Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدامین ولیزاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمار نشان می دهد که وضعیت ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی، روند صعودی پیدا کرده و باید مردم توجه بیشتری به رعایت پروتکل ها داشته باشند.

وی اضافه کرد: البته از این تعداد، ۷۲ نفر در مراکز درمانی بستری شدند که نشان می دهد بستری شدگان، افزایش چندانی نیافته و رشد مربوط به مبتلایان سرپایی است ولی باید شهروندان دقت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی بیان کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در استان به ۳۱۸ نفر رسیده است.

ولیزاد ادامه داد: در حال حاضر، ۸۵ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۱۹ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر در آذربایجان غربی از جمله ۲ نفر در ارومیه جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند، اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل فوتی های ناشی از کرونا در استان به هفت هزار و ۲۶۸ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع ویروس کرونا نزدیک به ۳۲۹ هزار نفر در آذربایجان غربی به کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

برچسب‌ها کرونا آذربایجان غربی کووید-19 ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا آذربایجان غربی کووید 19 کرونا آذربایجان غربی کووید 19 ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)