Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@18:22:06 GMT

یووه ۹ را دارد اما شماره ۱۰ رفتنی است (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۹۵۴۴

صفحه اول امروز گاتزتا به انتقال دوشان ولاهوویچ به یووه و جدایی احتمالی پائولو دیبالا از این تیم اختصاص یافته است.

به گزارش "ورزش سه"، قرار داد فعلی پائولو دیبالا با یوونتوس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که حالا توافق برای ماندگار شدن این ستاره آرژانتینی در تورین بسیار دور از تصور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

پیش از این گزارش شده بود که باشگاه یوونتوس با پائولو دیبالا به توافق رسیده و این بازیکن بعد از تمدید قرارداد خود با بیانکونری سالیانه 10 میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد. اما اخیراً گفته شد که نظر یووه تغییر کرده و آنها دیگر حاضر به پرداخت این مبلغ به ستاره آرژانتینی نیستند.

 

با این حال یووه در نقل و انتقالات زمستانی یک خرید فوق العاده داشت و یک مهاجم نوک باکیفیت به نام‌ دوشان ولاهوویچ را به خدمت گرفت؛ بازیکنی که باشگاه های زیادی به دنبال او بودند اما نهایتا راهی تورین شد.

 

 

 

 

در همین راستا نشریه گاتزتا دلو اسپورت شماره امروز خود را به جذب دوشان ولاهوویچ توسط یووه و جدایی احتمالی پائولو دیبالا از این تیم اختصاص داده و با تیتر "یووه ۹ را دارد اما ۱۰ را از دست می دهد" به این موضوع اشاره کرده است.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که ستاره صربستانی پیراهن شماره 7 یوونتوس را بر تن خواهد کرد.

فیورنتینا دوسان ولاهوویچ دیبالا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فیورنتینا دوسان ولاهوویچ دیبالا یوونتوس پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا روبروی یوونتوس به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی رضایت دادند اما اتفاق بدی در این بازی برای شاگردان دانیله ده‌روسی رخ داد.

دیبالا که در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته بود، در اواخر نیمه اول احساس دردی در ناحیه عضله سه سر ران در پای راستش داشت و به همین دلیل در ابتدای نیمه دوم زمین بازی بیرون رفت و جایش را به نیکولو زالوسکی داد.

با وجود اینکه مصدومیت این ستاره آرژانتین چندان جدی به نظر نمی‌رسید اما شرایط او باید از سوی تیم پزشکی رم بررسی شود و رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شده‌اند که این احتمال وجود دارد که او نتواند تیمش را در بازی برگشت برابر لورکوزن در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا همراهی کند.

شاگردان ده‌روسی باید پنجشنبه شب در این دیدار به میدان برود و با توجه به اینکه فرصت زیادی برای برگزاری این بازی وجود ندارد ممکن است که شرایط دیبالا برای بازگشت به ترکیب رم مناسب نباشد و این خبر خوبی برای آنها نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • آنچلوتی و پرز، زوج قرن برای ساختن دهه شگفت‌انگیز
  • نگرانی رم: شاید دیبالا به بازی لورکوزن نرسد
  • بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • سردار، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است