Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز چهارشنبه در آئین تجلیل از ورزشکار پارالمپیکی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: از طرف مقام معظم رهبری هدایایی برای تجلیل از نائب قهرمان پارالمپیک استان " علی پیروج" ارسال شده که توسط نماینده ولی‌فقیه تقدیم این ورزشکار شد.

وی افزود: امکانات و شرایط مورد نیاز برای ادامه فعالیت و تمرینات این ورزشکار فراهم شود و حمایت همه‌جانبه صورت گیرد تا شاهد رشد و ارتقای علی پیروج در مسابقات آسیایی و جهانی پیش‌رو باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت و امکانات ورزشی در استان اشاره کرد و یادآور شد: طی چهار دهه عمر انقلاب اقدامات خوبی در احداث امکانات ورزشی صورت گرفته و شرایط نسبت به گذشته تغییراتی فراوانی کرده است.

وی بیان کرد: امکانات و سالن‌های ورزشی متناسب با استعدادها در تمام شهرستان‌ها هم پیش‌بینی شود و در صورتی که خلا و کمبودی در این خصوص وجود دارد برطرف شود.

احمد زاده همچنی عنوان کرد: به مناسبت رحلت عالم ربانی آیت‌الله صافی گلپایگانی امروز در سراسر کشور عزای عمومی است که این روز را تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: آیت‌الله صافی گلپایگانی از یاران دیرین امام و رهبری بودند، ارتحال این عالم وارسته ضایعه بزرگی است که جبران ناپذیر است.

مراسم تجلیل از قهرمان پارالمپیکی کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و استاندار و جمعی از مدیران استانی ‌و شهرستانی برگزار شد.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج کهگیلویه و بویراحمد وزارت ورزش و جوانان یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل امور عشایر استان گفت: بازگشایی جاد‌ه های عشایری ، آبرسانی سیار ، تامین امنیت مسیر کوچ از جمله اقدامات امور عشایر استان در سال جدید برای کوچ عشایر می‌باشد.   آذرفر افزود: کهگیلویه و بویراحمد در مسیر کوچ عشایر استان‌های فارس، خوزستان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری واقع شده است.   از جمعیت ۷۰۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ، ۷۲ هزار نفر عشایر هستند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • رزرو هتل در آمستردام
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏