Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خوآن لاپورتا گفته است که تحقیقات قضایی صورت گرفته در رابطه با امور مالی باشگاه حاکی از آن است که مدیریت قبلی به ریاست «جوزپ ماریا بارتومئو» به خبرنگاران و وکلا مبالغ غیرقابل توجیه پرداخت کرده و به برخی از مدیر برنامه‌ها بیش از ۳۰درصد کمیسیون پرداخت کرده در حالی که استاندارد این کمیسیون حدود ۵درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا تخمین می‌زند که مجموع این پرداختی‌ها حدود ۳۰ میلیون یورو بوده و لاپورتا به این موضوع نیز اشاره کرده که «ممکن است پرونده‌هایی مبنی بر ثروت‌اندوزی‌های شخصی ناعادلانه» نیز علیه مدیران قبلی باز شود.

لاپورتا در نشستی مطبوعاتی در این خصوص اظهار داشت: اعضا حق دارند که بدانند چه اقداماتی باشگاه را به این شرایط اسفناک سوق داده است. تحقیقات صورت گرفته توسط نهاد ثالث از این حکایت دارد که مجموعه‌ای از فعالیت‌های غیرمنطقی و چشمگیر اقتصادی و به عبارت دیگر، پرداختی‌های غیرموجه صورت گرفته است.

لاپورتا در مارس ۲۰۲۱ برای دومین بار به عنوان رییس باشگاه بارسلونا انتخاب و با کوهی از بدهی‌ها مواجه شد.

رییس بارسا در رابطه با پیوستن احتمالی «ارلینگ هالند» و اینکه آیا او مایل است که برای به خدمت گرفتن مرد نروژی بیش از ۵درصد کمیسیون پرداخت کند یا خیر، اظهار داشت: ما پرداخت‌های غیرموجه نخواهیم داشت. کاری که ما خواهیم کرد این است که نخواهیم گفت هزینه انتقال «نیمار» ۱۷ میلیون یورو بوده و بعدها مشخص شود که ۴۰ میلیون یورو به پدر وی رسیده و مجموع هزینه پرداختی برای جذب این بازیکن نزدیک به ۱۰۰ میلیون یورو بوده است.

 رییس باشگاه بارسلونا همچنین معتقد است که «عثمان دمبله» با باشگاه دیگری به توافق رسیده و پس از انقضای قراردادش با آبی‌اناری‌ها در تابستان آینده، راهی این تیم خواهد شد.

لاپورتا از اینکه دمبله در روز آخر پنجره نقل و انتقالات نه تمایلی به تمدید با بارسا نشان داده و نه نیوکمپ را ترک کرده، ابراز تعجب کرده و این در حالی بود که کاتالان‌ها از سوی یکی از باشگاه لیگ برتر انگلیس پیشنهادی دریافت کرده بودند.

لاپورتا در این نشست مطبوعاتی اظهار داشت: برای تمدید قرارداد به او پیشنهاد خیلی خوبی دادیم. جواب او منفی بود و در ابتدا مدعی شد که موضوع پول نبوده و سپس روی مسائل مالی تمرکز کرد. مدیر برنامه او چیزی نگفته و این بی‌اطلاعی برای باشگاه عواقب دارد.

وی افزود: از اینکه او پیشنهاد یک تیم انگلیسی را نپذیرفت، بسیار متعجب شدم. این تصمیم منطقی نبوده چون نه به نفع باشگاه است و نه به نفع او؛ دمبله می‌توانست به ما اجازه دهد تا در بازار نقل و انتقالات با آرامش بیشتری عمل کنیم.

لاپورتا ادامه داد: درک مساله دمبله دشوار است و «ژاوی هرناندز» سرمربی تیم باید با بازیکنانی که در باشگاه آینده دارند تیمی رقابتی بسازد. تصور ما این است که دمبله همین حالا با باشگاهی دیگر به توافق رسیده و آنها به طور تلویحی و غیرمستقیم به این موضوع اشاره کرده‌اند. با این وجود، وظیفه ما این است که از منافع باشگاه دفاع کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لاپورتا بارسلونا لیگ برتر انگلیس بارسلونا ژاوی هرناندز عثمان دمبله لاپورتا لیگ برتر انگلیس میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند

فقط برای سرگرمی

ریچارلیسون این پست را در تیک تاک بازنشر داد که در مورد درگیری او با گابریل نوشته بود:
​​​​​​مهاجم اول برزیل مقابل آخرین گزینه دفاع مرکزی برزیل رومنیگه وقتی رئیس بایرن مونیخ بود، گفته بود:
کروس به اندازه ماریو گوتزه که به عنوان ستاره بوندسلیگا به باشگاه آمده بود، دستمزد می خواست. تونی به ما گفت اگر به اندازه گوتزه دستمزد نگیرد، جدا می شود و تصمیم گرفت به رئال مادرید برود. 
دیروز کروس بار دیگر پا به چمن آلیانز آرنا گذاشت و هر بار توپ را لمس کرد، هو شد. چطور جواب داد؟ با نوع دیگری از فوتبال...98 بار لمس توپ، 79 پاس سالم از 82 پاس
​​​​​​


فرناندو کارو، مدیرعامل لورکوزن در پاسخ به اینکه بزرگترین رقیب شما در فصل آینده بوندسلیگا چه تیمی خواهد بود؟
اگر مجبور باشم بین لایپزیش و بایرن انتخاب کنم، لایپزیش را انتخاب می کنم ترکیب 11 نفره مصدمان چلسی جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن جیدون سانچو و اریک تن هاخ در شب های لیگ قهرمانان

ام باپه، موسیالا، بلینگام: بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان
هالند:

 

هواداران منچستریونایتد بعد از دیدن عملکرد سانچو هواداران بارسلونا در حال تماشای پیروزی دورتموند مقابل پاری سن ژرمن عثمان دمبله مقابل دورتموند بازیکن ایده آل از نظر کنان ییلدیز:
پای راست، دل پیرو، کریستیانو
پای چپ، پاول ندود
سر: کریستیانو
قدرت بدنی: کیه لینی، لیلیان تورام
سرعت: ایلینگ جونیور و تیموتی وه آ
هوش: دل پیرو

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج