Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، دومین روز از برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر، اکران ۲ فیلم را در کارنامه خود ثبت کرد، همچنین از چند پوستر رونمایی و ۲ نشست خبری برگزار شد.

اخبار روز دوم این جشنواره را در ادامه از نظر می گذرانید.

«علفزار» و «شادروان»؛ فیلم‌های روز دوم جشنواره فیلم فجر

دومین روز از چهلمین جشنواره سراسری فیلم فجر در خانه فیلم جشنواره با دو فیلم «علف‌زار» اثر کاظم دانشی و «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی میزبان اهالی رسانه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

گل به خودی «بیرو»

دو سکانس مستند آغازین و پایانی «بیرو» که بازی واقعی ایران و پرتغال و سکانس پنالتی گرفتن را نشان می‌دهد، جذاب‌ترین بخش فیلم «بیرو» است، دقیقا سکانس‌هایی که کارگردان در ساخت آنها نقشی نداشته است، در میانه این دو سکانس فیلم داستانی «بیرو» را می‌بینیم که به شدت کشدار و خسته‌کننده است.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

نقش‌ آفرینی «جواد عزتی» در «مرد بازنده»؛بازیگری بر مدار قدرت و محبوبیت

قابلیت‌های بسیار جواد عزتی در ارائه شاخصه‌های زیستی نوین با نقش و انتخاب‌های درست او سبب شد در دهه ۹۰ انتخاب اول بسیاری از کارگردانان سینما و شبکه نمایش خانگی باشد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

گزارش‌های یک عاشق عوضی| روز نخست؛ کی عادت می‌کنیم؟ 

حالا چرا «عاشق عوضی»؟ این یک فحش نیست. اتفاقا خیلی هم تعریف و تمجید دارد. ماجرا این است که یک آقا هستم؛ ۲۱ ساله. عاشق سینمام. پس بخش اول ترکیب «عاشق عوضی» درآمد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

از پیش‌بینی جواد عزتی تا بی‌ظرفیتی سالن نشست‌

برگزاری نشست‌های رسانه‌ای در سالنی کوچک در برج میلاد که گنجایش حجم خبرنگاران و عکاسان را ندارد و پیش‌گویی اهالی رسانه درباره حضور جواد عزتی در «مرد بازنده» به عنوان یکی از بخت‌های اصلی دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را می‌توان از مهمترین حاشیه‌های روز اول جشنواره برشمرد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

«شادروان» یک ملودرام شیرین است

کارگردان فیلم «شادروان» گفت: این فیلم این یک ملودرام شیرین است و کمدی نیست چون کمدی قواعد خاص خود را دارد که برای خنداندن است.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

منتقد سینما: نقد منصفانه و نگاه مشفقانه داشته‌ باشیم

یک منتقد سینما گفت: اگر واقعاً قرار است کاری کنیم که حال سینما بهتر شود، بهتر است به‌جای ایراد گیری و تخطئه هر موضوعی، نگاه مشفقانه و نقد منصفانه کنیم. 

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

«مرد بازنده» با ستاره‌های منتقدان در جایگاه بالاتر از «بیرو»

فیلم «مرد بازنده» که در چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران شد در نظرسنجی خبرگزاری ایرنا با ۴۰.۵ ستاره نسبت به فیلم «بیرو» در جایگاه بهتری قرار گرفت.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

توزیع ویژه‌نامه «چله سیمرغ» ایرنا در خانه جشنواره فیلم فجر

همزمان با شروع به کار چهلمین جشنواره فیلم فجر، خبرگزاری ایرنا ویژه نامه‌ای تحت عنوان «چله سیمرغ» برای این جشنواره چاپ می‌کند که در طول برپایی این ماراتن بزرگ در محل خانه جشنواره بین مخاطبان توزیع می‌شود.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

کودایی: «بیرو» من را یاد زندگی خودم انداخت

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان ایران گفت: از آنجایی که من هم در گذشته با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرده‌ام، با دیدن برخی صحنه‌های فیلم «بیرو» یاد زندگی خودم می‌افتادم.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

بهرام رادان: کاسه داغ تر از آش نشوید

بهرام رادان، تهیه کننده فیلم «علفزار» از تعامل خوب با قوه قضاییه برای ساخت این فیلم خبر داد و گفت: کاسه داغ تر از آش نشوید، برای اکران عمومی این فیلم به سعه صدر نهادهای مرتبط نیاز است زیرا ساخت چنین فیلم‌هایی از وقوع جرم جلوگیری می‌کند.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

«علفزار»؛ دیدن این فیلم جُرم نیست!

ممکن است قصه فیلم علفزار برای خیلی‌ها خوشایند نباشد اما دیدن این فیلم جُرم نیست؛ این بُرشی از اتفاقات هولناک اجتماعی است که فقط به زبان سینما روایت می‌شود.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

ستاره‌های کم فروغ منتقدان به فیلم بیرو

فیلم بیرو که در چهلمین جشنواره فیلم فجر اکران شد در نظرسنجی خبرگزاری ایرنا با ستاره‌های کم فروغ منتقدان سینما مواجه شد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

«مرد بازنده»؛ اثری که در رسیدن به یک هویت مستقل مردد ماند

کارگردان فیلم «مرد بازنده» بیشتر از آنچه که به ساختار اصلی روایت خود توجه کند، درگیر الگوبرداری از کارآگاهان فیلم‌های خارجی شد و فیلم در رسیدن به یک هویت مستقل مردد مانده است.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

«بیرو» نیازمند یک اتمسفر سینمایی است

آنچه که مرتضی علی عباس میرزایی کارگردان «بیرو» نتوانست به خوبی از پس آن برآید، رسیدن به یک اتمسفر سینمایی است و فیلم در یک پردازش عامه پسندانه بیش از حد درگیر جلوه‌های ویژه فوتبالی مانده است.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

رونمایی از پوستر بین‌المللی «نگهبان شب»

در آستانه اکران «نگهبان شب» ساخته رضا میرکریمی در چهلمین جشنواره فیلم فجر، پوستر این فیلم منتشر شد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

«مرد بازنده»؛تجربه‌ای ناقص و شتاب‌زده از کارگردان فعال سینمای ما

به پرکاری بی‌دلیل مهدویان باید حسرت بخوریم چرا که از سریال تقریباً مناسب و البته سنگین زخم کاری هنوز فارغ نشده، بلافاصله پشت دوربین سینما رفت و حاصل آن فیلم بی‌رمق مرد بازنده شد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

سالن اصلی خانه جشنواره میزبان نشست‌های رسانه‌ای شد

به دنبال اعتراض‌ها به جولان کرونا، محل برپایی نشست‌های رسانه‌ای فیلم‌ها به سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد منتقل شد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

عدالتخواهی زنده‌یاد رحیمی‌پور عقبه عقلانی و تاریخی دارد

مجری نکوداشت زنده یاد رحیم رحیمی‌پور، تحت عنوان «دغدغه‌های یک فیلمساز عدالتخواه» گفت: عدالتخواهی رحیمی‌پور از نوع عاشورایی بود که عقبه عقلانی و تاریخی دارد.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

پژوهشگر سینما: آرمان‌های انقلابی در سینما ماهیت مطالبه‌گرانه دارد

پژوهشگر سینما با بیان اینکه بحران میان نسبت سینما و گفتمان انقلاب اسلامی باید حل شود، گفت: معتقدم درباره آرمان‌های انقلابی در سینما فقط شعار داده‌ایم و به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم این اتفاق ماهیت مطالبه‌گرانه است.

ادامه خبر را در اینجا بخوانید.

به گزارش ایرنا، چهلمین جشنواره فیلم فجر با حضور ۲۲  فیلم در بخش «سودای سیمرغ»، ۱۰ فیلم در بخش «فیلم کوتاه» و هشت فیلم در بخش «مستند» از ۱۱ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده در برج میلاد به عنوان خانه جشنواره، برگزار می‌شود. فیلم‌های این دوره از جشنواره در سینماهای ۳۱ استان در سراسر کشور اکران خواهد شد.

چراغ جشنواره فیلم فجر در روز نخست با ۲ فیلم بیرو و مرد بازنده روشن شد و در روز دوم نیز فیلم های علفزار و شادروان به نمایش درآمدند.

برچسب‌ها سینمای ایران جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر پروندهٔ خبری چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر سینمای ایران جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر ادامه خبر را در اینجا بخوانید چهلمین جشنواره فیلم فجر خانه جشنواره مرد بازنده جواد عزتی فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید

بسیاری از رانندگان و مالکان خودروهای تجاری قصد دارند کشنده‌ای با کیفیت‌ مثل فاو J6-460 را مالک شوند ولی نسبت خرید در بورس کالا مردد و نگران هستند. برخی از آنها تصور می‌کند خرید کشنده در بورس کالا، کاری پیچیده و سخت است اما واقعیت این است که مراحل خرید خودرو در بورس کالا بسیار راحت‌تر از ساعت‌ها چانه‌زنی با دلال‌های خودور است. 

حال اگر برای خرید کشنده فاو J6-460 در بورس کالا ابهام دارید، کافیست:

•    پنج دقیقه یک ویدئو آموزشی که در سایت رسمی بورس کالا در بخش «خودرو» بارگذاری شده را تماشا کنید و صفر تا صد خرید خودرو بورس کالا را یاد بگیرد:

سری به سایت بورس کالا به آدرس ime.co.ir بزنید. از منوی بالای صفحه به قسمت «خودرو »  بروید؛ پایین صفحه مراحل خرید خودرو توضیح داده شده و اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید، روی قسمت «بیشتر» بزنید تا ویدئو آموزشی پخش شود.

•    می‌توانید از عاملیت‌های تجاری گروه بهمن بخواهید در این کار شما را راهنمایی کنند. 

عاملیت‌های تجاری گروه بهمن در سراسر کشور، آمادگی دارند شما را در این خصوص راهنمایی کنند؛ بنابراین با مراجعه یا تماس با عاملیت‌ها اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما می‌گذارند.

•    برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خودشان می‌دهند! با کارگزاری بورسی خودتان تماس بگیرید.

برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.

ضمن اینکه:

•    در روز معامله بورس کالا نیازی نیست، تمام مبلغ کشنده فاو در حساب شما باشد! در این نوبت حداقل ده درصد مبلغ پایه خودرو در حساب شما باشد، می‌توانید در قیمت‌گذاری شرکت کنید که در این طرح فروش حدود 478 میلیون تومان می‌شود.

•    معامله در بورس کالا در شرایط فعلی بازار، به صرفه است و نیازی نیست پولی که با زحمت بدست آوردید را به دلال‌ها بدهید. در بورس کالا شما خودتان تعیین کننده قیمت هستید اما وقتی محصول در اختیار دلال باشد، شما باید مطیع و تابع باشید.

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • (عکس) قالیباف و رقیب‌اش شکار دوربین عکاسان شدند
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی