Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیستیمن جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان بندرعباس با حضور رئیس سازمان صمت هرمزگان و کلیه اعضاء عضو کمیسیون در سالن جلسات ساختمان شهید عمرانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، خلیل قاسمی دربیستمین جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان گفت: ،واحدهای صنفی در سطح استان و شهرستان بندرعباس مکلف اند نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه asnaf.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

m.l.ir اقدام کنند.

قاسمی افزود: برابر دستور العمل ارسالی از سوی دفتر خدمات عمومی وزارت صمت و مصوبات ستاد ملی کرونا در صورت عدم رعایت موارد فوق ، واحدهای صنفی مشمول اعلام جرائم از قبیل مسدود شدن دستگاه posوتعطیلی برای مدت 30می باشد.

وی اظهار داشت : پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی، بازرسی‌ها و نظارت‌ها بر واحدهای صنفی در قالب تیم‌های مشترک و برخورد قانونی با خاطیان و تعلل‌کنندگان در دستور کار تمامی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی قرار گرفته شود. قاسمی بیان داشت : از واحدهای صنفی انتظار می‌رود با رعایت موارد فوق، زمینه کاهش آمار مبتلایان به بیماری کرونا را فراهم آورند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت وزارت صنعت معدن برنا هرمزگان کمیسیون واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود

‌به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب استان البرز به همت سازمان بسیج اصناف این استان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۹ صبح در سالن ۹ دی هشتگرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سرهنگ حمید عسگری، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار می‌شود و فرید نجف نیا، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سخنران این برنامه خواهد بود.

کد خبر 6096885

دیگر خبرها

  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • دارندگان واحدهای صنفی بخوانند /دریافت این شناسه الزامی است
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند