Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - عباس شمس‌اللهی گفت: تاکنون ۴۷ درصد موتورخانه‌های ثبت نام شده استان در سامانه شرکت ملی گاز در بخش اداری و ۶۸ درصد در حوزه خانگی اصلاح و بهینه‌سازی شده است.

او با اشاره به اینکه در سطح استان ۷۶۰ موتورخانه در بخش‌های مختلف اداری و خانگی و غیره وجود دارد، گفت: تاکنون ۳۴۸ موتورخانه در سطح استان در سامانه شرکت ملی گاز ثبت نام شده‌است که از این تعداد ۲۱۶ مورد اجرا و ۱۱۳ مورد دیگر در دست اقدام و در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: در راستای بهینه‌سازی مصرف گاز موتورخانه‌ها در بخش‌های مختلف اداری، خانگی، تجاری و آموزشی بیش از ۱۳ میلیارد ریال به مجریان طرح بهینه‌سازی پرداخت شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه برای اجرای طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌های ثبت نام شده بیش از ۴۶ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده‌ است، گفت: طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحد‌های مسکونی، اداری، آموزشی، تجاری از سال گذشته آغاز شده و متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه شرکت ملی گاز، مشمول پرداخت هزینه اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه از سوی شرکت گاز استان می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در این طرح سه عامل اصلی صرفه جویی در موتورخانه‌ها شامل عایق کاری موتورخانه، نصب رسوب گیر آب ورودی موتورخانه و تنظیم مشعل توسط ناظرین شرکت گاز مورد بررسی قرار گرفته و یک شرکت مورد تأیید و دارای صلاحیت، به عنوان مجری طرح انتخاب می‌گردد که پس از انعقاد قرارداد با مالک ساختمان، بسته به میزان نیاز موتورخانه به اصلاح و بهینه‌سازی، مبالغی که می‌تواند تا حداکثر ۱۰۰ درصد کل هزینه‌ها را پوشش دهد توسط شرکت گاز به مجری پرداخت می‌شود.

شمس اللهی افزود: این طرح به منظور کاهش هدر رفت انرژی و اصلاح مصرف گاز در موتورخانه آغاز شده و فرصتی مناسب برای انجام اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه است که مردم از این فرصت استفاده کنند و با استفاده از پرداخت هزینه توسط شرکت گاز، هزینه‌های مستمر مصرف گاز و استهلاک موتورخانه و آلاینده‌های زیست محیطی را کاهش دهند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز بهینه سازی موتورخانه ها بهینه سازی موتورخانه اصلاح و بهینه سازی شرکت گاز ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد

حمید صفدری گفت: طرخ  احداث این دوربرگردان در راستای روان‌سازی ترافیک و حذف مسیر اضافه و کاهش پیمایش که یکی از مطالبات اصلی امام جمعه محترم مهرشهر و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و همچنین شهروندان ساکن در این منطقه بوده اجرایی شده است.

صفدری عنوان کرد: با توجه به حجم بالای دور زدن وسایل نقلیه در بریدگی معبر اصلی بلوار ارم جنب پارک هامون و همچنین دور برگردان خیابان زنبق، مبحث اصلاح هندسی این مسیر برای تسهیل در تردد خودروها مورد مطالعه کارشناسان این مجموعه و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج قرار گرفت.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته در بریدگی مذکور طرح دور برگردان شمال به شمال اجریی خواهد شد، افزود: این طرح ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک در معبر یاد شده را به همراه خواهد داشت.


این مسئول افزود: اجرای طرح اصلاح هندسی معابر درون شهری در نقاط حادثه خیز و پرخطر، یکی از مهم‌ترین راه کارهای ارایه شده به منظور تحقق اهداف مدیریت ترافیک در راستای افزایش ایمنی و روان‌سازی تردد وسایل نقلیه به‌شمار می‌رود.


صفدری افزود: به منظور اجرای این پروژه و برای خدمت رسانی و همچنین کاهش حوادث احتمالی در این نقطه پر تردد که همیشه شاهد حجم زیادی از ترافیک را دارا می‌باشد، عملیات جدول گذاری و نصب تجهیزات ترافیکی و ایمن‌سازی مسیر نیز صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • بازگشت پدر به خانه
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد