Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی حجی زاده روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: در بین روستاهای این شهرستان مهر جان با واکسیناسیون  ۱۰۰ درصد نوبت اول، ۹۶ درصد نوبت دوم و ۴۹درصد نوبت سوم پیشتاز است.
وی ادامه داد: همچنین در روستای گرمه هم ۱۰۰ درصد نوبت اول، ۹۵ درصد نوبت دوم و ۶۴ درصد نوبت سوم واکسینه شدند.
به گفته وی مردم روستای هفتومان در این طرح با ۹۸ درصد نوبت اول، ۹۵ درصد نوبت دوم و ۶۲ درصد نوبت سوم در ردیف سوم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست شبکه بهداشت و درمان خور و بیابانک با اشاره به واکسیناسیون بیش از ۹۳ درصدی جمعیت هدف شهرستان افزود: تاکنون ۳۲هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق‌شده است که بیش از ۱۴هزار و ۵۰۰ نفر نوبت اول و ۸۶ درصد در نوبت دوم و ۳۳ درصد گروه هدف نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز شیوع ویروس کرونا درخور و بیابانک آزمونه کرونا توسط مراکز درمانی گرفته‌شده که ۸۱۸ مورد آن مثبت و به بستری یا پیگیری توسط مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان منجر شده است.
حجی زاده افزود: در این مدت بیش از ۴۲ نفر با تشخیص قطعی کرونا در اثر ابتلا به این ویروس فوت کردند.
وی با اشاره به واکسیناسیون دانش آموزان گفت: تاکنون بیش از  ۹۵ درصد دانش آموزان نوبت اول و ۸۷ درصد جمعیت ۱۲ الی ۱۸ سال نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.
حجی زاده ادامه داد: از مجموع جمعیت هدف شهرستان ۹۶ درصد فرهنگیان نوبت اول و ۸۵ درصد هم نوبت دوم واکسینه شدند.
وی با اشاره به واکسیناسیون سالمندان خور و بیابانک افزود: تاکنون بیش از ۹۴درصد نوبت اول و ۹۲ درصد نوبت دوم و ۵۲ درصد نوبت سوم را دریافت کردند.
حجی زاده تأکید کرد: ضروری است تمام سازمان‌های متولی و ارگان‌ها از تمام ظرفیت‌ها برای آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی برای رعایت شیوه‌نامه‌های  بهداشتی توسط عموم جامعه و همچنین مراجعه عموم برای تزریق دُز سوم استفاده شود. 
وی افزود: در این زمینه همه افراد بالای ۱۸ سال که سه ماه یا بیشتر از تزریق نوبت دوم آن‌ها گذشته است صرف‌نظر از نوع واکسن، باید جهت تزریق نوبت سوم به مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه کنند.
وی یادآور شد: تمام تلاش ما بر این است تا همه جمعیت هدف در شهرستان خور و بیابانک در برابر بیماری کرونا واکسینه شوند که اگر این اتفاق رخ دهد، ما دغدغه کمتری در مورد شیوع سویه او میکرون کرونا را خواهیم داشت.
حجی زاده بابیان اینکه هفت درصد جمعیت هدف در این شهرستان تاکنون نوبت اول واکسن کرونا را دریافت نکردند، ادامه داد: همچنان تزریق نوبت سوم واکسن کرونا نیز در اولویت است و تاکنون بیش از ۳۳ درصد جمعیت خور و بیابانک نوبت سوم واکسن را دریافت کردند.
بر اساس آخرین رنگ‌بندی بندی همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ شهرستان خور و بیابانک در وضعیت آبی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا خور و بیابانک اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خور و بیابانک اصفهان ویروس کرونا خور و بیابانک اصفهان درصد نوبت دوم درصد نوبت سوم درصد نوبت اول خور و بیابانک واکسن کرونا درصد جمعیت نوبت اول جمعیت هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ معاون فنی و نظارت بر راههای روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر طبق سامانه های تردد شمار خراسان رضوی، بیشترین میزان ورود و خروج خودروها در روز پنجم فروردین‌ماه ثبت شده و بزرگراه مشهد- چناران نیز در این مدت بیشترین متوسط تردد روزانه به میزان ۵۲ هزار و ۶۲۴ تردد را به خود اختصاص داده است.    کاظم قلاسی روز پنجشنبه افزود: در این مدت بر اساس اطلاعات پلاکهای ثبت شده خودروهای تردد یافته در جاده های خراسان رضوی، ۱۲ درصد از این پلاکها مربوط به تهران، چهار درصد اصفهان و سه درصد نیز مربوط به استان خراسان شمالی بوده است.   معاون فنی و نظارت بر راههای روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: بیشترین وسایل نقلیه غیر بومی بر اساس پلاک خوانده شده توسط سامانه پلاک خوان در بازه فروردین ماه، در روزهای سوم و چهارم این ماه معادل ۳۲ درصد کل وسایل نقلیه مشاهده شده است.   قلاسی گفت: در بازه زمانی یاد شده، ۲۵ درصد از کل ماندگاری خودروها در استان خراسان رضوی بین (۱ تا ۳ روز) و ۲۹ درصد ماندگاری خودروها در استان بین (۳ تا ۷ روز) و ۱۴ درصد هم بیش از یک هفته در استان حضور داشته‌اند.   وی افزود: بیشترین مقاصد سفر هم استانی ها در فروردین ماه به ترتیب، استان خراسان شمالی و تهران با ۱۱ درصد، خراسان جنوبی و مازندران با ۹ درصد و سمنان با ۸ درصد گزارش شده است.   معاون فنی و نظارت بر راههای روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: سه درصد از مجموع ترددها در بزرگراه تربت حیدریه-باغچه و سه و ۲ دهم درصد از مجموع ترددها در بزرگراه نیشابور- باغچه در فروردین ماه تخلف سرعت داشته اند که مطابق اطلاعات دوربین های ثبت تخلف سرعت این ۲ محور رکورد دار تخلفات یاد شده در استان شده اند.   خراسان رضوی با داشتن ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی جایگاه دوم کشور را از نظر طول راه ها به خود اختصاص داده است.

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب