Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - یوسف باشی با تبریک چهل و سومین بهار آزادی گفت: در گرامیداشت این ایام مبارک و خجسته بیش از ۵۰ پروژه و طرح و بیش از ۲۰۰ برنامه مختلف در سطح شهرستان سروآباد با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح، کلنگ زنی و برگزار می‌شود.

 فرماندار شهرستان سروآباد گفت: افتتاح مسکن مددجویان کمیته امداد امام (ره)، افتتاح پروژه‌های برق رسانی، افتتاح طرح‌های دهیاری‌های بخش مرکزی و بخش اورامان، افتتاح طرح‌های کشاورزی، افتتاح طرح‌های راه روستایی و افتتاح طرح‌های خدماتی و گردشگری از مهمترین طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه مبارک فجر در شهرستان سروآباد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او: افتتاح آسفالت جاده روستای بهرام آباد بخش مرکزی، افتتاح فاز دوم مجتمع گردشگری زاگرس در روستای دمیو، افتتاح طرح هادی روستای بلبر اورامان، افتتاح آسفالت راه ارتباطی روستای بلبر، افتتاح ساختمان شهرداری اورامان تخت، افتتاح کمپ گردشگری روستای نوین اورامان و افتتاح مزرعه ماهی روستای بلبر از مهمترین طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان سروآباد است.

باشی می گوید: افتتاح راه روستای دورود بخش مرکزی، گاز رسانی به روستا‌های زوم، ورگه ویر و عباس آباد، افتتاح پل روستای انجمنه بخش مرکزی، افتتاح پروژه روکش آسفالت جاده سنندج سروآباد، افتتاح خانه فرهنگ کار، افتتاح پروژه بتن ریزی معابر روستای پایگلان، افتتاح شبکه آبرسانی به روستا‌های ماضی بن، خشکین و ککلیک آباد، برگزاری نشست‌های بصیرتی با هدف تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی و افتتاح نمایشگاه‌های عکس و نقاشی و کتاب از دیگر برنامه‌های مهم دهه فجر در شهرستان سروآباد است.

فرماندار شهرستان سروآباد گفت: در تمام روستا‌های تابعه برنامه‌ها و مراسم‌های ویژه چهل و سومین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی به همت حوزه‌های مقاومت بسیج با همکاری و همراهی دهیاری‌ها و شورا‌های اسلامی و با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

او دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای بیان دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید سعی کنیم دستاورد‌های انقلاب اسلامی و برکات این نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بین مردم بیشتر تبیین و شفاف سازی کنیم و به دشمنان اجازه ندهیم علیه انقلاب و نظام توطئه و نیرنگ کنند، چون دشمنان سعی دارند مردم را از انقلابی که خودشان پایه ریزی کردند بیزار و دور کنند.

فرماندار سروآباد در پایان بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: دهه فجر یادآور رهایی ملت ایران از سلطه دشمنان و استقلال و آزادی میهن اسلامی از استعمار دشمنان است بنابراین گرامیداشت باشکوه این ایام یک ضرورت است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر افتتاح پروژه سروآباد کردستان شهرستان سروآباد افتتاح طرح انقلاب اسلامی بخش مرکزی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی بهمن شاهدوست مسئول نمایشگاه گفت: بازارچه کسب و کار دانش آموزی دبیرستان شوکت فدایی در محل کاروانسرای روستای قاسم آباد باحضور مسئولان شهرستان بجستان برگزارشد تا دانش آموزان باروش‌های جدید کسب و کار آشنا شوند.
وی افزود: این نمایشگاه شامل صنایع دستی، هنری، سوغات کویر و انواع دست پخت‌های خانگی و لبنیات محلی بویژه لبنیات شتر بود که استقبال مردم باعث دلگرمی دانش آموزان خطه کویر شد.
روستای قاسم آباد یکی از دورافتاده‌ترین روستا‌های بجستان است که همچون نگینی در دل کویر می‌درخشد و کاروانسرای تاریخی این روستا از جاذبه‌های گردشگری این روستا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی