Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@22:03:57 GMT

مزایای خرید آنلاین موبایل

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۵۵۴۷

مزایای خرید آنلاین موبایل

این روزها موبایل به یکی از ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای شخصی تبدیل شده است.

پیشرفت تکنولوژی در حوزه ابزارآلات ارتباطی مانند موبایل سبب شده این تلفن‌های شخصی به سیستم هوشمند پیشرفته‌ای مجهز شوند که مزایای بسیار زیادی برای کاربران آن دارد. از طرفی نفوذ اینترنت به زندگی بشر و ضرورت حضور و فعالیت در بستر وب، نقش موبایل را در زندگی افراد پررنگ تر ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از این رو افراد همواره به دنبال آن هستند که موبایل‌های پیشرفته‌تری را برای خود تهیه کنند. قطعا هرچه آپشن‌های موبایل بیشتر شود، قیمت آن نیز افزایش می‌یابد. از این رو قیمت موبایل یک پارامتر مهم و تعیین‌کننده در خرید آن است. حتما تاکنون نام فروشگاه اینترنتی مبیت به گوش‌تان خورده است. فروشگاه اینترنتی مبیت بهترین مرجع برای خرید ارزان قیمت موبایل است.

این روزها بیشتر افراد گوشی مورد نیاز خود را از یک فروشگاه اینترنتی موبایل خریداری می‌کنند. با توجه به این که خرید آنلاین دارای مزایای رقابتی است و سایت‌های مختلف فروش موبایل برای جذب مشتری و افزایش بازدهی محصولات خود را با قیمت‌های رقابتی عرضه می‌کنند، می‌توان انتظار داشت که خرید اینترنتی در صورت شناخت کافی ویژگی‌های محصول یک خرید ایده آل باشد. فروشگاه‌های آنلاین بسیاری وجود دارند که انواع موبایل و لوازم جانبی آن را به فروش می‌رسانند.‌ در این بین فروشگاه اینترنتی مبیت مزایای بیشتری را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد. بارزترین ویژگی که سبب تمایز فروشگاه مبیت شده است، این است که این فروشگاه مانند سایر فروشگاه‌ها به یک فروشنده یا مرجع خاصی اختصاص ندارد در واقع مبیت یک مارکت پلیس است. مارکت پلیس قبل از این که در مورد خدمات و محصولات فروشگاه اینترنتی مبیت صحبت کنیم، بهتر است با مفهوم مارکت پلیس آشنا شوید. مارکت پلیس در حقیقت به فروشگاه اینترنتی گفته می‌شود که مانند یک بازارچه آنلاین از فروشندگان مختلفی تشکیل شده که می‌توانند محصولات و خدمات خود را برای فروش در آن قرار داده و به کسب درآمد بپردازند. می‌توان گفت پلیس مارکت یک پلتفرم است و این امکان را برای کاربر فراهم ساخته که بتواند از چند فروشنده یا تأمین‌کننده، کالای مورد نظر خود را تأمین کند. کسب و کار در این پلتفرم با عرضه و در اختیار گذاشتن موجودی فروشندگان مختلف جریان دارد و مدیر مارکت پلیس دیگر نگران موجود داشتن کالاهای خود نیست. چنین فروشگاه‌های اینترنتی علاوه بر جذابیتی که برای کاربران دارند، در رشد و توسعه تجارت الکترونیک نیز نقش موثری ایفا می‌کنند.

فروشگاه اینترنتی مبیت این فروشگاه به عنوان بزرگ‌ترین تآمین‌کننده محصولات دیجیتال و موبایل در سراسر کشور شناخته می‌شود. از آنجا که این فروشگاه مدام محصولات و کالاهای خود اعم از موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و سایر لوازم جانبی آن‌ها را به‌روزرسانی می‌کند، همواره محصولات جدیدی برای عرضه دارد. ضمن این که تمام کالاهای هوشمند و دیجیتال مبیت از برترین برندهای جهان تأمین شده و علاوه بر قیمت‌های مناسب از اصالت کالا و ضمانت نامه نیز برخوردارند. با توجه به شرایط فروش محصول در این فروشگاه آنلاین و بر حسب تعریفی که از مارکت پلیس داشتیم، مبیت دارای یک گروه پشتیبانی حرفه‌ای است و در تمام مراحل خرید  تا تحویل کالا همراه و حامی شما هستند.  تنها کافی است وارد سایت این فروشگاه شده و با کمی جست‌وجو در محیط کاربردی آن کالای مورد نظر خود را پیدا کنید. در ضمن نگران کیفیت انواع موبایل و لوازم دیجیتال فروشگاه اینترنتی مبیت نیز نباشید؛ ضمانت نامه اصالت کالا خود مهر تآییدی بر کیفیت محصولات آن است. وجود چند فروشگاه در یک ‌پلتفرم واحد ضمن این که بستر مناسب و البته هیجان‌انگیزی برای خرید کاربر فراهم می‌سازد، سبب شده فروشندگان در هر نقطه از ایران بتوانند محصولات خود را در این فروشگاه آنلاین به فروش برسانند. شما می‌توانید انواع کالاهای هوشمند، موبایل، هدفون، هندزفری، هدست، لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و لوازم جانبی آن‌ها را با مناسب‌ترین قیمت در مبیت خریداری کرده و ضمن خرید با قیمت‌های رقابتی از تخفیف‌های ویژه محصولات نیز بهره‌مند شوید. این فروشگاه آنلاین به تمام کشور ارسال دارد.  خرید از فروشگاه اینترنتی مبیت خرید از مبیت مانند هر خرید اینترنتی دیگری مراحل خود را دارد. تنها کافی است وارد سایت فروشگاه شده و پس از انتخاب محصول مورد نظر، آن را در سبد خرید خود قرار داده و سفارش خود را ثبت کنید.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: موبایل خرید اینترنتی مارکت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه بندرعباس با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران گفت: کارگران که قشر زحمت کش جامعه هستند حداقلی ترین حقوق و مزایا را دریافت می کنند باید تلاش کرد و حقوق این قشر پر تلاش جامعه اصلاح و درآمد آنها افزایش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به روز معلم اظهار داشت: شهید مطهری از شخصیتهای برجسته علمی کشور است که توصیه می کنم جوانان کتاب های این شخصیت ارزشمند را مطالعه کنند. 

وی با تبیین جایگاه والای معلمان در جامعه افزود: معلم بایستی در تراز انقلاب اسلامی باشد، معلمان نقش اول تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش هستند بنابراین بایستی این معلمان در تراز انقلاب قرار گیرند و رسالت مهم خود را به خوبی انجام دهند.

 امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز کار و کارگر نیز گفت : کارگران در عرصه‌های مختلف این کشور خدمت کرده‌اند و در دوران جنگ تحمیلی نیز جامعه کارگری با تقدیم بالغ بر 14 هزار شهید گلگون کفن، نقش خود را به خوبی در 8 سال دفاع مقدس ایفا کرد. 

وی با تاکید بر اینکه کارگران مجاهدان حوزه اقتصادی کشور هستند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب شعار امسال را جهش تولید با مشارکت مردم نام نهاده‌اند بایستی با تکیه بر این شعار نقش محوری کارگران را دید و از این نفش برای افزایش تولید و فعالیت بیشتر بهره برد. 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به وضعیت معیشتی کارگران گفت: کارگران که قشر زحمت کش جامعه هستند حداقلی ترین حقوق و مزایا را دریافت می کنند باید تلاش کرد و حقوق این قشر پر تلاش جامعه اصلاح و درآمد آنها افزایش یابد. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: روز ملی خلیج فارس روز خروج بندرعباس و جزایر قشم و هرمز از چنگال کشور استعمارگر پرتغال است. 

وی با اشاره به جایگاه ویژه خلیج فارس در امنیت ملی افزود: با همت شاه عباس صفوی و امام قلی خان پس از سیطره 150 ساله پرتغالی ها، این شهرهای مهم از سیطره استعمار خارج شد و بر همین مبنا و با توجه به ارزشمندی بالای خلیج فارس، دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است. 

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • مزایای کریدور حمل‌ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای