Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس قوه قضاییه، گفت: دهه فجر براساس اخلاص امام،مجاهدت امام و تبعیت مردم از امام بوجود آمد.

به گزارش قدس آنلاین و به  نقل از قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در مراسم تجدید میثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام خمینی (ره) اظهار کرد: دهه فجر بر اساس اخلاص امام، مجاهدت امام و تبعیت مردم از امام بوجود آمد و انقلاب امام با سایر انقلاب ها از جهات مختلف متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رییس دستگاه قضا، افزود: هدف انقلاب، انگیزه و روش انقلاب و اعتماد به مردم و دشمنی هایی که برای انقلاب امام بود با بسیاری از انقلاب های دنیا متفاوت بود. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با بیان اینکه امام زمانی این انقلاب را ایجاد کرد که برای بسیاری از انسان ها غیرممکن بود، گفت: امام غیرممکن را ممکن ساخت و امام در این عصر بر بسیاری از تفکرات و تحلیل ها خط بطلان کشید. رییس قوه قضاییه افزود: انقلاب امام نقطه ای شد که آینده را با گذشته متفاوت کرد. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محسنی اژه ای امام خمینی ره انقلاب امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است

سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و شورای حوزه‌های هفت گانه مشهد گفت: در مساله اقتصاد، باور علمی و قلبی داریم که راهکار حل مسائل اقتصادی، شعار سال است که رهبر معظم انقلاب فرمودند، "جهش تولید با مشارکت مردم" و این بار در مسائل اقتصادی و تولید که تمامی بسیجیان باید در خدمت و عمل به این حکم باشیم.

وی با بیان اهمیت و جایگاه پایگاه‌های مقاومت بسیج در ادارات اظهار کرد: متأسفانه دشمن با عملیات گسترده تبلیغاتی خود ذهن برخی از مردم ما را مسموم کرده و باعث ایجاد ناامیدی شده است که راهکار مبارزه با این ناامیدی، جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: معلمان بسیجی برای بصیرت افزایی به منظور خنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن همیشه در تمامی مراحل انقلاب در صحنه بوده اند و کارگران نیز با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب حرکت می‌کنند.

غیاثی افزود: بسیج ادارات و کارمندان سپاه خراسان رضوی یکی از آن قشرهاست که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده دارد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا (ع) نیز گفت: بسیجیان ادارات و کارمندان سپاه استان یکی از قشر‌هایی است که وظیفه هماهنگی بین دستگاهی در احصای ماموریت‌های بر زمین مانده را دارد.

احمد زارعی با تاکید بر رفع مشکلات و مساله کمک و خدمت‌رسانی به جامعه و اقشار مختلف مردم افزود: فرماندهان بسیج در ادارات، حافظان ارزش‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند که پایه مهم آن فقط مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • سیستم بانکی و ارز کشور باید در خدمت تولید باشد
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • شناسایی قطعی ۸۸۷ نقطه حادثه‌خیز در کشور طی یک سال گذشته
  • نگاهی متفاوت به دیدار روز گذشته معلمان با رهبر انقلاب + فیلم
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • تصویر کتیبه متفاوت در محل دیدار رهبر انقلاب
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس