Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@12:37:50 GMT

تمدید زمان بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۰۳۴۰

تمدید زمان بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس گفت: اوایل اسفند گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در صحن علنی پارلمان بررسی می‌شود.

به گزارش مشرق، «سید نظام‌الدین موسوی» سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان بررسی لایحه بودجه سال 1401 در مجلس، گفت: با توجه به اینکه این لایحه در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است، طبق برنامه‌ریزی‌های که انجام شده اوایل اسفند کار بررسی گزارش کمیسیون در صحن علنی قوه مقننه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جزئیات عملکرد بودجه در دولت سیزدهم

وی با بیان اینکه زمان بررسی قانونی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق نیز به اتمام رسیده بود، ادامه داد: این زمان با مصوبه هیئت رئیسه تمدید شده است.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه جلسات علنی این هفته مجلس به دلیل شیوع سویه کرونا لغو شده است، اظهار داشت: درباره جلسات هفته آینده هنوز در هیئت‌رئیسه پارلمان تصمیم‌گیری نشده است و بر اساس شرایط تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی درباره آخرین وضعیت برگزاری راهپیمایی روز 22 بهمن، گفت: در ستاد ملی کرونا درباره این موضوع باید تصمیم‌گیری شود که تا آخر هفته جاری در این زمینه جمع‌بندی خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت مجلس لایحه بودجه سال 1401 قوه مقننه سیدنظام الدین موسوی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کمیسیون تلفیق لایحه بودجه هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳، با گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول (۱۰- ج) در خصوص اعتبارات استانی موافقت کردند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در توضیح این بخش،گفت: این جدول مربوط به اعتبارات استانی است که ریالی در آن تغییر نکرده است. در بخشی از جدول آمده که حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان به بودجه های جهادی اختصاص داده شود که به طور مساوی بین تمام استان‌ها تقسیم می شود.

کد خبر 6092737 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ مشخص شد
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است