Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته اخلاق آرای خود را در خصوص پرونده های مطروحه اعلام کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته اخلاق رأی محکومیت صادره علیه رضا طلایی منش، سرمربی تیم بزرگسالان شهرداری همدان طی صدور دادنامه کمیته استیناف، قطعیت یافته است و وی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و دو مسابقه محرومیت تعلیقی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس از هرگونه فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه ها ممانعت بعمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود.

*با توجه به اینکه رأی محکومیت صادره علیه مهدی آقازاده، مدیرعامل سپیدرود رشت قطعیت یافته است و وی به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی و دو مسابقه محرومیت تعلیقی محکوم شد. بر  همین اساس از هرگونه فعالیت نامبرده در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه ها ممانعت بعمل آمده و نتیجه به کمیته اخلاق گزارش شود.

*با اعلام کمیته اخلاق عباس قانع عزآبادی و مهدی محمدی، طبق بند یک ماده ۵۲ و بند یک ماده ۶۳ ایین نامه اخلاق فدراسیون فوتبال، فعالیت افراد فوق در حوزه فوتبال بلامانع است و می توانند از این پس به فعالیت های خود در حوزه فوتبال ادامه دهند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حوزه فوتبال کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • سودآوری بالای صنعت لنج‌سازی در قشم
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس