Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:19:54 GMT

اجرای ۲۰ ویژه برنامه دهه فجر در مساجد فارس

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۶۷۴۲

اجرای ۲۰ ویژه برنامه دهه فجر در مساجد فارس

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین امیدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: بر اساس حکمی که به این دستگاه ارسال شده است ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به عنوان مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان است که در این کمیته صدا و سیما، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، اداره کل‌های تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه، ستادهای کانون‌های مساجد، اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر و سازمان‌های بسیج مساجد و محلات سپاه فجر و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز عضویت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با یادآوری نقش محوری مساجد در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد: مساجد یکی از اساسی‌ترین پایگاه‌های مردمی در تمامی اوقات بوده است و در طول تاریخ مساجد محور فعالیت‌های اجتماعی مردم بوده است این در حالی است که در دوران شیوع کرونا نیز مساجد محلی برای مقابله با این ویروس شدند لازم به ذکر است که در راستای گرامیداشت دهه فجر تمامی ظرفیت‌های موجود در این بخش استفاده شده تا بتوان جشن‌های دهه فجر را به خوبی برگزار کرد..

وی در خصوص برنامه‌ریزی های صورت گرفته نیز تصریح کرد: فضاسازی و تبلیغات محیطی با نصب پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی و بنر و پارچه نوشته‌های حاوی سخنان امام (ره) و مقام معظم رهبری، برگزاری مراسم‌های آغاز دهه فجر و بزرگداشت ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام راحل (ره) و انتشار پیام در فضای مجازی و برپایی نمایشگاه‌های معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی همراه با بازخوانی جنایت‌های رژیم پهلوی در قالب عکس و کاریکاتور برگزار می‌شود.

او افزود: برپایی جشن‌های مردمی انقلاب و مراسم‌های بزرگداشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه با راه‌اندازی کاروان‌های شادی به صورت خودرویی، برگزاری نشست‌های حضوری و مجازی بصیرتی و روشنگری با موضوع دستاوردهای انقلاب، بیانیه گام دوم و نقش مساجد در پیروزی انقلاب همراه با پاسخگویی به شبهات و سوالات نوجوانان و جوانان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و پیشکسوتان انقلاب، برپایی یادواره و محافل انس با شهدا نیز از دیگر برنامه‌ها است.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد فارس با اشاره به برنامه‌ریزی پخش گلبانگ الله اکبر از ماذنه‌های مساجد و بقاع متبرکه و نورافشانی در شب ۲۲ بهمن، گفت: برنامه‌های قرآنی نیز شامل برپایی محافل انس با قران کریم با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری، برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر ویژه نوجوانان و اهدای ثواب طرح «تلاوت نور» به روح شهدای انقلاب در حال برگزاری است.

کد خبر 5415242

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری 22 بهمن دهه فجر کانون مساجد دهه فجر ویروس کرونا بوشهر مطالبات مردم گیلان از دولت آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه تعطیلی مدارس اردبیل عکس استانها زنگ انقلاب دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حکمت داجیلری شامگاه یکشنبه در همایش شوراهای بخش خرم آباد ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس شوراها گفت: شورا به عنوان نماد خرد جمعی و نماد مردم سالاری دینی بوده و عامل وحدت و انسجام و عامل تحول و توسعه می‌تواند باشد.

وی افزود: تحولات بزرگی با وجود شوراها در روستاها و شهرهای ایجاد شده و شوراها بعنوان عصاره مردم و بازوی دولت به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن اظهار داشت: انتظارما از شوراها این است که راضی به برنامه کوتاه مدت و برنامه‌های خرد نباشند بلکه با افق دید بلند و با نگاه توسعه پایدار در محلات خویش کار کنند.

وی ادامه داد: اگر نگاه ما در برنامه ریزی غرب مازندران، گردشگری است، این صنعت نیازمند زیرساخت بوده که یکی از آنها توسعه راه‌ها است در حالی که برخی روستاها حاضر نیستند معابر خود را تعریض کنند.

داجیلری تصریح کرد: نگاه توسعه محور شوراها بسیار می‌تواند کارساز باشد. این موضوع در نگاه مشاوران طرح هادی هم ضرورت دارد.

فرماندار تنکابن با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد؛ در بازنگری طرح هادی روستاها، کاهش اراضی مسکونی را داریم و این مسئله با تاکید رهبر انقلاب بر جوانی جمعیت منافات دارد.

کد خبر 6097693

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • برپایی دسته‌های عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • امام صادق (ع) محور وحدت بین مذاهب اسلامی است
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند