Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@07:42:39 GMT

فروش با تخفیف لوازم خانگی جهیزیه

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۷۹۵۴۹

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین٬‌ تولیدکنندگان لوازم خانگی یکی از گروههایی بودند که در دیدار اخیر مقام معظم رهبری با فعالان اقتصادی مورد شماتت قرار گرفتند. موضوع گلایه ایشان هم بیشتر از جنس بالا رفتن قیمت تولیدات این صنایع و فشار مضاعفی بود که ظرف ماههای گذشته بر مردم وارد شد. 

چند ماهی است که دولت به منظور مدیریت منابع ارزی از یک سو و حمایت از تولیدکنندگان داخلی از سوی دیگر٬‌واردات لوازم خانگی را ممنوع اعلام کرده و بازار تماما به دست تولیدکنندگان داخلی افتاده است؛ هر چند که قاچاق هم همچنان از مبادی غیررسمی وارد کشور شده و بازار برای پذیرش لوازم خانگی همچنان کشش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما به هر حال بالابردن قیمتها از سوی تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی سبب نارضایتی بسیاری از مردم شده و با توجه به اینکه بسیاری از جوانانی که در ابتدای مسیر راه برای تشکیل زندگی هستند٬ از روند رو به رشد قیمت لوازم خانگی در بازار گلایه مند بودند٬ این موضوع به محضر مقام معظم رهبری هم رسیده است.

در این میان برخی از تولیدکنندگان لوازم خانگی کشور البته نسبت به بازار متعهد بوده و علاوه بر اینکه تولیدات خود را به موقع به دست مصرف کنندگان رسانده و تغییری هم در قیمتهای تولیدات خود بدون مجوز دولت نداده اند؛ اما در مقابل تعدادی از تولیدکنندگان لوازم خانگی درست خلاف جهت حرکت کرده و نسبت به جریان سازی در بازار برای بالا بردن قیمت محصولات خود اقدام نموده اند؛ اما متاسفانه جو غالب بازار به سمت گرانی محصولات حرکت کرده و همین امر گلایه مقام معظم رهبری و مردم را در پی داشته است. 

حالا اما اقدام دیگری که در این راستا از سوی برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی که اتفاقا در گرانی ها هم مشارکت داشته اند٬‌ از سوی وزیر صمت اعلام شده٬‌ ارایه جهیزیه با تخفیف به مردم است؛ این در حالی است که بسیاری از مردم به همین جشنواره های فروش و تخفیف های کاذبی که از سوی تولیدکنندگان به مردم ارایه می شود اعتماد کافی را ندارند و این تولیدکنندگان گرانفروش به بهانه ارایه تخفیف می خواهند جو کنونی را آرام نگاه دارند و بعد از پایان مدت جشنواره-های خود٬ باز هم به همان قیمتهای بالایی که هم اکنون مورد گلایه است٬‌برگردند. 

به هر حال به نظر می رسد دولت باید پایش دقیقی نسبت به قیمت محصولات ارایه شده در این جشنواره های تخفیفی داشته باشد و زمینه سوءاستفاده را ندهد.

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد قاچاق لوازم خانگی مردم جهیزیه تولیدكنندگان وزير صنعت قیمت محصولات بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط در بازار لوازم خانگی چه می گذرد؟ جولان لوازم خانگی قاچاق در بازار تهران ارزان‌ترین جهیزیه، ۷۵میلیون تومان بازار لوازم خانگی تقلبی کساد می‌شود؟ راهکارهایی برای خرید جهیزیه ارزان قیمت کاهش ۵۰درصدی خرید لوازم‌خانگی در بازار ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها هشدار WHO درباره حجم بالای زباله های بیمارستانی آمریکا وعده واکسیناسیون کودکان با فایزر را داد اولین جرم در کشور سرقت است ​زمان الکترونیکی شدن مجوزهای کسب‌وکار اعلام شد اسپری فوم پلی اورتان چیست؟ کجا و چگونه استفاده می شود؟ بهترین برند آن کدام است؟ سیمان و ماسه بیش از دو برابر گران شد از صدا و سیما و کارشناس جهان آرا شکایت کردیم میزان تلفات زخم پای دیابتی با سرطان‌ برابری می کند سواحل بابلسر از چنگ یکی از بانک ها خارج شد + فیلم خوراکی هایی که مناسب صبحانه نیست! بازدید ، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی از غرفه سه کلیک قیمت محصولات سایپا / ساینا ۲۲۰میلیون شد فروش با تخفیف لوازم خانگی جهیزیه شیبا اینو و دوج کوین نماینده آزادی بشر هستند صفر تا صد محاسبه مبلغ سود تقسیمی سهام عدالت در سال ۹۹ سه کهکشان در یک قاب؛ عکس خیره‌کننده هابل از خوشه کهکشانی تلویزیون ۴۳ اینچ را چند بخریم؟ (جدول) حمله هکری به سامانه پستی اسرایل محدودیت‌های کرونایی در دانمارک لغو شد تحرکات روزانه صندوق‌ های قابل معامله / افت ۲۲ درصدی ارزش معاملات صندوق ها نگاهی به همکاری مای‌بیبی و موسسه خیریه زنجیره امید، از ۱۳۹۸ تا کنون دلار بالاخره پایین آمد تزریق بیش از ۵۲۳ هزار دوز واکسن کرونا تلاش برای پنهان کردن فاضلاب ورودی به آب تهران آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت آزمون پذیرش دستیاری تخصصی تعرفه ای که به مهریه زنان گره خورده است! تصویب افزایش سرمایه معادل ۳۰۰ درصد «پیزد» در مجمع ​نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون ارشد اعلام شد+ لینک دادگاه حمید نوری به تعویق افتاد نتیجه پرونده تخلف در کره های وارداتی اعلام شد مهرشاد سهیلی بازداشت شد خبر خوب وزیر صمت برای لوازم خانگی + ویدیو امکان افزایش تولید برنج به یک میلیون تن را داریم ثبت نام سایپا ویژه دهه فجر + لینک آیا زاکانی به کرونا مبتلا شده است؟ توضیحات مقام قضایی درباره حبس رییس شورای شهر بروجرد عیدی کارگران چه زمانی باید واریز شود؟ کسب ۱۲۰ میلیون تومان در ۱۲۰ ساعت؟ انتقاد معاون قوه قضاییه از سهل‌انگاری در حفظ حقوق داوطلبان آزمون وکالت لزوم پیگیری استقلال مالی و ساماندهی استخدام ها در دستگاه قضایی دستگیری ۲ نفر از مدیران اجرایی قشم به اتهام اختلاس چه کسی هواپیمای حامل امام در ۱۲ بهمن ۵۷ را بیمه کرد؟ قیمت جدید انواع بخور سرد + جدول آغاز بررسی رزومه داوطلبین آزمون استخدامی آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱۱/۱۲) پیش بینی گلدمن ساکس از تولید دور از انتظار نفت خرید اوراق بهادار منتشره از سوی دولت در بازار اولیه ممنوع شد دلیل عجیب زیدان برای رد پیشنهاد PSG! جزییاتی از پخش تلویزیونی دیدار ایران ـ امارات قانون عجیب جام حذفی فرانسه DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قاچاق لوازم خانگی مردم جهیزیه تولیدكنندگان وزير صنعت قیمت محصولات تولیدکنندگان لوازم خانگی قیمت محصولات اعلام شد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول

قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ روند کاهش قیمت در انواع محصولات داخلی و مونتاژی در پیش گرفته است.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته با ۱۹ میلیون تومان افت قیمت در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس tu5 که در صدر پرفروش‌ترین خودروهاست با ۲۸ میلیون تومان کاهش قیمت، در کانال ۸۴۰ میلیون تومانی معامله می‌شود.

ساینا s دوگانه‌سوز نیز از دیگر محصولات سایپا به شمار می‌رود که با سه میلیون تومان افت قیمت، ۴۵۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سورن پلاس (فول) با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۳۷ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۹۷ میلیون تومان، دنا پلاس (تیپ ۱) با قیمت ۸۱۴ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک (ارتقا) یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان، پژو پارس ۶۵۹ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ۷۰۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳( ارتقا) با قیمت ۶۵۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک (ارتقا) ۷۵۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک (ارتقا) ۹۰۵ میلیون تومان، رانا پلاس (ارتقا) ۶۲۸ میلیون تومان، تارا دستی (ارتقا) ۷۹۹ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V2 به قیمت ۹۶۱ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۴۱ میلیون تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۵۵ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۲۴ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۳۲ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۸۵۷ میلیون تومان، پیکاپ کارون ۸۴۵ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی قیمت سه محصول از بهمن‌موتور افزایش یافته است، وانت کارا تک‌کابین، دوکابین و وانت کاپرا نیز به‌ترتیب دو میلیون، سه میلیون و ۱۰ میلیون تومان رشد کردند.

کارا تک‌کابین با نرخ ۶۶۲ میلیون تومان، دوکابین ۸۷۸ میلیون تومان و کاپرا یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان در کانال‌های معاملاتی خرید و فروش می‌شود.

هونگچی H5، محصول مونتاژی بهمن‌موتور که با افت ۴۰ میلون تومانی رکورددار ریزش قیمت در میان خودروهای مونتاژی بوده که پنج میلیارد و ۸۰ میلیون تومان در بازار آزاد قیمت‌گذاری شده است.

لاماری ایما، خودرو پرقدرت مونتاژی نیز با قیمت دو میلیارد و ۸۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۵۷ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۴۱۷ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم ۲ میلیارد و ۳۵ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۸۲۷ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۲۴ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۴۲ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۸۱۶ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم دو میلیارد و ۱۰ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

کد خبر 748267

دیگر خبرها

  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول