Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@10:11:50 GMT

معرفی فیلم‌های جشنواره فجر ۴۰ / برف آخر + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۶۸۸۵

معرفی فیلم‌های جشنواره فجر ۴۰ / برف آخر + تصاویر

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، جشنوارهٔ فیلم فجر مهم‌ترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱ تاکنون در میانه بهمن ماه هر سال در تهران برگزار می‌گردد. تاکنون ۳۹ دوره از این جشنواره برگزار شده‌است که آخرین آن در بهمن ۱۳۹۹ بوده است. این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

معرفی فیلم‌های جشنواره فجر ۴۰/ علفزار + تصاویر

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

در چهلمین جشنواره فیلم فجر ۲۲ فیلم سینمایی در بخش سودای سیمرغ حضور دارند که در ادامه به معرفی یکی از آنها می پردازیم:

فیلم برف آخر به کارگردانی امیرحسین عسگری در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران به تهیه کنندگی حسن مصطفوی و در ژانر اجتماعی ، خانوادگی می‌ باشد.

برف آخر در شرایط سخت و سرد شمال کشور ساخته شده و نگاهی متفاوت به روزمرگی‌های یک دامپزشک دارد. 

 امین حیایی، لادن مستوفی، مجید صالحی، نوشین مسعودیان، صادق ملک، امیر مشهدی عباس، امیرعباس رودگر صفاری و مهدی مهربان در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی داشته‌اند.

 احسان علیخانی، حمیدرضا علی‌نژاد، امیرحسین عسگری و حسن مصطفوی نیز سرمایه‌گذاران این فیلم سینمایی هستند.

سایر عوامل و دست‌اندرکاران «برف آخر» عبارتند از:

کارگردان: امیرحسین عسگری، نویسندگان: امیرحسین عسگری، امیرمحمد عبدی، سیدحسن حسینی، مدیرفیلم برداری :آرمان فیاض، تدوین: اسماعیل علیزاده، صدابردار : امیر حاتمی، طراح گریم : امید گلزاده، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، طراح صحنه و لباس : علی نصیری نیا، طراح جلوه های بصری: کامیار شفیعی پور، مدیر برنامه ریزی : لاله مستوفی، دستیار اول کارگردان: رضا کشاورزی، دستیار اول فیلم بردار: سعید خراسانی، عکاس :حسن شجاعی، منشی صحنه : شیما باقری، مدیر تدارکات : محمد میسمی، مدیر تولید :علی بهرمند ، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، محصول: موسسه فرهنگی هنری رسانه کهن وانیا،  تهیه کننده: حسن مصطفوی.

امیرحسین عسگری

امیر حسین عسگری متولد اول آذر ماه ۱۳۵۷ تهران است. وی فعالیت هنری خود را با بازیگری تئاتر آغاز کرد و طولی نکشید تا کارگردانی و نویسندگی را نیز در این عرصه تجربه کند. او همچنین در سال ۱۳۸۲ تحصیلات اش را در مقطع کارشناسی در دانشکده هنرهای دراماتیک در رشته بازیگری به پایان رساند و پس از آن وارد عرصه سینما و تلویزیون شد.

چرت کوتاه، باشه برای بعد و بدون مرز از ساخته های قبلی وی می باشند.

حسن مصطفوی

حسن مصطفوی ( ۱۸ اسفند ۱۳۵۸ تهران ) تهیه کننده، مجری طرح و مدیر تولید سینما اهل ایران است. او کارش را با تئاتر شروع کرد و پس از ساخت چندین فیلم کوتاه و مستند وارد حرفه مدیریت تولید در سینما شد. او که دانش آموخته رشته فیلمسازی ست و با کارگردان های مطرحی ازجمله اصغر فرهادی، مهدی فخیم زاده، بهمن قبادی، محمدحسین لطیفی، نیکی کریمی، حسن فتحی، محسن تنابنده،  هومن سیدی، مهران مدیری و فرامرز قریبیان فعالیت داشته است. همچنین یکبار در خانه سینما یکبار هم در جشن مدیران تولید سینمای ایران مورد تقدیر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

صفیه رجایی هرندی کد خبر: 1128264 برچسب‌ها اخبار سینما

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار سینما امیرحسین عسگری حسن مصطفوی برف آخر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پروژه، دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی شب گذشته ۹ اردیبهشت ماه در جمع پرشور مردم اکومال کرج در ۵ سانس برگزار شد.

در این اکران که با استقبال مخاطبان همراه بود، جواد عزتی و کامران حجازی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم و همچنین عباس جمشیدی‌فر و شبنم قربانی از بازیگران این اثر حضور داشتند.

پیش از نمایش فیلم، عباس جمشیدی‌فر ضمن خوشامدگویی به مهمانان بیان کرد: بسیار خوشحالیم که اینجا حضور داریم و قرار است در کنار شما «تمساح خونی» را تماشا کنیم. ممنون که ما را حمایت و این فیلم را در سینما تماشا می‌کنید.

سپس جواد عزتی در سخنانی کوتاه اظهار کرد: امیدوارم از فیلم خوشتان بیاید و آن را به دوستان خود پیشنهاد دهید که در سینما ببینند.

وی یادآور شد: از همه شما و دیگر تماشاگران عزیزی که این فیلم را در سینما می‌بینند و دیده‌اند، تشکر می‌کنم و باید بگویم که اگر در حال حاضر سینما رونق دارد، به برکت حضور شماست. دستتان را می بوسم و از همه شما بسیار ممنونم.

«تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی و تهیه‌کنندگی کامران حجازی تا امروز صدرنشین جدول فروش ۱۴۰۳ بوده است و به تازگی از مرز دومیلیون تماشاگر در سینماها عبور کرده و مجموع فروش آن به ۱۲۵ میلیارد تومان رسیده است.

در این کمدی اکشن سینمایی جواد عزتی، عباس جمشیدی‌فر، الناز حبیبی، بهزاد خلج، شبنم قربانی و سعید آقاخانی در این کمدی نقش‌آفرینی می‌کنند و پخش این فیلم سینمایی برعهده شهرفرنگ است.

کد خبر 6092127

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • «همسایه شما، زهره» بیانگر بی‌مهری جامعه/ درخشنده دردی لاعلاج ساخته است
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها