Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد سلیمانی ساردو روز چهارشنبه در آیین افتتاح طرح مدیریت مصرف پویان افزود: کنترل بار مصرف برق خانگی از طریق دانش آموزان انجام می شود و در این راستا به نحوی صرفه جویی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: مدیریت مصرف شامل راهکارهایی است که برای مصرف بهینه انرژی بکار می‌رود، به نحوی که در ارائه خدمات مشکلی به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار اشت: استفاده از ظرفیت اجتماعی مدارس برای اصلاح الگوی مصرف خانواده ها و جذب دانش آموزان خلاق موثر است.

مدیرعامل توزیع برق شمال استان کرمان یادآور شد: در قالب طرح مدیریت مصرف انرژی با کمک مدیران و معلمان کار و فناوری، به دانش آموزان منتخب یکسری آموزش ها ارائه و استعدادهای ویژه نیز در این زمینه کشف می شود.

وی تاکید کرد: یکی از مزایای این تیم ها و گروه هایی که تشکیل می‌شود این است که علاوه بر کارهایی که در راستای مدیریت مصرف انجام خواهد شد، این دانش آموزان خالق آثار جدید، ایده و نوآوری در زمینه مدیریت مصرف می شوند. 

سلیمانی معتقد است اجرای این طرح به نوعی استفاده از ظرفیت اجتماعی مدارس برای اصلاح الگوی مصرف خانواده ها و جذب دانش آموزان خلاق است.

این مسئول تصریح کرد: آموزش و ‌پرورش، شرکت توزیع برق را خانه خود بداند زیرا هر زمان به کمکی احتیاج داشتیم از آموزش پرورش کمک گرفتیم و همکاری خوبی در این بخش شکل گرفته است.

صرفه جویی از آموزه های دینی ما است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با اشاره به آموزه های دین مبین اسلام گفت: بهینه مصرف  کردن انرژی یک الگو است، همه ما مسلمان هستیم اهمیت این موضوع تا جایی است که قرآن می فرماید "اسراف کاران برادران شیطان اند".

اصغر پارسا با بیان اینکه در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید دانش آموزان خوب و در شان نظام اسلامی تربیت کند گفت: دانش آموزان باید بدانند برق و انرژی سرمایه های مملکت هستند، هدر دادن آن حق الناس و اسراف آنها خطای بزرگی است.

پنجمین طرح بزرگ مدیریت مصرف انرژی پویان ویژه دوره اول متوسطه و مقاطع تحصیلی بالاتر با حضور مدیران مدرسه با جمعی از مسئولان اداره برق روز چهارشنبه در کرمان برگزار شد.

علاقمندان به شرکت در این طرح می توانند تا اردیبهشت ۱۴۰۱ طرح ها و آثار خود را ارسال و برای اطلاعات بیشتر به وبسایت www.nked.co.ir مراجعه کنید.

پنجمین طرح بزرگ مدیریت مصرف انرژی پویان ویژه دوره اول متوسطه و مقاطع تحصیلی بالاتر ظهر امروز در شرکت توزیع برق شمال استان کرمان افتتاح شد.

محورهای این طرح بهینه سازی و ارتقا بهره وری مصارف خانگی، طراحی سیستم های مدیریت انرژی، تجهیزات هوشمند و فناوری های نوین، انرژی های نو و تجدید پذیر و کمک به حفظ محیط زیست است.

برچسب‌ها مدارس کرمان مصرف بهینه برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس کرمان مصرف بهینه برق مدارس کرمان مصرف بهینه برق مدیریت مصرف انرژی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟

محسن زارعی؛ درباره افت تحصیلی دانش‌آموزان در امتحانات نهایی اظهار کرد: این موضوع  نباید به صورت مقطعی بررسی شود، پس از اعلام میانگین نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم در خرداد ۱۴۰۲ برداشت جامعه این بود که این میانگین بیانگر اُفت تحصیلی است.

وی افزود: آموزش و پرورش تصمیم دارد مبتنی بر شفافیت نمای واقعی آموزش و پرورش را به نمایش بگذارد تا برای جبران کاستی‌ها برنامه‌ریزی شود.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش وپرورش گفت: نمرات امتحانات نهایی را شفاف اعلام کردیم تا برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد و معلمان برای ارتقای کیفیت آموزشی تلاش کنند. در موضوع افت تحصیلی دانش‌آموزان باید عوامل سهیم را در نظر بگیریم که بخشی به انگیزه دانش‌آموزان و بخشی هم به دوره‌های آموزشی گذشته مربوط می‌شود چراکه این موضوع در یک دوره اتفاق نیفتاده است.

زارعی درباره تاثیر دشواری سؤالات امتحانات نهایی بر افت تحصیلی دانش‌آموزان گفت: در تحلیل آزمون‌ها، شاهد دشواری سؤالات نبودیم. در طراحی سؤالات مبنا توجه به ارزشیابی از یادگیری است به گونه‌ای که دانش‌آموزان از حفظیات و محفوظات دور باشند بنابراین جمع‌بندی این نیست که سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده، اما قبول دارم که سؤالات مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی