Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن پیام دکتر حسن روحانی به مناسبت  ارتحال آیت الله العظمی صافی گلپایگانی  بدین شرح است:

اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیئ
درگذشت مرجع آگاه جهان تشیع و عالم روشن بین جهان اسلام حضرت آیه الله العظمی صافی گلپایگانی را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، ملت شریف ایران ، رهبر معظم انقلاب ، حوزه های علمیه و روحانیت معزز تسلیت می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شخصیت پارسا و بیداردل، در طول عمر پربرکت خویش، دمی از تلاش علمی و مبارزه برای احقاق حقوق مردم نیاسود و همه سرمایه علمی و معنوی خود را در خدمت فرهنگی و سیاسی به مردم به کار گرفت. آثار گرانسنگ فراوانی که آفرید، همه در روشنگری دینی و جذب دلهای نسل جوان به مکتب نورانی خاندان رسالت بود. او با همان همت و استواری که بر دفاع علمی از رکن اعتقادی امامت پای می فشرد، در دفاع از حقوق مردم و رسیدگی به محرومان جامعه تلاش می کرد. در تمام دیدارهائی که در دوره مسئولیت با ایشان داشتم و در همه گفتگوها ، به تلاش برای تعامل و بهبود مناسبات با دیگر کشورها توصیه می کرد و بر برنامه ریزی و اقدام مؤثر برای کاهش گرانی و بیکاری تأکید می نمود. زندگی سراسر اخلاص و فداکاری  این یادگار سلف صالح، شاهد صادقی برای حوزه های ماست که برای حفظ جایگاه روحانیت، باید همواره در خدمت مردم و پناهگاه مردم بود و در دفاع از مصالح کشور، از سرزنش ملامتگران نباید هراسید. آثار علمی فراوان آن بزرگ هم، میراث ارزشمندی است که گنجینه گرانبهائی برای نسل های آینده خواهد بود. امید است حوزه های علمیه و فضلا و اندیشمندان، راه و سیره آن بزرگمرد را در تلاش علمی و اجتماعی زنده نگه دارند .  
و سلام علیه یوم ولد و یوم مات و یوم یبعث حیا.

  

بیشتر بخوانید: تسلیت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل سپاه برای رحلت حضرت آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی

پیام تسلیت جامعه روحانیت مبارز در پی ارتحال آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی


 

21219

کد خبر 1598687

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت روز معلم و سالگرد شهادت استاد مطهری اندیشه های فلسفی معلم شهید در برنامه رادیویی سوفیا بررسی می شود.

این برنامه امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۲ با حضور مهمانانی همچون مجید حمید زاده مدرس حوزه ودانشگاه، حسین غفاری از شاگردان شهید مطهری، حجت الاسلام عسگر دیرباز رییس موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه و حجت الاسلام مهدی جهان عضو هیات علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی حضور خواهند داشت.

کارشناس مجری این برنامه روح الله منامی معاون علمی مجمع فلاسفه ایرانی خواهد بود و به صورت زنده نیز از اپلیکیشن ایران صدا پخش خواهد شد.

کد خبر 6092827 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • بررسی اندیشه های فلسفی شهید مطهری در برنامه رادیویی سوفیا
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • آئین نکوداشت آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم