Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه شاهین شهرداری بوشهر روز یکشنبه اعلام کرد که وینکو بگوویچ به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شده است و این مربی روز سه‌شنبه وارد ایران می‌شود. با وجود انتشار این خبر، بگوویچ روز گذشته (سه‌شنبه) به ایران نیامد.

محمد رحمان سالاری مدیرعامل باشگاه شاهین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این باره اظهار داشت: ما نامه مربوط به سفر بگوویچ به ایران را به سازمان لیگ ارسال کردیم و آنها باید به شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان نامه بنویسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد وینکو امضا شده است و برای صدور ویزای او پیگیری می‌کنیم.بگوویچ سرمربی شاهین شهرداری بوشهر شد

وی در مورد ریالی یا دلاری بودن قرارداد بگوویچ و اینکه آیا ممکن است پرداخت نشدن مبلغ این قرارداد سبب شکایت از باشگاه شاهین شود یا خیر، تصریح کرد: این قرارداد به صورت ریالی امضا شده و اسپانسر باشگاه هم ۴۰ درصد از قرارداد وینکو را پرداخت کرده است. از زمانی که اسپانسر جدید با باشگاه شاهین همکاری می‌کند، به تیم شوک وارد کرده است. با این حال با مشکلاتی داخلی، از جمله دخالت مدیران سابق باشگاه روبرو هستیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با انتقاد از افرادی که پیش از این در باشگاه شاهین مسئولیت داشتند، به تسنیم گفت: برنامه آنها این بود که تیم سقوط کند؛ سپس مجوز تیم را به قیمت پایین بخرند و آن را بالا بیاورند. مسئولان پیشین باشگاه دارند تیم را زمین می‌زنند و سنگ‌اندازی می‌کنند، اما شهردار بوشهر همچنان از شاهین حمایت می‌کند.آب پاکی شورای شهر روی دست نماینده بوشهر

سالاری درباره فعالیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر خاطرنشان کرد: با مدیران برنامه بازیکنان مد نظر خود از جمله محسن مسلمان، حسین پاپی، محمد ایرانپوریان و مرتضی آقاخان صحبت کردیم. همچنین سقف قرارداد باشگاه را به اطلاع این دوستان رساندیم که آنها پذیرفتند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وینکو بگوویچ تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر لیگ دسته اول فوتبال وینکو بگوویچ شاهین شهرداری بوشهر باشگاه شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا صادقی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بر این اساس صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان به منظور بورس دانشجویان دانشگاه‌ها در همه مقاطع تحصیلی از زمان کنکور و یا در حین تحصیل می‌توانند با مراجعه به سامانه سیب نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر عنوان کرد: طبق این فراخوان همه صاحبان صنایع جهت جذب دانشجویان در حین تحصیل در همه مقاطع می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه سیب اقدام کنند.

وی بیان کرد: همه صنایع در خصوص جذب دانشجویان نو ورود از طریق کنکور سراسری در مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ درخواست‌های خود را در سامانه سیب وزارت علوم ثبت کنند.

کد خبر 6090126

دیگر خبرها

  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • ‏عربستان اسپانسر اصلی فیفا شد!‏ + جزئیات قرارداد
  • سهم ۱۲ درصدی نایلون‌ها در پسماندهای شهر قم
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند