Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در پایان مسابقات تیم ملی و در آستانه شروع دوباره رقابت‌های لیگ برتر همچنان خیلی از طرفداران تیم‌های لیگ برتری امیدوارند بتوانند بازی‌های تیم شان را در استادیوم و از نزدیک نگاه کنند.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با خبر ورزشی، درباره دلیل تعویق اعلام برنامه هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: «ما پیش از این، برنامه را آماده کرده بودیم و قصد اعلام آن را هم داشتیم اما برخی موضوعات شرایط را برای‌مان تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول اینکه در اردوی استقلال تعدادی از افراد مبتلا به بیماری کرونا شدند که ما هم نگران آنها شدیم که البته با تلاش کادر پزشکی این تیم و زحماتی که کشیدند این موضوع به موقع رفع و رجوع شد».

وی در ادامه گفت: «از سوی دیگر تعطیلات رسمی و مناسبت‌هایی را در پیش داریم که باعث جابجا شدن برنامه ما می‌شود اما از همه بدتر این بود که لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌هایش یک ماه جابجا شد و کل برنامه‌ریزی ما را به هم ریخت. طوری که این رقابت‌ها تقریباً در روزهای آخر اسفند چسبیده به عید به پایان می‌رسد. ما پیش از این فرصت داشتیم تا در آن حد فاصل مسابقات‌مان را برنامه ریزی کنیم».

مهدی در این باره که با این شرایط چه تدبیری اندیشیده شده است، افزود: « ما همواره محکوم هستیم که برنامه‌هایمان قشنگ نیست ولی مجبوریم که به همین شکل نازیبا برنامه‌ریزی‌مان را پیش ببریم. در واقع باید لابلای همه این وقایع پیش بینی شده و نشده مثل لیگ قهرمانان آسیا که سه ماه مانده به برگزاری مسابقات کل برنامه شان را ۳۰ روز جابجا می‌کنند و اردوهای تیم ملی و مسائلی از این دست برنامه‌های‌مان را طراحی کنیم».

وی یادآور شد: «به قول یکی از دوستان می‌گفت کار کمیته مسابقات شبیه تورهای لحظه آخری شده که باید ببینیم کجا جا خالی است تا بلافاصله یک بازی را در آن روز جای بدهیم. با این همه تا این لحظه شکرخدا برنامه‌ها به درستی پیش رفته و سعی می‌کنیم در همان موعد قبلی که مد نظرمان بود لیگ را به پایان برسانیم به این شرط که دوباره اتفاقی رخ ندهد».

رییس کمیته مسابقات شازمان لیگ در این باره که با توجه به اوج گیری دوباره بیماری کرونا و قرمز شدن برخی از شهرها این احتمال که تماشاگران بتوانند مسابقات را از نزدیک ببینند چقدر است توضیح داد: «با توجه به پروتکل‌های جدید اعلام شده که آنها را به دست باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال رساندیم قرار شده هر شهری در صورت داشتن زیرساخت‌های لازم باید خودشان تشخیص بدهند که می‌توانند مسابقات را با حضور تماشاگر برگزار کنند یا نه».

مهدی تأکید کرد: «این مستقیماً به نظر مساعد شورای تامین استان مربوط میشود و این موضوع دیگر مانند قبل نیست که یه بحث کلی باشد. حالا طبق برنامه جدید شورای تامین استان‌ها مسئولیت این کار را برعهده خواهند داشت و اگر تشخیص بدهند زیرساخت‌های شان مهیاست و مشکلی به لحاظ پروتکل‌های بهداشتی به وجود نمی‌آید می‌توانند مسابقات شان را با حضور تماشاگر برگزار کنند. اما قبلاً باید تضمین بدهند که اتفاقی رخ نمی‌دهد».

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سازمان لیگ سازمان لیگ سهیل مهدی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمرین امروز تیم استقلال در کمپ حجازی با حضور تماشاگران و خانواده ها در فضایی آرام در حال برگزاری بود و باران بهاری نیز باعث عدم استقبال هواداران این تیم در تمرین نشد اما در واپسین دقایق تمرین به دلیل عدم حضور نیروهای امنیتی وهمچنین عدم کنترل مسئولان کمپ حجازی که پیش تر هم د ابتدای فصل مشاهده شده بود، تصاویر زشتی به ثبت رسید.

هجوم تماشاگران برای گرفتن عکس سلفی به داخل زمین باعث شد تا بازیکنان این تیم به جز چند نفر خیلی زود به رختکن بروند و حتی برخی از مشویقین این تیم هم تماشاگران را به بیرون از کمپ حجازی هدایت کردند.

اینکه تمرینات استقلال با حضور تماشاگران برگزار شود نکته ای بسیار خوب برای هواداران این تیم است اما بهتر است مدیران این باشگاه قبل از هر چیز امنیت و ارامش اعضای این تیم و حتی تمشاگرانی که فقط به قصد دیدن تمرینات این تیم وارد استادویم می شوند را فراهم کنند.

تصاویر ثبت شده در پایان تمرین استقلال را مشاده کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی
  • لحظه سوت پایان بازی ایپسویچ؛ هجوم تماشاگران به داخل زمین و جشن صعود به لیگ برتر انگلیس
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • قابی زیبا از تمرین امروز استقلال؛ دختر بچه بامزه آبی + عکس
  • هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر