Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، نشست خبری فیلم سینمایی «شادروان» با حضور عوامل این فیلم سینمایی در مرکز همایش‌های برج میلاد (خانه جشنواره فیلم فجر) برگزار شد. 

رضا رویگری بازیگر این فیلم سینمایی گفت: ممنون از این که فیلم ما را تماشا کردید ببخشید بیشتر از این از دستم بر نمی‌آمد. خیلی خوشحالم که پس از مدت‌ها شما و مردم را می‌بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین نمازی کارگردان فیلم سینمایی «شادروان» بیان کرد: ایده این فیلم وقتی من در یک اداره ثبت احوال بودم شکل گرفت، من در آن اداره افرادی را دیدم که با داستانی شبیه به فیلممان رو به رو بودند. فیلم ما یک ملودرام است، نه یک فیلم کمدی، ما یک ملودرام شیرین تولید کردیم. 

رویگری خاطر نشان کرد: یک داستانی من نوشتم که به نوعی وصیت نامه من است‌.‌ امیدوارم آدم سرمایه‌گذار سمت ما بیاید تا من این داستان را بسازم. 

عباس نادران تهیه‌کننده این فیلم سینمایی در پاسخ به سوالی درباره اینکه فکر نمی‌کنید جشنواره فیلم فجر شما را بخاطر آقازاده بودن شما، فیلمتان را انتخاب کردند، گفت: این را باید از دبیرخانه جشنواره فیلم فجر بپرسید.

علوی درباره تهیه‌کننده فیلم «شادروان» اظهار کرد: عباس نادران رفیق ۲۵ ساله من است، من او و خانواده‌اش را می‌شناسم، از دست پاک‌ترین آدم‌هایی هستند که تاکنون دیده‌ام. 

سینا مهراد بازیگر این فیلم سینمایی، بیان کرد: روزی که این فیلم به من پیشنهاد شد، اولین چیزی که به آن فکر کردم قدرت ریسک حسین نمازی بود. وقتی سناریو را خواندم، دیدم چه سناریوی جذابی است. من همیشه شمال تهران ورزش می‌کنم برای این نقش به باشگاه‌های جنوب تهران رفتم و با آن آدم‌ها انس گرفتم.

رویا تیموریان خاطر نشان کرد: سناریوی این فیلم من را جذب کرد و دوست داشتم نقش نازی این فیلم را بازی کنم. فیلم به همه سوالات پاسخ می‌دهد. فیلم به اندازه کافی روشن، روان و شیرین است. خیلی خوشحالم که با این گروه خوب کار کردم‌.

وی ادامه داد: این فیلم ۹۰دقیقه زندگی شیرین را به مردم هدیه می‌کند و به یاد عزیزانشان می‌اندازد. از این تیم خوب و جوان ممنون هستم. متأسفانه سالهاست که برخی قبل از این که فیلم‌ها را ببینند درباره‌اش قضاوت می‌کنند، بیاید به سینما کمک کنیم. 

علوی اظهار کرد: من بخاطر دوستی که با عزیزان داشتم، سعی کردم به تولید فیلم کمک کنم. چرا که بخاطر کرونا نمی‌دانستیم کی کرونا تمام می‌شود. وقتی فیلمنامه به دستم رسید نیم‌ ساعته خواندمش چرا که نتوانستم آن را زمین بگذارم. برایم سخت بود جلوی خانم تیموریان ایفای نقش کنم، چرا که او سال‌ها قبل استاد من بوده است. 

وی ادامه داد: امثال اسد داستان ما بسیار هستند، افرادی که در خانواده خودشان به حساب نمی‌آیند. این موضوع و به تصویر کشیدن این نقش برایم خیلی اهمیت داشت و امیدوارم که توانسته باشم درست کارم را انجام بدهم. بازی در نقشی که حدود ۲۰ سال بزرگتر از من بود به نحوی ریسک بود و خوشحالم که توانستم از این ریسک سربلند بیرون بیایم. 

نازنین بیاتی در پاسخ به سوالی درباره شکل گرفتن حس خواهر و برادری در فیلم سینمایی «شادروان»، بیان کرد: من و آقای مهراد خیلی با هم تمرین کردیم، نکته مهم این بود که بین ما رقابت نبود و سعی کردیم هر کدام برای ایفای نقش به همدیگر کمک کنیم. 

سینا مهراد نیز گفت: من و نازنین بیاتی واقعاً مثل یک خواهر و برادر هستیم و به اندازه خواهرم برایش ارزش قائل هستم. 

کد خبر 654380 برچسب‌ها جشنواره فيلم فجر بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: جشنواره فيلم فجر بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای بیتافیلم، فیلم سینمایی «لوتریا» به کارگردانی علی عطشانی و تهیه‌کنندگی مشترک مهدی منیری، مهدی منصوری، رعنا نبوی، حامد فیضی دیزجی، صدرا درودیان همایونی، کسری درودیان همایونی در چهل‌ و دومین و چهل‌ و سومین حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه جشنواره فیلم آلمان Germany International Film Festival و جشنواره فیلم اسپانیا Spain International Film Festival با آثاری از سراسر جهان رقابت می‌کند.

اختتامیه جشنواره فیلم آلمان ۳۰ ژوئن در برلین و اختتامیه جشنواره فیلم اسپانیا ۱۵ می در مادرید برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی «لوتریا» که سال گذشته در کشور مکزیک ساخته شده است، تاکنون بیش از ۱۰ جایزه در بخش بهترین فیلم و بهترین کارگردانی جشنواره‌های مختلف بین‌المللی کسب کرده و در فستیوال‌های متعدد جهانی حضور داشته است.

فیلمنامه «لوتریا» بر اساس یک داستان واقعی و نوشته علی عطشانی و محمودرضا ثانی است.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از:

نویسندگان فیلمنامه: علی عطشانی و محمودرضا ثانی، تهیه‌کنندگان: مهدی منیری، مهدی منصوری، رعنا نبوی، حامد فیضی دیزجی، صدرا و کسری درودیان همایونی، دستیار اول کارگردان: هومن سپنتامهر، مدیر فیلمبرداری: محمود عطشانی، فیلمبردار: میگل سالیناس، صدابردار: آلن کابالرو، دستیار صدابردار: امانول جارامیو، چهره‌پرداز: فرزانه زردشت، دستیار چهره‌پرداز: آنا کارن آلوارز، دیوید چاوز، گریس سالیناس، گروه کارگردانی: اوریل لاگونا، حمیدرضا میمندی، علی محمودی، تهیه کننده ایران: احسان ولی پورزند، پریسا زهتابیان، تولید ایران: سعید دلاوری، طراح لباس: بیتا عطشانی، دستیار طراح لباس: الناز باقری، ملیکا سادات اسماعیلی، موسیقی: پوریا حیدری، صداگذاری و میکس: نادر بادامچی، بخش فنی: آلبرتو پالاسیوس، کریستوفرلوپز، کریستوفر سالیناس، جاناتان لوی، عکاس: آلکس گنزالس، منشی صحنه: فریدا آیالا، مدیر تولید: موریسیو مورالس، امور بین‌الملل و زیرنویس: امیدعلی چوگانی، طراح هنری: مجری طرح: بیتافیلم تهران، سیدعلی اسماعیلی، حسین بلاش، تهیه شده در: امریکن برایت لایت فیلم پروداکشنز، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای بیتا فیلم تهران: مریم قربانی‌نیا.

کد خبر 6094364 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد