Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-تولیت آستان قدس رضوی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت واظهارداشت:ارتحال غمبار و اسفبار مرجع بزرگوار تقلید حضرت آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی رضوان‌الله علیه را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، بیت مرحوم آیت‌الله‌العظمی گلپایگانی، علمای اعلام، شاگردان و ارادتمندان آن بزرگوار، خاندان معزز و فرزندان مکرم ایشان به‌ویژه حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقای حاج شیخ حسن صافی تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن عالم عامل به خیرخواهی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران شهره بود و چه در جایگاه مجلس خبرگان رهبری و دبیری شورای نگهبان در همراهی با امام امت (ره) و چه در جایگاه رفیع مرجعیت شیعه همواره می‌کوشید تا پیوند دهنده آموزه‌های دینی و انقلابی با آحاد مردم باشد.

آیت‌اللّه جوادی آملی ارتحال آیت‌اللّه صافی گلپایگانی را تسلیت گفتپیام تسلیت آیت‌الله مظاهری/ آیت الله صافی گلپایگانی الگوی اخلاص و اخلاق بودرئیس قوه قضائیه ارتحال مرجع عالیقدر آیت‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله‌العظمی صافی که از آخرین بازماندگان محفل پر رونق علمی زعیم حوزه‌های علمیه؛ مرحوم آیت‌الله‌العظمی بروجردی بود، عمر بابرکت خود را در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) صرف نمود و ماندگارترین اثر مهدوی را در تاریخ شیعه به رشته تحریر درآورد تا مصداق «إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ» باشد.

وی گفت:خدمت در بارگاه امام هشتم (ع) و توفیق خدمتگزاری در کشیک هشتم آستان ملک پاسبان امام رضا (ع) نیز یکی از افتخارات مرحوم آیت‌الله‌العظمی صافی بود که خود ایشان بار‌ها از این خدمت به‌عنوان توفیقی عظیم یاد نمودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی  خاطرنشان‌کرد:در جوار مضجع منوّر و شریف حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیّة والثناء برای آن خادم بااخلاص از درگاه ایزد منّان علو درجه و رضوان الهی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و پاداش معنوی مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/281/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت مرحوم آیت الله العظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۷۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران؛ متن این پیام به شرح زیر است:

                                انالله و اناالیه راجعون

درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تاثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار ( علیهم السلام ) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

یوسف نوری

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد
  • درب طلای حرم امام رضا(ع) آماده شد
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی