Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز برومند دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران از مسئولان فدراسیون فوتبال خواست سناریوی جام جهانی ۹۸ را برای تیم فعلی تکرار نکنند.

به گزارش طرفداری، پرویز برومند درباره برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به تسنیم گفت:

تبریک ویژه به مردم، بازیکنان و کادر فنی تیم ملی می‌گویم که با اقتدار به جام جهانی صعود کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما بازیکنان فوق‌العاده باکیفیت و استعدادهای خوبی داریم و باید بیشتر از اینها به فکر آنها باشیم. دیروز تصور می‌کردم سه چهار گل به امارات می‌زنیم، ولی شرایط بازی طوری پیش رفت که این اتفاق نیفتاد. پیش از مسابقات گفته بودم باید به این تیم اقتدار و ابهت بیشتری برای حضور در اصل بازی‌ها بدهیم تا تیم‌های دیگر روی ما حساب ویژه باز کنند. امروز می‌بینیم با بیشترین برد و کمترین گل زده با اقتدار به جام جهانی صعود کردیم.

برومند در واکنش به برخی اظهارنظرها در مورد اینکه تیم ملی می‌تواند با یک مربی بزرگتر از اسکوچیچ از مرحله گروهی جام جهانی صعود کند، گفت:

اصلاً این بحث را قبول ندارم. ما انسان هستیم و انصاف نیست که بی‌عدالتی کنیم. درست است اسکوچیچ در برهه‌ای از زمان سرمربی تیم ملی شد که بازیکنان ما در خارج از کشور بازی می‌کنند و کیفیت بالایی دارند، ولی دور از انسانیت است که اسکوچیچ را بردارند. او برای تیم ملی زحمت کشیده و زمان گذاشته است و به لحاظ فنی نیز مشکلی ندارد. شاید بحث کاریزما را مطرح کنند که باز هم می‌گویم او مشکلی ندارد. اجازه ندهیم طرز فکری که برای جام جهانی ۱۹۹۸ به راه انداختند دوباره تکرار شود. بازیکنان آن دوره فوق‌العاده و بی‌نظیر بودند و می‌توانستیم از گروه‌مان در جام جهانی صعود کنیم، ولی با یک اشتباه جلال طالبی ترسو سرمربی شد و ایویچ با چشمان گریان از تیم ملی خداحافظی کرد. در گروه ما، آلمان پیر بود و یوگسلاوی نیز از دست‌مان دَر رفت.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران راجع به قرار گرفتن امیر عابدزاده درون دروازه تیم ملی تصریح کرد:

مثل پدرش به او افتخار کردم، نه به لحاظ بازی کردن، بلکه به خاطر حسی که پیدا کرده بودم. وقتی پسر احمدرضا عابدزاده درون دروازه قرار گرفت، حس کردم خودم دروازه‌بان تیم ملی هستم و حس نوستالژیک به من دست داد. پس از سال‌ها افتخار دیگری نصیب احمدرضا (عابدزاده) شد و این بار پسرش درون دروازه قرار گرفت. اقدام بعد از بازی و رفتن امیر به سمت پدرش قشنگ بود. به احمدرضا و همسرش بعد از بازی با عراق تبریک گفتم و امیدوارم این روند برای امیر ادامه داشته باشد.

برومند در خصوص دیدار استقلال با هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر و شرایط این تیم گفت:

قانون نانوشته‌ای در فوتبال ما وجود دارد که هر تیمی که قهرمان نیم‌فصل اول شود، شانس بالایی برای قهرمانی در پایان فصل دارد، ولی توپ گِرد است و معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد. به بازیکنان استقلال پیشنهاد می‌کنم بدون غرور، با غیرت و همدلی و بدون حاشیه برای قهرمانی پایان فصل تلاش کنند. هواداران استقلال به این اتفاق یعنی قهرمانی نیاز دارند و دور از دسترس هم نیست. بازیکنان باید بیشتر به هواداران فکر کنند و با همدلی به دنبال قهرمانی باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جام جهانی صعود تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم

به گزارش ورزش‌سه، مهدی رجب‌زاده سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز که تیمش‌ موفق شد پیروزی بزرگی در آخرین مسابقه به دست بیاورد، باز دیگر درباره رای کمیته انضباطی صحبت کرد و آن را غیرمنصفانه دانست و گفت: ببینید بحث منصفانه بودن یا نبودن این رأی چیزی نبود که ما قبول داشته باشیم. اگر بخواهیم بگوییم ناعادلانه بود محروم می‌شویم. شما رسانه ها باید بگویید و اعتراض کنید چون واقعا رأی باید سه بر صفر به نفع ما می‌شد. به هر حال استقلال ملاثانی نتوانسته شرایط میزبانی را فراهم کند.
او ادامه می‌دهد: کمیته انضباطی استقلال خوزستان را مقصر دانسته است، درصورتی که استقلال خوزستان کاره ای نیست. آقای نجفی مدیرعامل محترم استقلال خوزستان سوم اردیبهشت مصاحبه کردند و گفتند من از قبل نامه زدم و گفتم ما استادیوم غدیر را به استقلال ملاثانی نمی‌دهیم‌. اسنادش هم موجود است.خب زمانی که اعلام کرده اند ما زمین را نمی‌دهیم و استقلال ملاثانی این زمین را معرفی می‌کند با علم اینکه می‌دانستند زمین را به آنها نمی‌دهند، خب مقصر کیست؟ استقلال خوزستان یا استقلال ملاثانی؟!
رجب‌زاده سپس اینطور حرف‌هایش را در نشست خبری جمع‌بندی کرد و افزود: پس به نظر من مقصر استقلال ملاثانی بوده است و رأی باید به نفع ما صادر می‌شد.خیلی جالب است که کمیته انضباطی آمده استقلال خوزستان را مقصر و جریمه کرده است و بعد هزینه‌های تکرار بازی را روی دوش استقلال ملاثانی گذاشته است. خب اگر استقلال خوزستان مقصر است چرا هزینه های بازی را استقلال ملاثانی باید بدهد، اگر استقلال ملاثانی مقصر است چرا بازی بازی ۳ بر صفر نمی‌شود؟
الان خیلی برای من جالب است که هم استقلال ملاثانی مقصر شده و هم استقلال خوزستان. درصورتی که یک مقصر باید معرفی شود.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی با تاکید بر این نکته که به حکم کمیته انضباطی اعتراض دارند ‌و‌ پرونده را به استیناف می‌برند، بیان کرد: این مسائل وجود دارد و ما به کمیته استیناف اعتراض می‌کنیم. از کمیته استیناف که انسان های محترم و شریفی هستند  توقع دارم که اگر حق فجرشهید سپاسی ۳ بر صفر است ۳ امتیاز را بدهند. دنبال تکرار بازی نباشیم. استقلال ملاثانی به هر دلیلی نتوانسته میزبانی بکند. 
رجب‌زاده در ادامه حتی خبر از بردن پرونده به دادگاه عالی ورزش می‌دهد و می‌گوید: این پرونده اگر وارد cas شود، cas می‌گوید استقلال خوزستان چه ربطی به پرونده دارد و اصلا کاری به این باشگاه ندارد. می‌گوید ملاثانی باید شرایط را فراهم می‌کرده و نتوانسته فراهم کند. آنها دنبال شخص سوم نیستند. باشگاه لایحه را نوشته و در روزهای آینده به کمیته محترم استیناف تقدیم خواهیم کرد و آنچه را که حق است اجرا کنند. اگر حق با ما نیست ما را متقاعد کنند، اذعان عمومی را  طبق قوانینی که دارند متقاعد کنند. الان در این قضیه ما متقاعد نشده‌ایم و اعتراض داریم و قطعا پیگیری خواهیم کرد و انشاالله که حق به حق دار برسد. چون چنین مواردی قبلا هم بوده و اتفاق افتاده است. حتی اگر این رأی تکرار شود مطمئن باشید باشگاه‌ ما به AFC و CAS شکایت خواهد کرد.
ما پیگیری خواهم کرد و نمی‌گذاریم این حق از فوتبال استان ضایع شود.
سرمربی فجر در پایان گفت: از مسئولین استان، استاندار محترم، نماینده های مجلس، اداره کل ورزش و جوانان و امام جمعه محترم استان توقع داریم پیگیری کنند و حق فوتبال استان را بگیرند. چرا باید بازی تکرار شود؟ اصلا بازی نباید تکرار شود. ان‌شاالله کمیته استیناف همان چیزی که حق است را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!