Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصولگرایان در سال ۹۸ به دنبال انتخابات پرشور بودند فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی برای دولت ترمز ایجاد نکند برخی سیاسیون با نیات انتخاباتی دست به تخریب دولت می‌زنند مجلسی‌ها شبانه‌روز برای مردم خدمت کنند مردم با معیار سفره خود از مجلس رضایت ندارند نمایندگان جوانی که هیجانی عمل می‌کنند

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبر آنلاین، عیار پایین نمایندگان مجلس در دو دوره اخیر این سوال را ایجاد کرده که شاید تکیه بر لیست‌های انتخاباتی تنها به نفع جریانات سیاسی تمام شود و هیچ خروجی محسوسی برای مردم و زندگی آنها نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تاکید بر لیست‌های انتخاباتی آسیب‌هایی را برای جریانات سیاسی نیز داشته است. برای مثال در داستان پرحاشیه ورود اصولگرایان به مجلس یازدهم بخشی از نیروهای سنتی و باسابقه این جریان در نتیجه زدوبندهای لحظات آخری، از فهرست نهایی ائتلاف نیروهای انقلاب بیرون ماندند.

در همین رابطه ابوالفضل قناعتی می‌گوید؛ مجلس یازدهم با ترکیبی کار خود را آغاز کرده که می‌تواند بر اساس ظرفیت موجود در کشور کمی تغییر در وضعیت بد اقتصادی ایجاد کند.

او تأکید می‌کند؛ انتظارات مردم و رهبر انقلاب از مجلس انقلابی بسیار بالا است و آنها باید به گونه‌ای در سال آینده عمل کنند که مردم نسبت به اصولگرایان و شاکله مجلس یازدهم خوشبین شوند.

اصولگرایان در سال ۹۸ به دنبال انتخابات پرشور بودند

ابوالفضل قناعتی عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در خصوص فعالیت زودهنگام بخشی از اصولگرایان برای حضور قوی در انتخابات مجلس در سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: در زمان انتخابات سال ۹۸ جریان اصولگرا تصمیم گرفت در چندین شاخه با اتکا به نیروهای جوان و باتجربه آن هم با تمام ظرفیت خود تلاش کند تا علی‌رغم وجود فضای بدبینی جامعه به انتخابات که حاصل عملکرد دولت دوازدهم بود، مردم را به شرکت در پای صندوق‌های رأی ترغیب کند.

وی تأکید کرد: تعدد چند لیست از سوی اصولگرایان در سال ۹۸ نشان از آن داشت که این جریان تصمیم ندارد تنها بر یکسری افراد تأکید کند و جامعه را در مواجهه با چندین لیست با سلایق مختلف در ذیل جریان اصولگرا قرار داد.

فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی برای دولت ترمز ایجاد نکند

این فعال سیاسی اصولگرا در خصوص برخی تحرکات انتخاباتی اصولگرایان، عنوان داشت: آشنا کردن مردم با اندیشه‌ها مختلف جریان اصولگرا از هم اکنون برای مشارکت بیشتر ایشان در انتخابات سال ۱۴۰۲ امری پسندیده است، اما این دست فعالیت‌های سیاسی نباید خللی در حرکت دولت فعلی و جریان سیاسی وجود ایجاد کند.

قناعتی بیان داشت: امروز شاهد اراده دولت برای بهبود وضعیت کشور به خصوص در بخش اقتصاد هستیم، به همین دلیل فعالیت‌های سیاسی اصولگرایان خواه از سوی برخی تشکل های سیاسی اصولگرا چون جامعه اسلامی مهندسین نباید به گونه‌ای باشد که در میان مردم ایجاد یأس کند و بر روند خدمت‌رسانی دولت تأثیر بگذارد.

برخی سیاسیون با نیات انتخاباتی دست به تخریب دولت می‌زنند

این عضو سابق شورای شهر تهران تصریح کرد: برخی از سیاسیون گاهی با نیات انتخاباتی دست به تخریب برخی فعالیت‌های انجام شده از سوی دولت یا حاکمیت می‌زنند که جریان اصولگرا باید مراقب باشد تا در فعالیت‌های زودهنگام انتخاباتی چنین افرادی ایفای نقش نکنند.

مجلسی‌ها شبانه‌روز برای مردم خدمت کنند

وی در مواجهه با این پرسش که آیا عملکرد مجلس یازدهم در دو سال اخیر می‌تواند مردم برای اعتماد دوباره به لیست‌های اصولگرایان ترغیب کند، اظهار داشت: مجلس یازدهم یک مدال بسیار خوب در ابتدای کار از مقام معظم رهبری دریافت کرد که همین نگاه ویژه ایشان به نمایندگان فعلی وظیفه آنها را بسیار سنگین می‌کند و آنها باید برای رضایت رهبر انقلاب و مردم به صورت شبانه‌روزی کار و خدمت‌رسانی کنند.

قناعتی بیان داشت: اگر منصفانه به وضعیت کشور و فشارهای مختلف نگاه کنیم، دست مجلس شورای اسلامی برای خدمت‌رسانی کمی بسته است، اما با همین اختیارات موجود؛ نمایندگان فعلی می‌توانستند عملکرد بهتری از خود به جا بگذارند.

وی گفت: اعضای پارلمان باید پویاتر عمل کنند، و با نظارت دقیق‌تر بخشی از مشکلات موجود در جامعه را حل و فصل و یا کمرنگ کنند.

مردم با معیار سفره خود از مجلس رضایت ندارند

قناعتی با اشاره به نگاه مردم به مجلسی‌ها، ابراز داشت: مردم عملکرد مجلس را با سفره خود مقایسه می‌کنند و همان نارضایتی‌هایی که نسبت به دولت روحانی داشتند، به مجلس یازدهم تسری می‌دهند.

این فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: مردم از برخی مسائل پشت پرده کشور بی‌خبر هستند و اطلاع کاملی از وضعیت بد اقتصادی پیش آمده به دلیل برخی فشارهای خارجی ندارند، به همین مجلس فعلی را همچون مجلس دهم ناکارآمد و بی‌توجه به وضعیت معیشت خود فرض می‌کنند. آنها با خود می‌گویند چرا با ورود «مجلس انقلابی» وضعیت سفره معیشتی آنها بدتر شد.

نمایندگان جوانی که هیجانی عمل می‌کنند

قناعتی در خصوص برخی هیجانات موجود در میان مجلسی‌ها، اظهار داشت: بنده یکی از مدافعان جوانگرایی هستم، اما بر این باورم که یک جوان باید تمام توان خود را در بخش‌های اجرایی به کار بگیرد و نباید هیجان و انگیزه جوانی او در بخش مهمی همچون قوه قانونگذار در کشور به کار گرفته شود.

وی تأکید کرد: یک نماینده مجلس باید حداقل ۲۰ سال کار اجرایی کرده باشد تا بر اساس تجارب خود بتواند در جایگاه تصمیم‌گیری و قانونگذاری قرار بگیرد.

این فعال سیاسی اصولگرا ابراز داشت: بخشی از جوانان حاضر در پارلمان سابقه اجرایی ندارند و باید از ظرفیت آنها در وزارتخانه‌های مختلف استفاده می‌شد. قطعا نگاه رهبر انقلاب به مقوله جوانگرایی نیز بهره‌گیری از آن دسته از جوانانی است که در جایگاه مسئولیتی خود بتوانند مثمر ثمر واقع شود.

قناعتی در پایان گفت: بنده امیدوارم در مجلس دوازدهم کسانی حاضر شوند که با کمیسیون‌های تخصصی متبوع خود از نظر تخصص و تجربه ارتباط کاملا منطقی داشته باشند.

منبع: خبر آنلاین این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد نمایندگان مجلس مجلس مجلس یازدهم مجلس انقلابی اصولگرا بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط ابتلای ۵تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کرونا مجلس یازدهم چند درصد از جامعه را نمایندگی می‌ کند؟ تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی ایران ​تاکنون مراحلی برای استیضاح وزیر بهداشت طی نشده است میز کار میرسلیم در مجلس + عکس سرنوشت مبهم طرح شفافیت در مجلس انقلابی ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها ارزش سهام عدالت من (۱۳ بهمن ماه) مردم سوال می کنند چرا با ورود «مجلس انقلابی» سفره آنها کوچک تر شد؟ عوامل که در خوب شدن کرونا تاخیر ایجاد می کند حجاب در سواحل هرمزگان نگران کننده است؛ نیازمند دستگاه قدرتمند هستیم موافقت کمیسیون تلفیق با واگذاری مجوز معادن تعطیل در قالب شرکت سهامی عام در بازار سرمایه تاندونک چه اثری بر گردن درد دارد؟ طلا و سکه ارزان شد آبگرمکن تا ۲۰ میلیون هم قیمت خورد (جدول) دستور توقف رشد قیمت ها کارساز نشد! حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان در پایتخت قرمز توزیع سوخت در آلمان مورد حمله سایبری قرار گرفت شاخص کل با افت ۳۱واحدی معاملات را به پایان برد ضرورت پوشاندن سر در هوای سرد چیست؟ خروج پول ۴۶۰ میلیاردی در آخرین روز معاملاتی هفته ۲۰۶ تیپ دو ۱۵ میلیون تومان گران شد ​متن نامه رییسی به قالیباف برای اعمال اصلاحات در بودجه ۱۴۰۱ هیچ فردی به خاطر فقر مالی از خدمات حقوقی محروم نمی‌ شود افزایش ۴ برابری مراجعین سرپایی مبتلا به کرونا ارائه کارت یارانه ای جدید از ابتدای ۱۴۰۱ فردا T۵؛ ایمنی در کلاس جهانی تحریم‌ ها علیه ایران باید تشدید شود روش کلینیکی برای پرپشت شدن موی سر مجلس موافق افزایش حقوق بازنشستگان است؟ ۲ میلیون برگه اوراق مرابحه با سود ۱۸ درصد پذیره‌ نویسی می‌ شود راه اندازی رمزارز مخصوص متا یک اشتباه بود محدودیت‌ ها مطابق با شرایط استان ها اعمال می شود دلار آزاد در مدار نزولی؛ آماده برای سقوط؟ صندوق توسعه ملی باید بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ذخیره داشت! بهره مندی از بهترین کیفیت دستگاه برش لیزر با خرید در سیمای شهر تشخیص بیماری از روی تغییر شکل انگشتان دست لوکس ترین مدل های اتو چند؟ خودروسازان توانایی افزایش تولید خودرو را دارند؟ انحصار بیشتر در بازار برنج با ورود نهادهای حاکمیتی / منابع آبی قربانی خودکفایی می شود با خرید فرش مشهد، خانه خود را به زیبایی فرش کنید نوسانات عجیب قیمت خودرو / رشد ناگهانی قیمت کوئیک و ساینا آخرین اظهار نظر معاون پلیس راهور درباره برگ سبز خودرو چطور بر روی مک ویندوز نصب کنیم؟ قیمت سکه امروز چند؟ (۱۴۰۰/۱۱/۱۳)​​ درباره مثلث صورتی داخل چشم چه می دانید؟ تبدیل وضعیت پرستاران در انتظار تعیین تکلیف بودجه ۱۴۰۱ خوراکی های ممنوع در لاغری ! نحوه تشخیص فوری و اورژانس ایست قلبی قیمت دلار ۱۳ بهمن ماه۱۴۰۰ دستگیری ۱۰۰ متخلف در رابطه با ارز ۴۲۰۰ تومانی چرا رتبه بندی معلمان اجرا نمی شود؟ دستور رییسی برای مدیریت قیمت اقلام خوراکی پرفروش‌ترین جاروبرقی‌ های بازار چند؟ (جدول) این عادات به چشم آسیب می زند مصوبات کمیسیون تلفیق برای حمایت و رونق بورس نجات ۳۵ درصدی مبتلایان به سرطان DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس مجلس یازدهم مجلس انقلابی اصولگرا جریان اصولگرا سیاسی اصولگرا مجلس انقلابی مجلس یازدهم مجلسی ها سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است

میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی گفت: اگر قانون موضوعی را تکلیف کرده باشد و دستگاه های اجرایی از آن استنکاف کنند هم ما به آن رسیدگی خواهیم کرد و هم دفاتر بازرسی رسیدگی خواهد کرد و در لایه آخر هم دیوان عدالت اداری ورود خواهد کرد که الان هم در برخی موارد ورود و احکام نیز در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: آخرین نهادی که مسئول استیفای حقوق مردم در اجرای قوانین است، دیوان عدالت اداری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • ورود چهره‌های جدید و احتمال شکل‌گیری جریانات نوپا در مجلس
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری
  • آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • تنگنای معیشتی کارگران در سال ۱۴۰۳/ جامعه کارگری مخالف ورود مجلس به موضوع تعیین مزد است
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد