Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص احداث کمربندی جنوبی دماوند اظهار داشت: یکی از مطالبات به حق مردم شریف شهرستان دماوند، ایجاد کمربندی جنوبی در این شهرستان است که مسئولان از سال‌های گذشته پیگیر احداث این کمربندی شده بودند.

وی گفت: موضوع احداث کمربندی نیاز به اعتبار بالایی دارد که، نیازمند کمک ملی است و در اعتبارات شهرستانی و حتی استانی هم نمی‌توان برای احداث این پروژه اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: برای جذب اعتبارات، پیگیری‌های لازم انجام و این پیگیری‌ها از طرف استاندار تهران و نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در این زمینه رایزنی‌های لازم را داشتند.

طاهر خانی اضافه کرد: با وزیر راه و شهرسازی هم رایزنی‌های لازم را انجام دادیم و امیدواریم بتوانیم در سال آینده احداث کمربندی دماوند را آغاز کنیم.

فرماندار دماوند ضمن عرض تسلیت به خانواده‌هایی که در تصادف منطقه گیلاوند روز گذشته داغدار شدند، تصریح کرد: به دلیل نبود کمربندی، شاهد اتفاقات تلخ بودیم که دیروز هم شاهد یک تصادف زنجیره‌ای در منطقه گیلاوند بودیم که امیدواریم با آغاز پروژه کمربندی دماوند، شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا کمربندی جنوبی دماوند را در دولت مردمی آیت الله رئیسی افتتاح کنیم تا این پروژه که یکی از مطالبات به حق مردم شریف دماوند است، با مبلغی بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار پروژه است با حمایت‌های تمامی مسؤولان شاهد افتتاح آن باشیم.

کد خبر 5414580

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا طاهرخانی فرمانداری دماوند پروژه عمرانی دهه فجر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت بوشهر آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه شیوع کرونا خراسان رضوی عکس استانها برف و کولاک زنگ انقلاب کمربندی جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان

استاندار لرستان از نبود اعتبار ۲۵۰میلیارد تومانی برای احداث ساختمان جدید استانداری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در زمینی به‌مساحت 32هزار مترمربع در 22شهریور 1394 آغاز شد و این پروژه در سال 1399 با پیشرفت فیزیکی 70درصدی متوقف شد.

عدم تأمین منابع مالی و عدم استفاده از منابع استانی به‌عنوان دلایل توقف ساختمان جدید استانداری لرستان در سال‌های اخیر مطرح بوده‌است.

مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد

ابوطالب شفقت، صبح امروز، در بازدید از ساختمان در دست احداث استانداری لرستان، گفت: این پروژه به‌علت نبود منابع مالی تاکنون نیمه‌تمام مانده‌است.

او با بیان اینکه احداث ساختمان جدید استانداری لرستان به 250میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، اضافه کرد: مهلت زمانی حدود پنج ماهه را برای شناسایی پیمانکار و استقرار معاون عمرانی برای پیشبرد امور اجرایی این پروژه تعیین می‌کنیم.

استاندار لرستان تأکید کرد: ساختمان جدید استانداری به تغییراتی در معماری نیاز دارد تا بتوانیم این پروژه را به‌خوبی بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی