Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، در آستانه چهل‌وسومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی امروز چهارشنبه ( 13 بهمن ماه) با حضور در حرم حضرت امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

محسنی اژای ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجرافزود: دهه فجر و انقلاب اسلامی نوری بود که براساس اخلاص و مجاهدت حضرت امام راحل (ره) از اسلام ساطع شد و حیات مجددی برای اسلام عزیز رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضاییه اظهارداشت: دهه فجر به تعبیر حضرت امام راحل (ره) انفجار نور بود و در این انفجار، شب پرستان و دزدان غافلگیر می‌شوند؛ برخی به هلاکت می رسند، برخی متواری می شوند و برخی دستگیر می‌شوند.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه دهه فجر براساس تبعیت مردم از امام راحل (ره)به  وجود آمد، اضافه کرد: امام بزرگوار ابتدا بت نفس را شکستند و از همه بندهای غیرخدا رهایی یافتند. خدا در چشمان امام عزیز ما عظیم بود و غیرخدا کوچک و هیچ؛ براساس همین ایمان و اخلاص و جهاد اکبر و اصغر وارد میدان شدند.

رئیس قوه قضاییه افزود: امام بزرگوار ما با اعتماد به مردم و صداقت و توکل تمام انقلابی بی مانند و تحولی بی نظیر ایجاد کردند.

محسنی اژه ای با  بیان اینکه انقلاب امام با سایر انقلاب ها کاملا متفاوت بود، گفت: هدف، انگیزه و روش امام راحل (ره) در این انقلاب، اعتماد به مردم بود و موانع و دشمنی هایی که برای این انقلاب وجود داشت با بسیاری از انقلاب ها متفاوت بود این انقلاب را  امام بزرگوار در شرایطی ایجاد کرد که رای بسیاری از افراد غیرممکن بود و امام راحل (ره)، غیر ممکن را ممکن ساخت.

رئیس قوه قضاییه گفت: امام بزرگوار با روحیه خداگونه و اعتماد به مردم توانستند یک غیرممکن را ممکن کنند و در این عصر به بسیاری از تحلیل ها، تفکرات و نگاه های مادی خط بطلان کشید و به همه عدالت خواهان باوراندند که می شود براساس موازین الهی و اسلامی تغییر ایجاد کرد و این ارزش مهم اقدام امام راحل بود.

ادامه دارد...

برچسب‌ها غلامحسین محسنی اژه‌ای تجدید میثاق قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامحسین محسنی اژه ای تجدید میثاق قوه قضاییه غلامحسین محسنی اژه ای تجدید میثاق قوه قضاییه رئیس قوه قضاییه انقلاب اسلامی امام بزرگوار محسنی اژه ای امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)

هم‌زمان با دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب، نوای زیبای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد که در تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صبح امروز و هم‌زمان با دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب، نوای زیبای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد که در تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 751113

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • ۲۵ شوال؛ شهادت امام جعفر صادق (ع)