Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش ۱۶ میلیون دلار از این مملکت پول برد اما یک پیت حلبی هم نیاورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش مصطفوی رئیس کمیته حرفه ای سازی فوتبال ایران درباره برنامه مراسم پنالتی کودکان سرطانی به امیر عابدزاده که به همت یک موسسه خیریه اظهار داشت: ورزشکاران باید در کنار کسانی باشند که ناهنجاری های زندگی کمی اذیتشان می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی اجتماع روحیه قوی داشته باشد، این بچه ها هم بهتر می‌شوند. در این مراسم باید هزاران نفر می‌آمدند و این بچه هه چیزی نمی خواهند،  فقط باید حمایت شوند. دولت که این بچه ها را حمایت نمی کند و داروهایشان هم که رایگان نیست، کسی که در این اجتماع ها نباشد باخته. کسی که به اینجا می آید، صاحب همه چیز می شود.

وی افزود: مشهور شدن این عزیزان، مدیون همین بچه‌هاست که پی‌گیری‌شان می‌کنند و نباید رابطه یک‌طرفه باشد. فوتبالیست‌های ما با کمک این بچه‌ها بزرگ شده‌اند.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال در ادامه به صعود تیم ملی به جام جهانی اشاره کرد و گفت: فوتبال ملی زمانی دست فدراسیون آمد که کسی ۵ درصد امید به صعود نداشت. اوضاع فشلی داشتیم و معتقدم این فدراسیون با یک هم‌بستگی، کار بزرگی کرده. یک مرد بی‌ادعا به تیم ملی آمد و کار کرد که به ۱4 بازی برد رسیده. کی‌روش ۱۶ میلیون دلار از این مملکت پول برد اما یک پیت حلبی هم نیاورد. تیم ملی ما با سریع‌ترین صعود و کم‌ترین هزینه به این افتخار رسیده.

مصطفوی درباره حرف و حدیث هایی که در قبال حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی می شود، بیان کرد: اسکوچیچ باید سرمربی تیم ملی در جام جهانی بماند. بی‌انصافی است اگر او در قطر سرمربی تیم ملی نباشد و فدراسیون این اعتقاد را دارد. باید شکرگزار این وضعیت باشیم. مدیر کسی است که با تبعیض‌ها مبارزه کند و در این فدراسیون این همت هست. مدیریت دانش‌بنیانی داریم که جواب فوتبال در قرن ۲۱ را می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش سرمربی مشهور سال‌های نه جندان دور، با شغلی متفاوت به فوتبال بازگشت. مربی‌ای که پورتو را به قهرمانی در لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ اروپا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ هدایت کرد، تصمیم گرفت تا وارد بخش مدیریت در فوتبال شود.  

این قبلا یک فرضیه بود، اما اکنون رسمی شده است و ویاش بواش حداقل تا سال ۲۰۲۸ به عنوان رئیس باشگاه پورتو انتخاب شد. مربی سابق چلسی، تاتنهام، زنیت، شانگهای SIPG و المپیک مارسی به دوران ۴۲ ساله پینتو دا کوستا در پورتو در سمت ریاست باشگاه پورتو پایان داد و در انتخابات به عنوان رئیس باشگاه رای آورد.

تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت ۴۸ ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد