Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@01:16:36 GMT

خط قرمز لمپارد؛ گزینه بعدی آرسنال هم پرید!

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۶۳۴۲

خط قرمز لمپارد؛ گزینه بعدی آرسنال هم پرید!

فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی به مدیران اورتون که همه پیشنهادات برای دومینیک کالورت لوین را رد کنند.

به گزارش "ورزش سه"، توافقات برای حضور فرانک لمپارد، اسطوره انگلیسی باشگاه چلسی و سرمربی سابق انجام شد و او هدایت این تیم آبی پوش بندر لیورپول را به عهده گرفت. اما به نظر می رسد فرانک لمپارد پیش از توافق با مدیران اورتون شرط و شروطی برای هدایت این تیم داشته و یکی از آنها حفظ کالورت لوین، مهاجم گلزن این تیم برای فصول آینده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اتفاق در حالی رخ داده که آرسنال علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشته و تحرکات برای خرید او در فصل تابستان را آغاز کرده است. اما نشریه دیلی میل در گزارشی مدعی شد شانس آرسنال برای جذب کالورت لوین در تابستان با انتصاب فرانک لمپارد به عنوان سرمربی اورتون کاهش یافته است.

 

 

فرانک لمپارد در طول مذاکرات خود برای قبول این شغل، تاکید کرد که قصد دارد تیم را حول قدرت کالورت لوین بسازد و حفظ این بازیکن برای فصول پیش رو برای اورتون ضروری خواهد بود. بدین ترتیب به نظر می رسد میکل آرتتا در جذب یکی دیگر از گزینه های مورد نظر خود برای تقویت خط حمله تیمش ناکام خواهد ماند.

 

پیر آمریک اوبامیانگ، کاپیتان گابنی توپچی ها جایی در تفکرات میکل آرتتا نداشته و راهی بارسلونا شد، پس آنها به دنبال جذب یک مهاجم جدید هستند. همین چندی قبل آرسنال با پیشنهاد هنگفت 73 میلیون پوندی برای خرید دوسان ولاهوویچ، ستاره صربستانی فیورنتینا رسما وارد عمل شد. اما علیرغم تمایل باشگاه ایتالیایی، خود ولاهوویچ علاقه ای به انتقال به لندن نداشته و در نهایت به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت داد.

 

 

چلسی اورتون فرانک لمپارد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی اورتون فرانک لمپارد فرانک لمپارد کالورت لوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا

 بارسا حالا به خیرونا وابسته است تا لیگ را در رده دوم به پایان برساند و بتواند به دوره بعدی سوپرجام اسپانیا راه یابد. شرکت در این بازی‌ها برای بارسا 6 میلیون یورو درآمدزایی دارد. 

شکست 4-2 در مونتیلیوی، بلوگرانا را مجبور می‌کند که در چهار بازی بعدی یک امتیاز هم از دست ندهد. با توجه به تقویم بازی‌ها، به نظر می‌رسد بازی‌های بعدی خیروها کمی ساده‌تر از بارسلونا باشد. برای خیرونا بازی برابر ویارئال و نیز در زمین والنسیا دشوارترین خواهد بود و بارسلونا برابر سوسیداد و سویا کار سختی خواهد داشت.

هفته بعد بارسا دوشنبه باید در زمین خود برابر سوسیداد قرار بگیرد در حالی که خیرونا جمعه شب میهمان آلاوس است.

تقویم بازی‌های خیرونا و بارسا تا هفته پایانی

خیرونا (73 امتیاز)
هفته 35: آلاوس-خیرونا
هفته 36: خیرونا-ویارئال
هفته 37: والنسیا-خیرونا
هفته 38: خیرونا-گرانادا

بارسلونا (72 امتیاز)
هفته 35: بارسا - رئال سوسیداد
هفته 36: آلمریا-بارسا
هفته 37: بارسا-رایو وایکانو
هفته 38: سویا-بارسا

 

دیگر خبرها

  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد +شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
  • دستیابی به دانش چاپگر سه بعدی دندانپزشکی
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ