Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهوش وقاری در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا و در توضیح چرایی حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر، به رغم سال‌ها دوری، بیان کرد: ذهنیت ام این است که به عنوان آدمی که در سینما فعال هستم، باید همه آثار را ببینم منتها چند سالی بود که شانس این دیدن را نداشتم.

وی افزود: به دلیل درگیری‌های ذهنی متعددی که داشتم، هنوز نتوانستم خودم را پیدا بکنم به‌همین دلیل ذهنیتی از آثار و کارگردان‌های حاضر در جشنواره امسال ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وقاری ادامه داد: دیدن فیلم بیرو به دلیل بازی دوست‌مان محمد نیک‌بخت برایم اهمیت داشت؛ ضمن این‌که می‌خواستم فیلم مرد بازنده ساختهٔ محمدحسین مهدویان را هم ببینم.

وی افزود: من فیلم‌های مهدویان را دوست دارم و جنس کارهای ایشان را می‌پسندم البته سلایق با هم فرق دارد.

شنیده‌ بودم که جواد عزتی در فیلم مرد بازنده مثل همیشه خوب بازی کرده‌اند و این یکی دیگر از انگیزه‌های من برای تماشای این فیلم بود

بازیگر سریال کیمیا (1394) اظهار داشت: مهدویان از اولین کارش اثبات کرد که کارگردان کاربلدی است، ممکن است که ضعف‌هایی در کارش وجود داشته باشد اما در مجموع کار خودش را بلد است. 

وی در ادامه و در توضیح فعالیت‌های اخیر خود افزود: در سال جاری یکی، دو سریال کار کردم. یکی از سریال‌ها جناب‌عالی است که احتمالا ایام عید پخش می‌شود.

این بازیگر بیان کرد: فکر می‌کنم کار بسیار خوبی شده‌است نه به دلیل بازی خودم بلکه به دلیل تیم تهیه و کارگردانی خوبی که پشت این کار بود؛ کارگردان این کار عادل تبریزی و داستان فیلمی کمدی انتقادی است.

وی افزود: مصطفی رضوانی تهیه‌کننده این سریال بودند و تمام عوامل فیلم احساس می‌کردند که در خانه خود هستند و با خانواده‌شان کار می‌کنند.

بازیگر سریال ستایش (1389) با اشاره به واکنش‌های مردمی نسبت به او پس از مرگ همسرش محسن قاضی مرادی گفت: در این مدت بی‌نهایت مورد لطف مردم قرار گرفتم اگرچه خودم فکر نمی‌کنم که کار شاقی کرده باشم.

وی ادامه داد: تصور نمی‌کنم کار خاصی کرده باشم به دلیل این‌که محسن قاضی مرادی زندگی من بود؛ او آدمی بود که یک عمر با او زندگی کرده بودم و فکر می‌کنم هرکس دیگری هم جای من بود همین کار را می‌کرد.

بعد از فوت همسرم بازخوردهای خوب و مثبت بسیاری از سمت مردم دیدم به صورتی که خودم هم باورم نمی‌شد

وقاری در پاسخ به این سوال که چه خاطره‌ای از همسرش را بیش از همه دوست دارد، تاکید کرد: ما بیش‌از ۴۰ سال با هم‌زندگی کردیم و پیش‌از آن همکار هم بودیم و به همین دلیل همه زندگی ما خاطره بود.

وی افزود: امروز که در جشنواره حضور دارم همه لحظاتی که با هم بودیم برایم تداعی می‌شود و این لحظات بسیار برایم سخت است و نبودش را به‌شدت حس می‌کنم؛ هر لحظه آرزو می‌کنم که ای‌کاش حضور داشت.

این هنرپیشه یادآور شد: آخرین کار ایشان سریال هیولا ساخته مهران مدیری و در روزهایی بود بیماری‌اش عود کرده بود و حال خوبی نداشت.

وی ادامه داد: خودش دوست‌داشت کار کند، به‌رغم این‌که توانایی‌اش را نداشت؛ به همین دلیل من در تمام لحظات کار همراهش بودم، یعنی از زمانی‌که باید آماده می‌شد تا زمانی‌که به سر لوکیشن می‌رفت، مراقبش بودم و با هم برمی‌گشتیم خانه.امیدوارم الگوی خوبی بوده باشم.

وی در ادامه و با اشاره به فضای حاضر در جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: متأسفانه چون صنف و حرفه ما بدین شکل است که زیاد نمی‌توانیم همدیگر را ببینیم، جشنواره و خانه جشنواره و مراسم این‌چنینی باعث می‌شد که در کنار هم قرار بگیریم و با هم تعامل داشته باشیم ودست‌کم از حال هم باخبر باشیم.

ولی امروز که آمده‌ام می‌بینم که همچنان مانند گذشته آن اتفاق نیفتاده است و شلوغی سابق برقرار نیست که قطعا کرونا و شیوع آن در این‌موضوع بی‌تاثیر نیست

وقاری ادامه داد: به همین دلیل برگزاری جشنواره را بسیار مثبت ارزیابی می‌کنم؛ جشنواره همواره فرصتی بوده‌است که با موضوعات و کارگردان‌های مختلف از با سابقه ها گرفته تا تازه‌کارها آشنا شویم.

وی افزود: امیدوارم کرونا و سویه‌های جدید آن به ما مجال بدهد که مانند گذشته با جریان فیلم‌ها و تعامل با دوستان و همکارانمان همراه شویم. 

برچسب‌ها جشنواره فیلم فجر محمد حسین مهدویان فیلم محسن قاضی مرادی مهوش وقاری مهران مدیری محمدحسین مهدویان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر محمد حسین مهدویان فیلم جشنواره فیلم فجر محمد حسین مهدویان فیلم محسن قاضی مرادی مهوش وقاری مهران مدیری محمدحسین مهدویان جشنواره فیلم فجر همین دلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلک پورشه خالی شد

پورشه کاهش سود ۳ ماهه اول را به دلیل افزایش هزینه‌ها اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت خودروسازی پورشه از کاهش ۳۰ درصدی سود عملیاتی در سه ماهه اول خبر داد و به سرمایه‌گذاری بیشتر در آنچه که این خودروساز لوکس آلمانی بزرگترین سال عرضه محصولات خود در تاریخ نامیده است، اشاره کرد.

سود عملیاتی در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ به ۱.۲۸ میلیارد یورو (۱.۳۷ میلیارد دلار) رسید، در حالی که فروش برای این دوره به ۹.۰۱ میلیارد رسید که از ۸.۷۷ میلیارد پیش بینی شده بود.

اولیور بلوم، مدیرعامل پورشه در بیانیه‌ای گفت: «ما در وضعیت چالش‌برانگیز، در مسیر خود باقی می‌مانیم و با قاطعیت راهبرد خود را دنبال می‌کنیم.»

خودروسازان آلمانی در تلاش هستند تا تقاضای چین را احیا کنند، به طوری که تحویل به بزرگترین بازار آنها در مقابل رقبای بی ام و و مرسدس کاهش یافته است و پورشه ۲۴ درصد کاهش در تحویل سه ماهه ثبت کرده است. مدیر مالی پورشه، اظهار کرد در حالی که تقاضا در چین همچنان به چالش کشیده می شود، این شرکت با دوری از جنگ قیمتی که بازار محلی را در بر گرفته است، حاشیه سود را به خطر نمی اندازد.

بر اساس گزارش رویترز، این گروه چشم انداز سال ۲۰۲۴ خود را برای حاشیه سود ۱۵ تا ۱۷ درصدی در سال ۲۰۲۴ حفظ کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • مهار تمساح با دستان خالی!
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • قلک پورشه خالی شد
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)