Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در جهت کاهش تراکم و تسهیل انتخاب واحد دانشجویان برنامه زمانبندی انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به ۵ نوبت تقسیم شد.

در اطلاعیه دانشگاه آزاد آمده است؛

قابل توجه دانشجویان گرامی

در جهت کاهش تراکم و تسهیل فرآیند انتخاب واحد، برنامه زمانبندی انتخاب واحد دانشجویان به ۵ نوبت تقسیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه دانشجویان لازم است جهت اطلاع از تغییرات انجام شده در تقویم زمانبندی برای انتخاب واحد روزهای آتی، به سایت http://edu.iau.ac.ir مراجعه کنند.

تاکید می‌شود با توجه به اولویت انتخاب واحد، امکان ورود به سامانه صرفا مطابق با جدول زمانبندی فراهم است.

ضمنا ساعت‌های ۲۳ الی ۶ صبح برای دانشجویان همان روز و روز بعد امکان ورود به سامانه، ثبت درخواست سرترم، پرداخت شهریه و انجام امور آموزشی فراهم می‌باشد، اما امور انتخاب واحد صرفا مطابق با جدول زمانبندی اعلام شده صورت می‌پذیرد.

کد خبر 5415041 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه ثبت نام دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری کنکور 1401 دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه پیام نور دانشجویان آموزش حضوری سازمان سنجش آیین اعتکاف ثبت نام دانشجویان حکم انتصاب آموزش پزشکی دانشگاه علامه طباطبایی انتخاب واحد دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبستگی دانشجویان سوئیسی با غزه

سخنگوی دانشگاه تکنولوژی لوزان سوئیس اعلام کرد، دانشجویان معترض حامی فلسطین سالن ساختمان معماری موسسه فدرال فناوری لوزان را اشغال کرده و حدود ۵۰ معترض در این مکان حضور دارند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی این دانشگاه همچنین اعلام کرد دانشجویان در همبستگی با مردم فلسطین تحصن کرده و با خود غذا و چادر آورده‌اند.

به نقل از پایگاه خبری swissinfo، این مقام مسئول دانشگاه تکنولوژی لوزان سوئیس همچنین گفت: « ما در حال سازماندهی آنچه در آینده رخ خواهد داد، هستیم. دسترسی به ساختمان مسدود شده و اجازه ورود دیگر دانشجویان به سالن این دانشگاه وجود ندارد.»

معترضان خواستار بایکوت آکادمیک موسسه‌ها و نهادهای اسرائیلی و پایان سانسور در دانشگاه شدند. آنها همچنین خواستار آتش بس در غزه، برقراری تامین بودجه برای آنروا و پایان اشغال و آپارتاید در اراضی اشغالی شدند.

در زوریخ نیز ده‌ها تن از دانشجویان سالن ورودی اصلی موسسه تکنولوژی فدرال زوریخ را اشغال کردند.

معترضان حامی فلسطین فریاد «فلسطین را آزاد کنید» سر می‌دادند و پوستری روی زمین پهن کرده بودند که رویش «تکنولوژی برای نسل کشی نیست» نوشته شده بود.

در ژنو نیز دانشجویان دانشگاه این شهر دست به اعتراض زدند.

پرچم‌های فلسطین توسط دانشجویان به اهتزار درآمد و بنرهایی در دست داشتند که رویشان «فلسطین را آزاد کنید، نسل کشی را متوقف کنید»، «از رودخانه تا دریا، فلسطین باید آزاد شود» نوشته شده بود.

 در نهایت این اعتراضات با دخالت پلیس متوقف و معترضان متفرق شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همبستگی دانشجویان سوئیسی با غزه
  • همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران آغاز شد
  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • رویداد «صدرا» بهترین فرصت برای تبادل اندیشه‌ دانشجویان و صاحبان صنایع است
  • نمایشگاه «صدرا» در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد آغاز به کار کرد + فیلم
  • استقرار ۴۵ هسته فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحد زاهدان/ جذب دانشجویان در قالب طرح پویش
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • جدول زمانبندی نقل و انتقال دانشجویان پزشکی/ آخرین مهلت ثبت نام
  • رویداد صدرا به ایستگاه اندیمشک رسید