصفهان با اشاره به سالگرد برگزاری عملیات‌های والفجر مقدماتی و والفجر هشت در بهمن‌ماه تأکید کرد: راویان در برنامه‌های شب خاطره، علاوه بر بیان خاطرات خود از انقلاب و دهه فجر، به بیان خاطراتی از سال‌های دفاع مقدس و دوعملیات والفجر مقدماتی و والفجر هشت می‌پردازد.

کد خبر 552794

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پنج شب خاطره دهه فجر دهه فجر ۱۴۰۰ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری سرهنگ حاج بهمن ماه شب خاطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو

دریافت 24 MB

به گزارش همشهری آنلاین، امیر اسماعیل آذر درباره استاد شهناز در این مصاحبه گفتند: او یکی از افتخارات موسیقی کشور است.

همچنین در ادامه با آوردن نام استاد مرحوم رهی معیری توسط مجری برنامه، او به یاد خاطره‌ای از این استاد بزرگوار افتاد و گفت: در گذشته رادیو برای تهیه برنامه‌های نوروزی هنرمندان را دعوت می‌کردند. وقتی به رادیو رفتم از یکی نشانی رهی معیری را گرفتم که گفتند اتاقش انتهای راهرو است. وقت به اتاقش رسیدم و او را با لباس‌های شیک و موهای جوگندمی دیدم قلبم شروع به تاپ تاپ کرد. چندبار او را دزدکی دیدم و درنهایت به اتاقش دعوتم کرد. خودم را معرفی کردم و کلی ذوق کرد و مدت‌ها مسحور رهی معیری بودم.

کد خبر 848341 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها شعر و شاعر خبر مهم هنر مصاحبه تصویری تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • مشکل برگزاری کنسرت موسیقی در بوشهر حل شد؟
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • خاطره مجری برنامه مشاعره از شاعران بنام ایران
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان