Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان حدود دو ماه پیش دچار تنش و درگیری‌هایی بود، با انتصاب اعتمادی به عنوان سرپرست حواشی آن کم شد، اما به تازگی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیگیر ابطال ابلاغ اعتمادی شده که در نتیجه آن دوباره تنش و درگیری‌ها شروع شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ششم خردادماه سال جاری انتخابات هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان اصفهان برگزار و "شهرام شاهزمانی" در دور دوم رأی‌گیری، با یک رأی بیشتر نسبت به "ایمان زیرک" به عنوان رئیس این هیئت به انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود یک ماه پس از برگزاری این انتخابات، اعضای مجمع نامه‌ای تحت عنوان "عدم تعامل شاهزمانی و عمل نکردن به وعده‌های خود" نوشته و آن را امضا کردند تا مجمع فوق‌العاده برگزار شود. در این بین فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی هم که اعتقاد داشت در مدت یک ماه نمی‌شود عملکرد کسی را بررسی کرد؛ از برگزاری مجمع فوق‌العاده امتناع و کار را به تصمیم وزارت ورزش و دادگاه حکمیت واگذار کرد. دادگاه حکمیت هم با حضور "مهدی علینژاد"، معاون توسعه ورزش‌قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، "مازیار ناظمی"، رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی و "محمد طباطبایی"، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد و به موجب رأی آن، به شهرام شاهزمانی یک ماه فرصت داده شد تا رأی اعضای مجمع را برگرداند، در غیر این صورت باید با تعامل فدراسیون و اداره کل تصمیمی در این خصوص گرفته شود.

شاهزمانی اما در مدت تعیین شده نتوانست رأی اعضای مجمع را برگرداند و محمد طباطبایی از اعضای اداره کل یک نفر را به عنوان سرپرست این هیئت مشخص کرد، ولی ناظمی حکم این سرپرست را صادر نکرد که در نتیجه آن، وزارت ورزش اختیار ابلاغ را به محمد طباطبایی داد. در ادامه ورزشکاران رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی که نسبت به این وضعیت اعتراض داشتند نامه‌ای برای "سیدرضا مرتضوی" استاندار اصفهان ارسال کردند و از او خواستند به این ماجرا ورود کند که در نتیجه آن، از جانب استاندار درخواست می‌شود جلسه‌ای برگزار و این موضوع را دوستانه حل کنند.

اما "محمدرضا اعتمادی" سرپرست تازه‌وارد هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان صحبتی با "مازیار ناظمی" داشت که دو طرف با یکدیگر به تعامل رسیدند و فدراسیون هم حکم سرپرستی اعتمادی را صادر کرد و شهرام شاهزمانی هم به صورت رسمی استعفا داد. چند روز اخیر محمد طباطبایی طی نامه‌ای، ابلاغ سرپرستی اعتمادی را به دلیل عدم تعامل با ورزشکاران و پیشکسوتان هیئت موتور سواری و اتومبیل‌رانی از او ابطال کرد که واکنش تعدادی از ورزشکاران را به همراه داشت؛ ورزشکاران در روز نخست در اعتراض به این تصمیمات ابتدا مقابل استانداری و در روز بعدی مقابل اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تجمع کردند که حتی بنا بر اطلاع منابع آگاه از بین افراد حاضر شخصی قصد خودسوزی هم داشته اما با اصرار دیگر ورزشکاران این کار را انجام نداده است.

مدیرکل به صورت مختار عمل می‌کند

در همین زمینه، حسن دواتگر، عضو کمیته درگ هیئت اتومبیل‌رانی در رابطه با اعتراض ورزشکاران مقابل استانداری و اداره کل ورزش و جوانان اصفهان، اظهار کرد: حکم سرپرستی اعتمادی از وزارت ورزش و جوانان است ولی طباطبایی آن را قبول ندارد و در اعتراضی که داشتیم هیچ جوابیه‌ای به افراد حاضر نداد. با امیر حسین بانکی و عباس مقتدایی نمایندگان استان اصفهان صحبت‌هایی شد که قرار شد هماهنگی‌های لازم برای دیدار با این دو انجام شود.

عضو کمیته درگ تصریح کرد: طباطبایی خارج از عرف، قانون و چارت و بدون هیچ سند، مدرکی و مجوزی در استان اصفهان به صورت مختار عمل می‌کند و متأسفانه هیچیک از ارگان‌های دولتی پیگیر فعالیت‌های مدیرکل نیست.

طباطبایی و اطرافیانش قصد دخالت در امور هیئت داشتند

در ادامه، محمد رضا اعتمادی، سرپرست برکنار شده هیئت موتور سواری و اتومبیل‌رانی، در رابطه با انتخاب شدن به عنوان سرپرست این هیئت اظهار کرد: این اتفاق به پیشنهاد محمد طباطبایی بود تا بعد از شاهزمانی سرپرست هیئت موتور سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان باشم، اما در فاصله کوتاهی انتظارات مدیرکل و اطرافیانشان زیاد شد و قصد مداخله در امور هیئت را داشتند که با مقاومت بنده مواجه شدند و بالاخره پس از دو ماه تعامل و تحمل وقتی متوجه شدند در چارچوب قانون عمل می‌کنم و اجازه دخالت نمی‌دهم خودشان ابلاغ را باطل کردند.

نامه ابطال حکم محمد رضا اعتمادی، سرپرست هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی

وی ادامه داد: به صورت قانونی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بدون هماهنگی با فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی نمی‌تواند تصمیمی بگیرد و این دو ارگان باید با یکدیگر تعامل داشته باشند. مأموریت اصلی سرپرست برگزاری انتخابات است تا رئیس هیئت مشخص شود که لازمه آن همکاری فدراسیون و اداره کل است، وقتی این تعامل نباشد نمی‌توان انتخاباتی برگزار کرد.

سرپرست هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان اصفهان تصریح کرد: طباطبایی دو بار برای برگزاری مجمع به فدراسیون نامه نوشت، اما تعاملی وجود نداشت و فدراسیون پاسخی نداد از طرفی دیگر باید ساختار مجمع را بر اساس آئین نامه جدید طراحی می‌کردیم و تعدادی از شهرستان‌ها رئیس پیشنهادی شهرستان خود را طی نامه‌ای معرفی کردند اما آقای طباطبایی توجهی نکرد، مدیرکل فقط می‌گوید می‌خواهم انتخابات را برگزار کنم، اما هیچ اقدام مؤثری در این خصوص انجام نمی‌دهد.

اعتمادی با بیان اینکه در زمان تجمع و خودسوزی آنجا نبودم و نمی‌توانم تأیید یا تکذیب کنم، گفت: اگر آقای طباطبایی ماجرای خودسوزی را تکذیب می‌کند، باید واقعیت را از شخصی که اقدام به خودسوزی کرده بپرسید.

به صورت قانونی سرپرست هیئت موتور سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان هستم

وی در رابطه با ادامه کار خود، گفت: به صورت قانونی سرپرست هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی هستم و وظیفه برگزاری تقویم ورزشی، آموزشی، اصلاح ساختار مجمع، ثبت نام و برگزاری انتخابات را دارم. کاری با مشارکت اداره کل باشد انجام می‌دهیم و اگر به هماهنگی بیشتری نیاز داشت از وزارت ورزش کمک می‌گیرم تا مدیرکل را متقاعد کند رفتاری در چارچوب قانون داشته باشد.

سرپرست هیئت موتور سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان در خصوص شرکت در انتخابات مجمع اظهار کرد: داوطلب ریاست نیستم و تنها در صورتی که ببینم مدیر توانمند و کار آمدی داوطلب نشده است به انتخابات هیئت ورود می‌کنم.

حاشیه‌های برخی هیئت‌ها به خاطر دخالت‌های مدیرکل و اطرافیانش است

اعتمادی با اشاره به اینکه خیلی از هیئت‌های ورزشی بهم ریختگی دارند، تصریح کرد: حاشیه‌های برخی هیئت‌ها به خاطر دخالت‌های غیر اصولی، غیر قانونی و توقعات متعدد مدیرکل و اطرافیان او است و تا این شرایط درست نشود نارضایتی‌های ورزشکاران بیشتر هم خواهد شد.

وی در رابطه با عدم تعامل با برخی ورزشکاران موتورسواری و اتومبیل‌رانی، گفت: در نامه برکناری من ذکر شده بود که با برخی پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران موتور سواری و اتومبیل‌رانی تعامل نداشتم و این موضوع درست است، اما طباطبایی نام پنج نفر از این افراد را بیاورد تا مردم متوجه شوند چرا تعامل نداشتم و هر انسان و با شخصیتی که در جایگاه من قرار بگیرد با این افراد تعامل نمی‌کند. فردی که می‌خواهد مسئولیتی را بگیرد باید یک سری صلاحیت‌ها داشته باشد و تقصیر من نیست که گزینه طباطبایی صلاحیت لازم را ندارد.

سرپرست هیئت موتور سواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان با بیان اینکه بیست و دوم آبان ماه طباطبایی من را به صورت کتبی به ناظمی معرفی کرد، اظهار کرد: ناظمی بیست و پنجم آبان ماه حکم سرپرستی من را صادر کرد ولی به دلیل اینکه یکدیگر را ندیده بودیم و جلسه نداشتیم این حکم در فدراسیون ماند و شاید هیچوقت لزوم نداشت که آن را ارائه دهند زیرا من گزینه اداره کل بودم نه فدراسیون اما وقتی فدراسیون عملکرد دو ماه من را رصد و ارزیابی کرد و از طرفی تحمیل‌های غیر قانونی اداره کل و در نهایت برکناری من را دیدند، اعلام کردند که از سوی فدراسیون ابلاغ دارم و باید به صورت قانونی کار خود را ادامه دهم.

اعتمادی در پایان اضافه کرد: امیدوارم با اصلاح رفتار مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیاز به طرح صحبت‌های دیگر نشود.

حکم سرپرستی را فدراسیون باید صادر کند

همچنین مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی در رابطه با تصمیم محمد طباطبایی برای تغییر سرپرست، اظهار کرد: مجمع فوق‌العاده برای برکناری شاهزمانی برگزار شد که به نظر مجمع احترام گذاشتیم و اعتمادی را که خود محمد طباطبایی معرفی کرده بود را قبول کردیم تا مجمع را برگزار کند و نمی‌دانم بر اساس کدام قانون مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان درخواست داده اعتمادی عزل شود. مرجع فدراسیون موتور سواری و اتومبیل‌رانی است که ما هم با اعتمادی مشکلی نداریم و این فرد کار خود را انجام می‌دهد.

وی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا محمد طباطبایی می‌تواند حکم سرپرستی اعتمادی را ابطال کند و سرپرستی دیگر بگذارد؟ تصریح کرد: حکم سرپرستی را فدراسیون باید صادر کند، اعتمادی کارمند اداره کل ورزش و جوانان است که طباطبایی این فرد را به صورت رسمی معرفی کرد و ما وظیفه داریم از خانواده موتورسواری و اتومبیل‌رانی حمایت کنیم. زمانی که اعتمادی انتخاب شد با او صحبت کردم و در حال حاضر کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و دلیلی برای جا به جایی افراد وجود ندارد.

اصفهان سال ۱۴۰۰ را از دست داد

رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل‌رانی ادامه داد: بعد از اعتمادی کسی نمی‌تواند سرپرست باشد و باید انتخابات برگزار شود. به من اعلام کردند پنجم بهمن ما مقدمات مجمع فراهم می‌شود ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که در مدت یک هفته تصمیم گرفتند سرپرست را عزل کنند و این موضوع عجیب است. اعتمادی باید بماند و مقدمات مجمع فراهم کند و تا پایان سال انتخابات را برگزار کنیم، این نا به سامانی‌ها نباید ادامه پیدا کند.

ناظمی با بیان اینکه با برکناری شاهزمانی هم موافق نبودم و به رأی مجمع احترام گذاشتیم، خاطر نشان کرد: یک مدیر خوب را از دست دادیم و در حال حاضر هم می‌گویند اعتمادی نباشد مگر می‌شود در یک سال چند نفر را برای یک هیئت انتخاب کرد؟ اصفهان سال ۱۴۰۰ را از دست داده و با این وضعیت ۱۴۰۱ هم از دست می‌رود پس باید برنامه‌ریزی شود و در ورزش آرامش ایجاد کنیم.

وی در پایان اضافه کرد: اعتمادی می‌ماند، ورزشکاران اصفهانی از سرپرست خود حمایت کنند تا مجمع برگزار شود زیرا ثبات مدیریت مهم است.

خبر خودسوزی کذب است!

در پاسخ به صحبت‌های فوق، محمد طباطبایی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با تکذیب خود سوزی یکی از معترضان موتور سواری و اتومبیلرانی، اظهار کرد: روز گذشته سه نفر از ورزشکاران موتورسوار در خصوص بحث تغییر سرپرست به اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کردند و زمان ملاقات می‌خواستند که پس از صحبت با رئیس دفتر ظاهراً متقاعد می‌شوند و بعد از ملاقات با حراست اداره از سازمان بیرون می‌روند.

وی ادامه داد: متأسفانه کانال تلگرامی در فضای مجازی، بین مردم دروغ پخش می‌کند و این خبر خودسوزی را که کذب است، همین کانال پخش کرده است. قطعاً از طریق مراجع قضائی پیگیر ماجرا هستیم. این کانال تلگرامی مدتی است که علیه ورزش استان می‌نویسد و هر زمانی اداره کل ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش اقدامی انجام می‌دهد، موفقیت‌های ورزش اصفهان را به چالش می‌کشد و سعی در سیاه‌نمایی و فرافکنی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه شهرام شاهزمانی با رأی حکمیت و به درخواست اعضای مجمع برکنار شد و ربطی به اداره کل نداشت، تصریح کرد: اعضای مجمع درخواست مجمع فوق‌العاده دادند که مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل‌رانی مجمع را برگزار نکرد و علینژاد معاون وزارت ورزش جلسه حکمیت را برگزار کرد که زمانی یک ماه به شاهزمانی داده شد تا رأی مجمع را برگرداند در غیر این صورت سرپرست معرفی می‌کنیم، ناظمی هم برگه حکمیت را امضا کرد.

ابلاغ اعتمادی از سوی فدراسیون به تازگی، برای ایجاد تنش صادر شده است

طباطبایی افزود: شاهزمانی موفق نشد رأی اعضای مجمع را برگرداند و ما هم اعتمادی را به فدراسیون معرفی کردیم تا ابلاغ سرپرستی او صادر شود، اما ناظمی ابلاغ او را صادر نکرد. ابلاغی که در حال حاضر فدراسیون برای سرپرستی اعتمادی داده در سیستم اتوماسیون ثبت نشده و در سیستم چارگون موجود نیست و این ابلاغ پس از درخواست من برای ابطال حکم اعتمادی به تاریخ قبل زده شده تا تنش‌ها را ادامه دهند، ما هم این موضوع را از طریق دستگاه‌های نظارتی پیگیری می‌کنیم. حکم فدراسیون اعتمادی پیش این شخص هم نیست و از طریق پیام رسان واتساپ برای او فرستاده شده است.

وی خاطر نشان کرد: جالب است که بدانید ناظمی تا هفته گذشته نامه‌ای می‌خواست برای هیئت ارسال کند هنوز به نام شاهزمانی صادر می‌کرد، چند روز پیش نامه زدیم و از فدراسیون خواستیم که اجازه ثبت نام و برگزاری انتخابات را دهند ولی مخالفت کردند و گفتند در حال بررسی سرپرست انتخاب شده از سوی شما هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص حکم ابطال اعتمادی، گفت: فردی که به عنوان سرپرست معرفی کردیم، طی دو ماه اخیر موفق نشد با گروه‌های مخالف تعامل داشته باشد و در همین راستا وزارت ورزش نامه‌ای زد که به این موضوع رسیدگی کنم. با اعتمادی صحبت کردم تا تغییر و تحولی در کار خود ایجاد و از همه پتانسیل موتور سواری اصفهان استفاده کند، اما متأسفانه نتوانست این کار را انجام دهد و تصمیم گرفتیم علی حسینی رئیس یکی از هیئت‌های موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان شاهین شهر را به جای اعتمادی بگذاریم.

بیشترین شکایت را در کشور فدراسیون موتور سواری و اتومبیل‌رانی دارد

طباطبایی در خصوص حاشیه‌های فراوان هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، اظهار کرد: بیشترین شکایت را در کشور فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی دارد، ناظمی فردی است که به امضا خود پایبند نیست.

تصویر نامه‌ای که از سوی اداره کل ورزش و جوانان در اختیار خبرگزاری ایمنا قرار داده شده است و نشان می‌دهد تاریخ آن مربوط به بیست و پنجم آبان ماه ۱۴۰۰ است و مازیار ناظمی حکم محمد رضا اعتمادی را صادر کرده است. تصویر نامه‌ای دیگر در تاریخ بیست و ششم دی ماه ۱۴۰۰ از رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیل‌رانی به رؤسای هیئت‌های کشور که در رونوشت نامه به شاه زمانی اشاره شده است. این در حالی است که بنا به استناد نامه قبلی حکم سرپرست جدید بیست و پنجم آبان ماه ابلاغ شده است.

به گزارش ایمنا، فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی همچنان اعتمادی را سرپرست هیئت می‌داند که باید مجمع انتخاباتی را برگزار کرده و مشغول به کار باشد اما از طرف دیگر محمد طباطبایی اعتقاد دارد فدراسیون حکم سرپرستی اعتمادی را به تازگی صادر کرده، اما تاریخ آن را بیست و پنجم آبان ماه سال جاری اعلام کرده است. رئیس اداره کل ورزش و جوانان با استناد با نامه فوق از اشتباهات رئیس فدراسیون پرده بر می‌دارد.

کد خبر 552763

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتومبیلرانی هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان اتومبیلرانی سرعت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی فدراسیون اتومبیل رانی موتورسواری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی کل ورزش و جوانان استان اصفهان موتورسواری و اتومبیل رانی اداره کل ورزش و جوانان بیست و پنجم آبان ماه کل ورزش و جوانان مجمع را برگرداند مجمع فوق العاده استان اصفهان عنوان سرپرست صورت قانونی محمد طباطبایی مازیار ناظمی حکم سرپرست اعضای مجمع وزارت ورزش اداره کل انتخاب شد هیئت ها کار خود نامه ای دو ماه یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش باستانی استان یزد با بیان اینکه از کودکی با ورزش باستانی آشنا بودم، اظهار کرد: در آن زمان زورخانه ها جایگاه ویژه ای داشت و علما، بازاریان متدین و افراد معتقد در این فضا حضور می یافتند و فضا به قدری معنوی و روحانی بود که مردم خود را مکلف به احترام به این مکان می دانستند.

وی با اشاره به اینکه سر در ورودی زورخانه ها و سر در حجره طلاب کوتاه گرفته می شد تا کسی که می خواست وارد شود، متواضعانه وارد شود، عنوان کرد: این معماری نشانگر این است که انسان در مرکز علم و ورزش باید اخلاق‌مدار و دارای تواضع و خشوع باشد.

آیت الله ناصری ادامه داد: تواضع در برابر خداود متعال، ادب، گذشت، جوانمردی و ... از جمله خصلت هایی بود که در ورزش زورخانه ای وجود داشت و جای خرسندی است که این روحیات هنوز هم در زورخانه ها مورد توجه است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: دل سپردن به ائمه اطهار(ع)، معنویتی است که در زورخانه ها به شکل پررنگی وجود دارد و این روحیه قابل تقدیر، هر روز در ورزش زورخانه ای در حال تقویت است.

وی ادامه داد: گذشت و جوانمردی که در اثر ورزش باستانی در انسان به وجود می آید، ایستادگی در مقابل فساد را افزایش می دهد و افرادی غیرتمند در این ورزش تربیت می شوند.

آیت الله ناصری عنوان کرد: فرهنگ دینی، غیرت، جوانمردی و ایثار ورزشکاران باستانی مثال زدنی و قابل تقدیر است و داستانها و حکایات بسیاری در این زمینه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این افراد در مبارزات انقلاب نیز از پیشتازان مبارزات بودند، تصریح کرد: ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود و خدمتگزاری به مردم نیز شاخصه اصلی آنهاست.

آیت الله ناصری تاکید کرد: اگر این روحیات به محله های ما بیاید و مجددا در برخی محلات احیا شود، شاهد اتفاقات خوبی در محلات و در میان مردم خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خطاب به ورزشکاران عنوان کرد: روحیات و درس های خود را به نسل جوان انتقال دهید و در نظر داشته باشید که هر کدام از شما می تواند معلمی برای یک نوجوان باشد و روحیه غیرت، دین مداری و ... را در نوجوانان تقویت کنید.

در این مراسم از پیشکسوتان و ورزشکاران موفق در زمینه ورزش باستانی تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم