Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدحمید سجادی پس از برتری یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل امارات اظهار داشت: به شما خبرنگاران خسته نباشید می‌گویم که سنگر را در این شرایط آب و هوایی نگه داشتید. من قدردان محبت و حضور شما هستم و امیدوارم بتوانم این کار را جبران کنم. از کاوه احمدی (مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان) می‌خواهم در وزارت ورزش در خدمت شما باشم تا در فضای مناسب‌تری با هم صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دیدار ایران و امارات تصریح کرد: به همه اعضای تیم ملی خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم موفق باشند. بازی شرایط ویژه‌ای داشت و با توجه به بارش برف، زمین لغزنده بود. خیسی و لغزندگی زمین روی دو تیم تأثیر گذاشت و نگران مصدومیت بازیکنان بودیم. به کادر فنی تیم ملی خسته نباشید می‌گویم و از فدراسیون و سایر عوامل که میزبانی شایسته‌ای داشتند، تشکر می‌کنم. زمانی که تماشاگران غایب هستند، ورزشگاه حال غریبی دارد و جای آنها خالی بود.انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲| تداوم پیروزی‌های شاگردان اسکوچیچ پس از قطعی شدن صعود

«با توجه به باز بودن سینماها در جشنواره فیلم فجر، آیا بسته بودن درهای ورزشگاه‌ها به روی تماشاگران را می‌توان ناشی از ضعف وزارت ورزش دانست یا خیر؟»، وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش گفت‌: حاضریم که بگویند غیبت هواداران ناشی از ضعف ما بوده است، اما به مصوبه صادر شده احترام گذاشتیم. شخصاً با وزیر بهداشت به صورت حضوری و تلفنی صحبت کردم که گفتند مصوبه مربوطه صادر شده است و باید به این تصمیم احترام بگذاریم.

سجادی در ادامه بیان کرد: پس از دیدار روز گذشته (دوشنبه) با اعضای تیم ملی، اسکوچیچ به صورت خصوصی به من گفت که تلاش کنیم تعدادی هوادار به ورزشگاه بیایند و این موضوع برای روحیه تیم ملی خیلی لازم است. امروز هم برای ورود تماشاگران به ورزشگاه تلاش کردم، اما به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا احترام گذاشتیم.

وی راجع به لغو دیدار رئیس جمهور با اعضای تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: از روحیات، اخلاق، حُسن رفتار و نیت ارزشمند آقای رئیسی نسبت به ورزش کشور، از جمله خانم‌ها و آقایان واقف هستم. رئیس جمهور توصیه‌های مستمری درباره رسیدگی به اوضاع ورزش و تیم ملی فوتبال دارد و این اتفاق (دیدار رئیسی با ملی‌پوشان) به‌زودی رخ می‌دهد. به دنبال این هستیم که اعضای تیم ملی عزیزمان با رئیس جمهور مردمی و دوست‌داشتنی دیدار کنند و شرایط لازم فراهم می‌شود.

«قرار بود آقای رئیسی به تمرینات تیم ملی بیاید، اما پروتکل‌ها را برای او توضیح دادیم.»، وزیر ورزش و جوانان ضمن بیان این جمله عنوان کرد: رئیس جمهور گفت برای به‌هم نخوردن پروتکل‌ها و اینکه حضور او باعث می‌شود افراد دیگری در تمرین تیم ملی حاضر شوند، در فرصت مناسبی با ملی‌پوشان دیدار می‌کند. در صورت انجام این دیدار، ممکن بود حباب ایجاد شده اطراف تیم ملی بشکند. دیدار رئیس جمهور با اعضای تیم ملی ممکن است برای یک مسابقه تیم هم نباشد و شاید زودتر از دیدار با لبنان انجام شود.اسکوچیچ: نورافکن نمایش خوبی داشت، پس تصمیمم درست بوده است/ از دست دادن فرصت‌ها دغدغه‌ای نیست که به آن بپردازیم

 

سجادی نظر شخصی‌اش درباره ادامه فعالیت دراگان اسکوچیچ در تیم ملی را اینطور بیان کرد: اینها مسائل فنی است و فکر نمی‌کنم انتظار داشته باشید در این شرایط به این امور تخصصی ورود کنم. می‌خواهیم برنامه‌ریزی خوبی برای فدراسیون و تیم ملی داشته باشیم و به خودم اجازه نمی‌دهم به مسائل فنی ورود کنم. تیم ملی، موفق بوده و بیشتر از یک سال است که شکست نخورده است. ما ستاره‌های خوبی داریم و یکی از یکی بهتر هستند.

وی با بیان اینکه کارشناسان هم از تیم ملی رضایت دارند، تصریح کرد: باید فکرهای خود را روی هم بگذاریم و از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم. شما انتقادات خود را مطرح کنید، اما از شما می‌خواهم مطالب‌تان باعث روحیه دادن به تیم ملی و برآیند اتفاقات، در راستای موفقیت تیم باشد.

وزیر ورزش و جوانان درباره عدم صدور روادید آمریکا برای برخی از اعضای تیم ملی کشتی ایران عنوان کرد: این خبر امروز منتشر شده است و از طریق فضای مجازی متوجه آن شدم. صادقانه بگویم فرصت نکردم این مطلب را مطالعه کنم، اما پیگیری خواهیم کرد.

سجادی درباره اینکه علیرضا دبیر اعلام کرده است اگر برای حتی یک نفر هم روادید صادر نشود، تیم به آمریکا اعزام نمی‌شود، گفت: اتفاقاً می‌خواستم در مسیر با دبیر صحبت کنم و بپرسم که موضوع چیست و اینکه آیا می‌توان کمک یا همفکری کرد یا خیر. او رئیس فدراسیون کشتی است و از سینه‌سوختگان این کار و قهرمان المپیک و جهان به حساب می‌آید. قطعاً دیدگاه و نظر تخصصی دبیر برای ما ارزشمند است.

وی درباره برگزاری مجامع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و مشکل بدهی و مالیاتی نیز یادآور شد: دو مجمع خیلی خوب برگزار کردیم و بدون تعارف می‌گویم که گام بسیار مؤثری را در خصوصی‌سازی این دو باشگاه مردمی برداشته شد. این موضوع را می‌خواهم به دو باشگاه و تیم مدیریتی آنها تبریک بگویم که مجمع‌ها با همه فراز و فرود‌ها برگزار شد. البته این کار تیمی بود و وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی‌سازی، سازمان حسابرسی و وزارت دادگستری خیلی زحمت کشیدند. یک کار تیمی فوق‌العاده و مثالزدنی انجام شد و امروز دو گزارش حسابرسی را داشتیم.سجادی: اقدامات حمایتی از پرسپولیس داشتیم که اثراتش منعکس می‌شود/ باید متفاوت‌تر از گذشته در جام جهانی ظاهر شویم

 

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه بیشتر نکات حسابرسی مربوط به سال‌های گذشته بود، خاطرنشان کرد: روال برگزاری مجامع اینطور است که هر بندی که گزارش می‌شود، از سوی حسابرس قانونی تعیین تکلیف می‌شود و تکالیفی برای هر بند تعیین شد. این روال عادی همه مجامع است. ما دو مجمع خوب داشتیم و گزارشی که در مجمع قرائت و تصویب شد نه تنها مانعی برای خصوصی‌سازی نیست، بلکه امروز خبر خوبی منتشر شد که نماینده سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد نماد پرسپولیس و استقلال هفته دیگر بالا می‌رود. ان‌شاءالله قیمت‌گذاری هفته آینده انجام می‌شود و مراحل واگذاری  10 روز پس از آن آغاز می‌شود.

سجادی به اعضای مجامع سرخابی‌ها خسته نباشید و به ورزش‌دوستان تبریک گفت و بیان کرد: گام بزرگی برداشته شد. باور کنید این دو مجمع مانع بزرگی بود، اما اتفاق ارزشمندی رخ داد. ان‌شاءالله که یادگاری برای ورزش کشور و مبارک هواداران دو تیم باشد. تصمیماتی که در مجمع گرفتیم فوق‌العاده حرفه‌ای، تخصصی و مدیریتی بود، اما الان جای اشاره به جزئیات آن نیست. به نظرم سد بزرگی را پشت سر گذاشتیم. روز گذشته هم گفتم که منتظر خبر‌های خوب باشید که بخشی از قیمت‌گذاری دو باشگاه بود. بخش دیگر هم این است که یک هفته بعد از آن، جشن آغاز واگذاری را می‌گیریم.

وی در خاتمه یادآور شد: ایام دهه فجر آغاز شد و صعود و برد بعدی ما و همچنین اتفاقات واگذاری در این ایام رقم خورده است. تقارن این اتفاقات را با ایام‌الله دهه فجر به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که این ایام مبارک همه باشد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اعضای تیم ملی خسته نباشید خصوصی سازی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۱۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم

به گزارش خبرآنلاین؛ بهزاد ولی‌زاده با بیان اینکه در ارتباط با مضرات مصرف سیگارهای الکترونیک اطلاع‌رسانی کرده‌ایم، اظهار کرد: درباره مضرات سیگارهای الکترونیک در رسانه‌های مختلف اطلاع‌رسانی کرده‌ایم. سیگارهای الکترونیک جزو کالاهای قاچاق محسوب می‌شوند و تمام این سیگارها از مسیرهای غیررسمی وارد کشور می‌شوند.

ایسنا در خبری نوشت:وی با بیان اینکه جلسه‌ای با ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار کرده‌ایم، افزود: موضوع خطرات سیگارهای الکترونیک، قوانین ممنوعیت فروش و وجود این محصولات در بازار غیررسمی کشور در این جلسه مطرح شد و مقرر گردید ستاد برنامه ریزی لازم را برای برخورد با این کالای قاچاق با همکاری ارگان های ذیربط انجام دهد.

ولی‌زاده درباره برخورد با متخلفان عرضه محصولات دخانی نوپدید گفت: دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات از طریق مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، به منظور نظارت و بازرسی اماکن فروش دخانیات و برخورد با متخلفانی که سیگارهای الکترونیک را عرضه می‌کنند، بخشنامه‌های لازم را به دانشگاه‌های علوم‌پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرده است.

مبارزه با سیگارهای الکترونیک در دستور کار ۲ وزارتخانه

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت ادامه داد: سیگارهای الکترونیک جزو موارد قاچاق به حساب می‌آیند و به همین دلیل می‌توان از ظرفیت قانونی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده کرد. موضوع مبارزه با سیگارهای الکترونیک در دستور کار دو وزارتخانه «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» و «صنعت، معدن و تجارت» قرار گرفته است.

زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم

وی درباره برخی از تقاضاها برای رسمیت بخشیدن عرضه سیگارهای الکترونیک به صورت قانونی گفت: اگرچه تلاش‌ها و اقداماتی برای مبارزه با سیگارهای الکترونیک صورت گرفته اما تقاضاهایی برای اجازه فعالیت در زمینه تولید، عرضه و رسمیت بخشیدن این سیگارها انجام می‌شود. وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز برای تولید، فروش و عرضه سیگارهای الکترونیک نمی‌رود؛ چرا که مضرات این سیگارها شناخته شده است.

گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک

ولی‌زاده گفت: وزارت بهداشت نسبت سمی بودن و سرطان‌زا بودن مواد سیگارهای الکترونیک گزارش داده است؛ همچنین مواردی در ارتباط با انفجار در صورت مصرف‌کننده‌ها گزارش شده است. افرادی که با وجود تمام اطلاع‌رسانی‌ها صورت گرفته و هشدارهای داده شده، نسبت به مصرف این سیگارها اقدام می‌کنند، با اراده خود از مواجهه با خطرات این محصولات آسیب‌رسان استقبال می‌کنند.

اعتیاد جوانان؛ هدف صنایع دخانی

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت با بیان اینکه این یک باور غلط است که سیگارهای الکترونیک دارای آسیب کمتری هستند، افزود: نگاه مردم باید نسبت به محصولاتی که آسیب‌رسان سلامت هستند تغییر کند و در ارتباط با مصرف این کالاها باید تجدید نظر کنند. هدف صنایع دخانی از تولید و ترویج این محصولات به اعتیاد کشاندن نوجوانان و جوانان به نیکوتین و حفظ بازار سمی و مرگبار خود است. این صنایع باید بهای اقدامات خود را بپردازند.

گزارش تخلف فروش سیگارهای الکترونیک به ۱۹۰

وی با بیان اینکه سیگارهای الکتروینک جزو موارد قاچاق هستند، ادامه داد: مردم از طریق سامانه ۱۹۰ می‌توانند هرگونه تخلف درباره فروش سیگارهای الکترونیک را گزارش کنند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899825

دیگر خبرها

  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک