Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا طاهرخانی روز سه شنبه  با اشاره به اهمیت احداث کمربندی جنوبی دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مطالبات به حق مردم شریف شهرستان دماوند، ایجاد کمربندی جنوبی در این شهرستان است که مسئولان از سال های گذشته پیگیر احداث این کمربندی هستند.

وی گفت: احداث کمربندی شهرستان دماوند نیازمند منابع مالی زیادی است و اعتبارات شهرستانی و حتی استانی پاسخگوی هزینه احداث این پروژه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: تا کنون برای جذب اعتبارات مورد نیاز، پیگیری های لازم انجام شده و استاندار تهران و نماینده مردم شریف شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در این زمینه رایزنی های لازم را انجام داده اند.

طاهر خانی افزود: در این خصوص با وزیر راه و شهرسازی هم رایزنی های لازم را انجام دادیم و امیدواریم بتوانیم در سال آینده احداث کمربندی دماوند را آغاز کنیم.

فرماندار شهرستان دماوند ضمن عرض تسلیت به خانواده هایی که در تصادف منطقه گیلاوند روز گذشته داغدار شدند، تصریح کرد: به دلیل نبود کمربندی، شاهد اتفاقات تلخ از جمله تصادف زنجیره ای در منطقه گیلاوند بودیم که امیدواریم با آغاز پروژه کمربندی دماوند، این گونه حوادث تلخ تکرار نشود.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا کمربندی جنوبی دماوند، در دولت مردمی آیت الله رئیسی که یکی از مطالبات به حق مردم شریف دماوند است با مبلغی بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و با حمایت های همه مسئولان شاهد افتتاح شود.

برچسب‌ها شهرستان دماوند اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند اعتبار شهرستان دماوند اعتبار شهرستان دماوند احداث کمربندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی گفت: وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر کاری یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی در بازدید از روند اجرایی کمربندی ایلخچی با اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح زیرساختی موافقت کرد. 

وی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده ایم افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه‌ای شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم