Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حجت‌الاسلام منصور باقربیک  ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات آیت‌الله صافی گلپایگانی و تبریک بابت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پویش «پرچم افتخار_سرود افتخار» طی دهه فجر در سطح استان اجرا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس طرح پرچم افتخار در تلاش هستیم تمام محلات شهر‌ها و روستا‌های سیستان و بلوچستان به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مزین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در این پویش، مردم می‌توانند با ارسال عدد "یک" به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ درخواست نصب پرچم ایران را داشته باشند یا با انتشار تصاویر نصب پرچم در سردر خانه‌ها و مغازه‌ها و اماکن عمومی عکس بگیرند و در فضای مجازی با هشتک #پرچم_افتخار منتشر کنند.

حجت‌الاسلام باقربیک اضافه کرد: در قالب این پویش طرح بزرگ «سرود افتخار» نیز در دستور کار سازمان تبلیغات قرار گرفته و بر اساس آن مقرر شده در محل‌های برگزاری جشن‌ها، راهپیمایی و تمامی برنامه‌های مرتبط با ایام‌الله دهه فجر، گروه‌های سرود حاضر شوند و به اجرای سرود انقلابی بپردازند و با توجه به اعلام آمادگی گروه‌ها به اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، در اکثر شهرستان‌های استان این پویش اجرا خواهد شد. از عموم مردم شیعه و سنی استان دعوت می‌کنیم در این پویش بزرگ مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر1400 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران