Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:55:50 GMT

۶ واحد بزرگ صنعتی در استان زنجان راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۵۶۴۶

۶ واحد بزرگ صنعتی در استان زنجان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر فغفوری از راه اندازی ۶ واحد بزرگ صنعتی در ایام الله دهه فجر در استان زنجان خبر داد و گفت: اشتغالزایی این واحدها ۶۰۰ نفر است.

وی سرمایه گذاری انجام شده برای این واحدها را بالغ بر یک هزارو ۶۸۲ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: این واحدها به تفکیک شهرستانی، ۳ واحد در زنجان، ۲ واحد در خرمدره و یک واحد در شهرستان ابهر آماده افتتاح در این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با اشاره به برخی از این واحدها تصریح کرد: واحد تولید انواع پودر شوینده با ظرفیت ۸۰ هزار تن و اشتغالزایی ۱۶۰ نفر، از جمله طرح‌های آماده راه‌اندازی در استان است.

فغفوری تاکید کرد: واحد تولید پرمنگنات با سرمایه گذاری ۳۵۷ میلیارد تومان و زمینه اشتغال‌زایی برای ۱۰۰ نفر از دیگر طرح‌ها است.

وی واحدهای تولید انواع دارو، بیسکوئیت، تولید و چاپ کارتن و واحد رنگرزی از نوع طنابی را نیز از جمله واحدهای آماده راه‌اندازی در ایام الله دهه فجر امسال برشمرد.

کد خبر 5415101

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر واحد تولیدی دهه فجر ویروس کرونا بوشهر مطالبات مردم گیلان از دولت آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه تعطیلی مدارس خراسان رضوی اردبیل زنگ انقلاب راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد تا خرداد ماه
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • ساخت نخستین ابرترانسفورماتور ۵۰۰ مگاولت آمپر کشور در زنجان
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود