Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سید رضا فاطمی امین در حاشیه نشست با رئیس سازمان صداو سیما اظهار کرد: اگرچه در ۲ سال اخیر افزایش قابل توجهی در قیمت لوازم خانگی داشتیم، اما در چند ماه گذشته این موضوع مدیریت شده است؛ در یکی دو مورد افزایش قیمت داشتیم که تولیدکنندگان برای برگرداندن قیمت‌ها به سابق اعلام آمادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر صمت با اشاره به اینکه صنعت لوازم خانگی صنعت رو به رشدی است، افزود: تولید لوازم خانگی در سال، از ۸ میلیون دستگاه به ۱۶ میلیون دستگاه رسیده است که رشد قابل توجهی در تولید و تنوع محصول داشتیم.

فاطمی امین تصریح کرد: در روزهای آینده خبرهای خوبی در حوزه لوازم خانگی منتشر خواهد شد و در حوزه جهیزیه ۸ شرکت تولیدی برای ارائه تخفیف اعلام آمادگی کردند.

وی به وضعیت صنعت خودرو اشاره کرد و گفت: صنعت خودرو یک صنعت بزرگ و پرچالش است، اما نباید چالش‌های فعلی ما را به مرحله‌ای برساند که کل ظرفیت تولید را نادیده بگیریم.

وزیر صمت افزود: طرح‌های مختلفی درباره خدمات پس از فروش، اصلاح ساختار صنعت خودرو و افزایش کیفیت خودرو داریم که در یک برنامه زمانبندی دو ساله اجرا خواهد شد، اولویت ما کیفیت و نظارت بیشتر بر آن است.

مشکل نیمی از کارگران این معدن برطرف شد

وی درباره انتخاب بهره‌بردار جدید معدن خواف گفت: خواف، معدن بزرگی است، انتخاب بهره‌بردار جدید، چالش‌های حقوقی دارد که اگر این این انتخاب سریع انجام می‌شد با چالش‌ها و آسیب‌های زیادی روبرو می‌شد.

وزیر صمت با بیان اینکه بهره بردار مدعی بود و پیگیری حقوقی انجام می‌داد، افزود: فاصله زمانی یک تا ۲ ماهه برای انتخاب بهره بردار جدید خللی در کار ایجاد نمی‌کند، اما اگر کار را اصولی انجام ندهیم ممکن است عوارض بدتری داشته باشد.

کد خبر 5414469

منبع: مهر

کلیدواژه: سید رضا فاطمی امین قیمت لوازم خانگی تولید لوازم خانگی کیفیت خودرو بانک مرکزی ایران وزارت جهاد کشاورزی قیمت دلار بورس بانک مرکزی نهضت ملی مسکن سید رضا فاطمی امین نیروگاه سیریک ایالات متحده امریکا نیمه خام فروشی درج قیمت تولیدکننده روی کالا سازمان بورس و اوراق بهادار شرکت راه آهن جمهوری اسلامی سید جواد ساداتی نژاد لوازم خانگی بهره بردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو، ستاره سابق میلان و فوتبال ایتالیا، که مدتی با ژوزه مورینیو در فضای مجازی درگیر مصاحبه‌های متعدد علیه هم بودند، این بار در مصاحبه جدیدش به موضوع دیگری پرداخته است.

کاسانو در این مصاحبه بهترین شماره 10 تاریخ فوتبال ایتالیا را انتخاب کرد. مهاجم سابق رم، رئال مادرید و پارما اعلام کرد که فرانچسکو توتی، هم تیمی سابق او و همچنین روبرتو باجو در ردیف اول قرار دارند.

کاسانو که قبل از پیوستن به رئال مادرید در ژانویه 2006 در کنار تونی برای رم بازی کرده بود، گفت: "توتی و باجو در صدر لیست هستند. سپس الساندرو دل پیرو نیز گزینه خوبی است اما او کمی پایین‌تر از این دو بازیکن است."

از کاسانو سوال شد که اگر بخواهد یک مهاجم را در انتهای این لیست قرار دهد، کدام بازیکن را انتخاب می‌کند که گفت: "خودم! (باخنده.) من از نظر استعداد حتی بهتر از توتی بودم اما این را در زمین فوتبال فراموش می‌کردم! نکته جالب بود که این استعداد را در جمعه، شنبه و یکشنبه فراموش می‌کردم!"

دیگر خبرها

  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم