Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - یک قابلیت برجسته این مرورگر جدید Crypto Corner آن است، که دربرگیرنده تمام اخبار بلاکچین، پادکست‌های مرتبط با کریپتو، و ولاگ‌ها و پیگیری ایردراپ‌ها و رویدادهای رمزارزی پیش‌رو می‌شود. اپرا خبر از عرضه یک مرورگر کاملا جدید داده است که تمرکز آن بر رمزارزهاست تا خرید و سازماندهی رمزارز و NFTها آسان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این شرکت مرورگر وب چندپلتفرمی در بیانیه‌اش خاطرنشان کرده است که این مرورگر جدید که، با نام Crypto Browser Project معرفی شده است، در ویندوز، مک، و اندورید قابل دسترسی است، و به زودی ورژن iOS  نیز عرضه خواهد شد. این مرورگر منطبق با Web3 ساخته شده تا کار با بلاکچین آسان شود.
 
این شرکت درباره علت عرضه این مرورگر اینگونه توضیح داده است که «در حال حاضر، امکانات بسیار اندکی برای مرور وب با تمرکز بر وب3 و همچنین قابل درککردن و استفاده آسان از تکنولوژی‌های بلاکچین موجود است. قصد ما از انتشار "پروژه مرورگر کریپتو" این بوده تا این وضعیت را تغییر دهیم...؛ ما از جامعه بلاکچین دعوت می‌کنیم که به این ماموریت ملحق شود».
 
در ابتدا، پروژه مرورگر کریپتو از بلاکچین‌هایی پشتیبانی خواهد کرد که شامل بیتکوین، سلو، اتریوم، و نرووس هستند، و قرار است تا در آینده بر این تعداد افزوده شود.
 
در حالی که اپرا تا پیش از این مرورگری داشت که یک کیف پول (ولت) رمزارزی با پشتیبانی از Web3  دارد، ولی پروژه مرورگر کریپتو شامل یک کیف پول کرپتوی بومی غیر حضانتی است که برای شما امکان دسترسی به رمزارزتان را مستقیماً از درون مرورگر، بدون نیاز به نصب هیچگونه افزونه‌ای، فراهم می‌آورد. اپرا گفت که این ولت جدید نهایتاً جایگزین راهکار ولت موجود در مرورگرهای دیگرش خواهد شد. افزون بر این، این مرورگر جدید شامل یک کلیبورد امن است که برای شما امکان کپی و پیست کردن بدون نگرانی درباره ایمنی امنیتی را فراهم می‌آورد.
 
یک قابلیت برجسته دیگر این مرورگر جدید Crypto Corner آن است، که دربرگیرنده تمام اخبار بلاکچین، پادکست‌های مرتبط با کریپتو، و ولاگ‌ها و پیگیری ایردراپ‌ها و رویدادهای رمزارزی پیش‌رو می‌شود.
 
«پروژه مرورگر کریپتو» مجهز به یک سایدبار نیز خواهد بود که کاربر را به Crypto Twitter، دیسکورد، ردیت و پلتفرم‌های دیگر، و همچنین تلگرام و واتس‌اپ می‌برد.
 
همچنین در این مرورگر به حفاظت از محیط زیست از طریق کاهش مصرف انرژی به کمک لایه‌ای موسوم به Etherium Layer 2 توجه شده است.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: مرورگر اپرا رمزارز نرم افزار فناوری ارز دیجیتالی مرورگر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست‌ که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.
وی تصریح کرد در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم‌ نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • یافتن عدد متفاوت در کمتر از 10 ثانیه (سرگرمی تصویری)
  • ببینید | گفت و گوی اختصاصی با وکیل تتلو
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • گفتگوی اختصاصی با جاوید مرتمی پیشکسوت فوتبال مازندران
  • پردازنده اختصاصی کامپیوتر ۲۰۲۴ هواوی هم‌سطح M2 اپل و 13700H اینتل ظاهر شد