Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیین افتتاح این طرح بزرگ کشاورزی عمرانی با حضور حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان و مسیولین استانی برگزار شد.

مدرس خیابانی در این آیین گفت: تلاش برای اشتغال مناسب در روستاهای استان یکی از مهمترین اولویت‌هاست که باید بدان توجه ویژه داشت.

وی افزود:  ورود جوانان به عرصه اشتغالزایی و کارآفرینی برای توسعه سیستان و بلوچستان حایز اهمیت است و این طرح هم الگوی مناسبی برای دیگر جوانان که به دنبال کسب و کار هستند، خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامعلی صمصامی هم در مراسم افتتاح این مجتمع گفت: مجتمع گلخانه ای کشت محصولات هیدروپونیک کمتر از یک سال قبل کلنگ زنی شد و اکنون مرحله نخست آن امروز در دهه فجر ۱۴۰۰، به بهره‌برداری رسید.

 مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان با اشاره به اشتغال بیش از بیست نفر در این مجتمع گلخانه ای بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید برای راه اندازی این طرح بزرگ ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت از محل منابع اشتغال روستایی با کارمزد شش درصد به کارآفرین پرداخت کرده است.

کوهرنگ کارآفرین و مدیر مجتمع گلخانه‌ای گلبهار نیکشهر نیز گفت: مرحله نخست این مجتمع در وسعت یک هکتار آماده شده است و این میزان، زیر کشت وسیع فلفل دلمه ای رفته و بخشی هم به صورت پایلوت برای کشت موز آماده شده است.

نیک‌بخت رییس سازمان جهاد کشاورزی استان هم در این مراسم گفت: دو فاز بعدی این مجتمع‌ قرار است در سه سال آینده، بیست هکتار را آماده کشت محصولات کشاورزی هیدروپونیک و گرمسیری کند تا زمینه اشتغال بیشتر افراد بومی فراهم شود.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: دهه فجر جهاد کشاورزی صندوق کارآفرینی امید مجتمع گلخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر علوم تحقیقات فناوری با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

 رئیس دانشگاه یاسوج افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان