Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن مصطفوی با اشاره به اینکه همواره در بخش نگاه نو فیلمسازان جوان بسیار خوبی به سینمای ایران معرفی شده‌اند، تأکید کرد: حذف بخش نگاه نو فرصت دیده شدن را از فیلمسازان جوان می‌گیرد.

حسن مصطفوی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «برف آخر» که به سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر راه پیدا کرده، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: درباره موضوع فیلم «برف آخر» بیشتر از آن خلاصه داستان یک خطی نمی‌توانم چیزی بگویم اما این فیلم هم مثل فیلم قبلی امیرحسین عسگری یک اثر متفاوت و جذاب در سینمای ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی خاطرنشان کرد: فیلمبرداری «برف آخر» در شمال کشور انجام شده است. خوشبختانه فیلم به موقع آماده نمایش شد و ما نسخه کامل این اثر سینمایی را در اختیار هیات انتخاب قرار دادیم. درباره محصول نهایی نظری نمی‌توانم بدهم و امیدوارم که مخاطبان و منتقدان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

این تهیه‌کننده درباره حواشی اخیر جشنواره فیلم فجر و پخش فیلم‌ها برای افرادی غیر از هیات انتخاب گفت: خوشبختانه چنین حواشی برای فیلم «برف آخر» رخ نداد و از این حواشی به طور کل بی اطلاع هستم اما درباره تغییراتی که در دوره چهلم جشنواره فجر شاهد هستیم که می‌توان درباره آن‌ها بحث و تحلیل مفصلی داشت.

وی در پایان افزود: حذف بخش نگاه نو از جشنواره فیلم فجر را به هیچ‌وجه مثبت نمی‌دانم چراکه این اتفاق باعث می‌شود خیلی از فیلم اولی‌ها که قطعاً تجربه دیگر فیلمسازان را ندارند فرصت دیده شدن را از دست بدهند. بهتر بود این بخش حفظ می‌شد و نهایتاً چند فیلم اولی که کیفیت بالاتری داشتند مثل سال‌های گذشته به بخش سودای سیمرغ راه پیدا می‌کردند. در سال‌های گذشته بخش فیلم اولی‌ها هر سال فیلمسازان جوان و با استعداد خوبی به سینمای ایران معرفی کرده است.

گفتنی است امین حیایی، لادن مستوفی، مجید صالحی، نوشین مسعودیان، صادق ملک، امیر مشهدی عباس، امیرعباس رودگر صفاری و مهدی مهربان در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی داشته‌اند.

 احسان علیخانی، حمیدرضا علی‌نژاد، امیرحسین عسگری و حسن مصطفوی نیز سرمایه‌گذاران این فیلم سینمایی هستند.

سایر عوامل و دست‌اندرکاران «برف آخر» عبارتند از:

کارگردان: امیرحسین عسگری، نویسندگان: امیرحسین عسگری، امیرمحمد عبدی، سیدحسن حسینی، مدیر فیلمبرداری: آرمان فیاض، تدوین: اسماعیل علیزاده، صدابردار : امیر حاتمی، طراح گریم: امید گلزاده، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، طراح صحنه و لباس: علی نصیری‌نیا، طراح جلوه‌های بصری : کامیار شفیعی‌پور، مدیر برنامه‌ریزی: لاله مستوفی، دستیار اول کارگردان: رضا کشاورزی، دستیار اول فیلمبردار: سعید خراسانی، عکاس: حسن شجاعی، منشی صحنه: شیما باقری، مدیر تدارکات: محمد میسمی، مدیر تولید: علی بهره‌مند، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، محصول: موسسه فرهنگی هنری رسانه کهن وانیا،  تهیه‌کننده: حسن مصطفوی.

انتهای پیام //

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فیلم سینمایی جشنواره فیلم فجر فرهنگ و هنر سینمای ایران جشنواره فیلم ایران جشنواره فیلم فجر سینمای ایران فرهنگ و هنر فیلم سینمایی برنا حسن مصطفوی برف آخر فیلمسازان جوان امیرحسین عسگری سینمای ایران بخش نگاه نو حسن مصطفوی برف آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت:  تولید سه فیلم کوتاه داستانی خون، خانه من  و  تروما با موضع اجتماعی در این شهرستان تولید شد.

رحیم بایزیدی افزود: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادر آبادی و فیلم ترومابه نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شد.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم خون روایت مردی  ۳۰ ساله است که به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده و هنوز هم در توهم زندگی با اوست.

وی افزود: فیلم خانه من روایت کودکی است که قصد ساختن خانه ای برای عروسکش را دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: همچنین فیلم کوتاه  داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشغله های فراوان یکی از کودکان خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدا کردن کودک گم شده اقدام می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»