Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@16:24:41 GMT

 ظروف پذیرایی مدرن و شیک این روز‌ها

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۵۰۷۸

این روز‌ها برای هر بانوی خوش سلیقه ایرانی انتخاب ظروف پذیرایی مدرن و شیک از جمله مهم‌ترین اصول پذیرایی در مهمانی‌ها و مجالس دوستانه محسوب می‌شود و آن‌ها همواره سعی می‌کنند بهترین ظروف را برای پذیرایی از مهمان خریداری نمایند.

ظروف پذیرایی علاوه بر اینکه جلوه پذیرایی و سرو غذا را در مهمانی‌ها بسیار چشمگیر و زیباتر می‌کنند، گاهی اوقات هم به‌عنوان وسایل تزئینی به کار برده می‌شوند و صرفاً جنبه دکوری داشته و باعث زیباتر شدن منازل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوان هنگام خرید ظروف پذیرایی به دنبال نمونه‌هایی می‌گردند که هم زیبا و جذاب باشند و هم با دیگر وسایل موجود ست و هماهنگی لازم را داشته باشند، بر این اساس اگر شما هم می‌خواهید ظروف پذیرایی جدیدی را خریداری نمایید، ابتدا لازم است با انواع این ظروف بیشتر آشنا شوید و همچنین برای انتخاب شیک‌ترین نمونه‌ها به نکاتی کوتاه اما خواندنی توجه داشته باشید.

 

با انواع ظروف پذیرایی بیشتر آشنا شوید

ظروف پذیرایی از جمله اصلی‌ترین اجزای یک میز غذاخوری یا سرو میوه و شیرینی هستند که در مهمانی‌ها و مجالس گوناگون به کار برده می‌شوند و اکثر بانوان در انتخاب و خرید آن‌ها دقت زیادی به خرج می‌دهند؛ چراکه ظروف پذیرایی دارای تنوع بالایی در مدل و قیمت بوده و لازم است، بانوان سرویسی را برای این منظور انتخاب کنید که هم زیبا و شکیل باشند و هم کاربردی.

از لحاظ کاربرد ظروف پذیرایی شامل موارد زیر می‌شوند:

ظروف پذیرایی لوکس و لاکچریاین نوع ظروف پذیرایی برای مهمانی‌ها و مجالس خاص و ویژه استفاده شده و معمولاً برای چیدمان در ویترین ظروف خریداری می‌شوند. البته ممکن است در مراسم رسمی مثل دید و بازدید عید، شب یلدا یا مراسم خواستاری این ظروف به کار برده شوند.

معمولاً ظروف پذیرایی لوکس و لاکچری به دلیل داشتن جنس باکیفیت و مرغوب دارای قیمت بالایی هستند، لذا اگر شما بانوان عزیز قصد خرید این ظروف را دارید، لازم است به دنبال نمونه‌هایی بروید که بیشتر به‌صورت ست پذیرایی در بازار ارائه می‌شوند؛ مثلاً یک ست پذیرایی لوکس می‌تواند شامل یک عدد شکلات خوری، یک عدد آجیل خوری، یک عدد شیرینی خوری و یک عدد میوه خوری باشد.

چنانچه بودجه کافی دارید و می‌خواهید ظروف لوکس پذیرایی شما کاملاً ست و هماهنگ باشد، می‌توانید در کنار این موارد ست پیش دستی و ست چای خوری آن را هم خریداری نمایید تا در مهمانی جلوه پذیرایی‌تان دو چندان شود.

خرید اینترنتی کالا امروزه بسیار رواج دارد، اگر تمایل دارید ظروف پذیرایی لاکچری و لوکس خود را به این روش خریداری نمایید، می‌توانید برای خرید این ظروف به فروشگاه اینترنتی پلاک سه مراجعه نمایید و پس از دیدن محصولات موجود در این مجموعه، نمونه مورد نظر خود را ثبت سفارش دهید.

 

ظروف پذیرایی شیک و مدرناین نوع ظروف پذیرایی نسبت به ظروف پذیرایی لوکس و لاکچری دارای قیمت مناسب‌تری هستند و در طول سال بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و شما می‌توانید راحت‌تر آن‌ها را در مهمانی‌های خود به کار ببرید؛ چراکه در صورت صدمه و آسیب‌دیدگی این ظرف‌ها، خرید دوباره آن آسان‌تر است.

اگر برای مهمانی‌های خودمانی به فکر خرید ظروف پذیرایی هستید، بهتر است به سراغ این نوع ظروف بروید و آن‌ها را خریداری نمایید. امروزه ظروف پذیرایی مدرن و شیک را در مدل‌های متنوع با جنس‌هایی از چوب، سفال، کریستال و ... تولید می‌کنند. در این میان طرح‌های سنتی بسیار محبوب و مورد علاقه بانوان خاص پسند هستند.

درصورتی‌که شما هم عاشق ظروف پذیرایی شیک با طرح‌های سنتی هستید، می‌توانید برای دورهمی‌های خود، به سراغ خرید آن‌ها بروید و از میزبانی خود لذت ببرید.

 

ظروف پذیرایی فانتزیاین ظروف پذیرایی نسبت به دو نوع قبلی معمولاً قیمت مناسب‌تر و ارزان‌تری دارند و به دلیل داشتن کاربرد‌های مختلف برای مصرف روزانه در منزل به‌ویژه به‌عنوان ظروف صبحانه یا عصرانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. ظروف پذیرایی فانتزی شامل انواع ماگ‌ها، کاپ‌ها، ظرف رولت خوری، ظرف سوفله، ظرف اردور خوری و ... می‌شوند.

ظروف اردور خوری برای سرو کردن انواع خوراکی‌های کوچک، پیش غذا‌ها، سالاد و دسر‌های مختلف به کار برده می‌شود. اصلی‌ترین کارایی اردو خوری در تزیین میز و قرار دادن خوراکی‌های هم شکل یا هم خانواده به‌صورت مجزا ولی متحد در کنار هم است و درصورتی‌که مهمانی رسمی‌تر باشد، تعداد انواع خوراکی‌ها یا دور چین‌ها در این ظروف بیشتر می‌شود.

شکل‌های مختلف ظرف اردو خوری که بسیار محبوب و پرکاربرد هستند، عبارت‌اند از ظرف اردوی چند طبقه، چند تکه، حلزونی، گوزنی و خرگوشی. قیمت اردور خوری به جنس و طرح آن بستگی داشته و شما می‌توانید این نوع ظرف را باتوجه‌به نیاز و سلیقه شخصی انتخاب و خریداری نمایید.

ظروف رولت خوری هم از دیگر ظروف مخصوص پذیرایی است که در مدل‌های دسته‌دار یا پایه‌دار و همچنین در جنس‌های چوبی، سنگی، مسی، کریستالی و ... در بازار موجود است. قیمت رولت خوری به عواملی مختلفی نظیر جنس، طرح، سایز، چند تکه بودن، برند شرکت تولید‌کننده و ... بستگی دارد، اما برای خرید رولت خوری بهتر است به سراغ نمونه‌هایی بروید که از لحاظ ظاهری شکیل‌تر و زیباتر باشند.

درصورتی‌که قصد خرید اینترنتی ظروف پذیرایی فانتزی نظیر اردو خوری و رولت خوری را دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی پلاک سه (pelakese.com) مراجعه نمایید و از جدیدترین و به‌روزترین مدل‌ها دیدن فرمایید.

در هنگام خرید ظروف پذیرایی دانستن چه نکاتی لازم و ضروی است؟

برای اینکه بتوانید خرید مطلوب و ایده‌آلی داشته باشید، این نکات را به‌خاطر بسپارید:

ظروف پذیرایی را متناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری نمایید. به دنبال ظروفی برای پذیرایی بگردید که اغلب به‌صورت سرویس چندتایی یا ست وجود دارند، تا بتوانید از آن‌ها هم در دورهمی‌های کوچک و هم در مهمانی‌ها و مجالس بزرگ استفاده کنید. برای خرید ظروف پذیرایی به فروشگاه‌های معتبر و معروف مراجعه نمایید تا از اصلی و اورجینال بودن محصول مطمئن شوید. ظروف پذیرایی را از برند‌هایی خریداری کنید که خدمات مناسبی به مشتریان خود ارائه می‌دهند. درصورتی‌که می‌خواهید ظروف پذیرایی خود به‌صورت اینترنتی خریداری نمایید، به فروشگاه‌های معتبر و معروف مراجعه نمایید؛ چراکه این مراکز معمولاً محصولات باکیفیتی را به شما ارائه می‌دهند.

منبع: الف

کلیدواژه: مهمانی ها و مجالس خریداری نمایید مراجعه نمایید پذیرایی لوکس مهمانی ها کار برده رولت خوری نمونه ها یک عدد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر

عشق و ارادت به امام هشتم شیعیان امام رضا (ع) حد و مرز نمی‌شناسد و عاشقان آن حضرت برای ادای احترام از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ در همین در راستا خادم الشهدای استان هرمزگان در چایخانه حرم مطهر رضوی میزبان زائران شدند و از آنها پذیرایی به عمل آوردند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که دیدن آن خالی از لطف نیست.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

راه اندازی چایخانه امام رضا (ع) در کاشان به مناسبت ایام زیارتی مخصوص + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی