Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی‌الله نصر روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این طرح‌ها با مشارکت بخش خصوصی و تعدادی هم با اعتبارات دولتی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: تحویل ۱۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان، هفت مرکز مشاوره و روان‌شناختی، یک مرکز غربالگری طلاق و مرکز خدمات پیشگیری و ارتقای سلامت زندگی ازجمله این پروژه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی اصفهان مرکز سالمندان و مرکز آموزش توان‌بخشی معلولان ذهنی و مرکز اقامتی میان‌مدت ویژه بانوان را از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری در این منطقه  بیان کرد و افزود: هزار و ۴۵۰ واحد کارآفرینی و اشتغال‌زایی نیز توسط مددجویان و بخش خصوصی راه‌اندازی شده است که افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های خودکفایی سازمان بهزیستی برای کاهش وابستگی مددجویان گفت: تسهیلات بانکی برای این قشر پیش‌بینی‌شده که پس از فراگیری آموزش‌های لازم و اخذ مدرک، وام به آنان اختصاص می‌یابد.

نصر یادآور شد: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی می‌توانند از توان‌جویان برای مشاغل خود استفاده کنندو از تسهیلات بانکی و معافیت حق بیمه فرد معلول برخوردار شوند.

وی از فعال‌سازی گروه‌های همیاران سلامت روان در دهه فجر خبرداد و اظهار داشت: خـدمات مشاوره ژنتیک، غربالگری بینایی و شـنوایی، مشاوره و غربال اضـطراب کودکان پیش از دبستانی در شهرستان‌های استان اصفهان در طول دهه فجر به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

نصر بابیان اینکه ۵۰ سری جهیزیه  و ۶۰۰ سبد معیشتی برای مددجویان بهزیستی آماده‌شده، خاطرنشان کرد: در این ایام این خدمات عام‌المنفعه در بین گروه‌های هدف توزیع خواهد شد.

وی بابیان اینکه ۱۰ هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی اصفهان هستند، خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای آنان و زنان معلول در کلان‌شهر اصفهان و تعدادی از شهرستان‌های استان پیش‌بینی‌شده است.

وی برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و جشن ازدواج ۵۰ زوج ناشنوا را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال توسط اداره کل بهزیستی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، حدود ۱۰۸ هزار معلول زیرپوشش بهزیستی استان اصفهان هستند که از این تعداد ۲۹ هزار معلول جسمی حرکتی، ۲۴ هزار معلول ذهنی، ۱۲ هزار معلول اعصاب و روان، ۱۳ هزار معلول شنوایی، هفت هزار معلول بینایی و ۲۱ هزار سالمند هستند.

برچسب‌ها افتتاحیه اصفهان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاحیه اصفهان دهه فجر افتتاحیه اصفهان دهه فجر هزار معلول دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین