Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه، آنتونف روز چهارشنبه گفت: متهم کردن روسیه به استفاده از سلاح شیمیایی و موارد متعدد اشغال کشورها ازسوی کاخ سفید، بی اساس است و با واقعیت مطابقت ندارد.  

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید روز گذشته روسیه را به بکارگیری سلاح شیمیایی و موارد متعدد اشغال کشورها متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سفیر روسیه در واشنگتن، این سخنان سخنگوی کاخ سفید را کذب محض خواند که برای سیاه نمایی روسیه در انظار عمومی آمریکا و جامعه جهانی بیان شده است.  

آنتونف خاطرنشان کرد: روسیه از اصل عدم مداخله در امور داخلی کشورهای دیگر پیروی و قوانین بین المللی را بطور کامل رعایت و اجرا می کند.  

وی افزود: رویکرد روسیه در عرصه خارجی برخلاف اقدامات آمریکا است که تاریخ معاصر آن بیشتر به گاه شمار عملیات نظامی آمریکا در کشورهای مختلف جهان شباهت دارد.  

 روابط روسیه و آمریکا تیره است و واشنگتن در هشت سال اخیر بیش از یکصد بسته تحریم های اقتصادی و مالی در مورد مسکو وضع کرده و صدها مقام روس را در فهرست تحریم های خود قرار داده است.  

واشنگتن در ماه های اخیر مسکو را به تدارک تهاجم به اوکراین متهم کرده و مقامهای روس بارها این اتهام را رد کرده اند.  

برچسب‌ها روسیه واشنگتن جن ساکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه واشنگتن جن ساکی روسیه واشنگتن جن ساکی کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!

اعتراضات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین و علیه جانبداری‌های دولت این کشور از جنایات رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و در روزهای اخیر شمار زیادی از دانشجویان دانشگاه‌ها کلاس‌های درس را ترک کرده و یا سعی کرده‌اند برای برگزاری اعتراضاتشان علیه عملیات نظامی اسرائیل در غزه، چادرهایی برپا کنند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این اعتراضات گروهی از دانشجویان آمریکایی برای اعلام همبستگی با فلسطین، چفیه و پرچم فلسطین را به گردن مجسمه جرج واشنگتن (اولین رئیس جمهور آمریکا) انداختند که تصویر آن در شبکه‌های مجازی پربازدید شده است:

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • مدودف از پاسخ مسکو به مصادره اموال روسیه از سوی واشنگتن گفت
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • عکس/چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن!
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • پنتاگون مخفیانه موشک‌های ATACMS به اوکراین داد